Obiektywy do bezlusterkowców (Sigma, Viltrox, OM System, TTartisan)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 43
- Do matryc: APS-C
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający popularnej ogniskowej 35 dla formatu małoobrazkowego. Oferuje jasność f/1.4 i 10-listkową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: Micro 4/3
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
- Średnica [mm]: 62
TTartisan Tilt 50 mm f/1.4 to wszechstronny obiektyw, który dzięki funkcji Tilt daje możliwość pochylenia osi optycznej w celu zmaksymalizowania głębi ostrości. głębię ostrości - jest to bardzo przydatne szczególnie w fotografii produktowej, ponieważ pozwala uzyskać selektywną ostrość oraz efekt miniatury. Możesz także wyłączyć funkcję Tilt i używać go jako zwykłego obiektywu o ogniskowej 50 mm i przysłonie f/1.4.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw, który świetnie sprawdzi się w trakcie fotografowania i filmowania krajobrazów czy scenerii miejskich. Może współpracować z aparatami z matrycami pełnoklatkowymi. Jego waga wynosi zaledwie 152 g. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 18 cm.
Viltrox AF 27 mm f/1.2 Sony E to obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
Szerokokątny obiektyw do sensorów pełnoklatkowych o jasności f/1.8 z silnikiem AF STM, który doskonale sprawdzi się zarówno do fotografowania, jak i filmowania. Jest kompatybilny z zaawansowanymi funkcjami AF. Oferuje złącze USB, które umożliwia aktualizowanie oprogramowania. Wielowarstwowe powłoki i zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantują znakomitą jakość obrazów.
VILTROX AF 56 MM / F1.4 to stałoogniskowy obiektyw portretowy dedykowany do bezlusterkowców, z mocowaniem do aparatu Nikon Z. 9-cio listkowa przysłona o wartości f1.4 gwarantuje pożądany przez fotografów efekt bokeh. Powłoka HD Nano zmniejsza odblaski, zwiększa kontrast i zapewnia wysoką jakość zdjęć. Obiektyw posiada funkcję śledzenia oka (Eye-AF) oraz silnik krokowy STM ułatwiający śledzenie obiektu będącego w ruchu. Ponadto port micro-USB umożliwia aktualizację oprogramowania.
Viltrox AF 85mm F1.8 II Fuji XF to druga odsłona uznanego przez użytkowników aparatów Sony E i FujiFilm X obiektywu portretowego. Wyróżnia się metalową konstrukcją, która gwarantuje wytrzymałość i pewność w trakcie pracy z modelami. Co więcej metalowa jest także osłona przeciwsłoneczna. Dzięki dużemu otworowi przysłony i jej 9-listkowej konstrukcji obiektyw gwarantuje świetny efekt bokeh, który jest tak pożądany przez portrecistów.
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-100 mm 1:4.0 IS PRO to doskonałej jakości obiektyw o wszechstronnym zastosowaniu. Zoom o krotności 8.3x obejmuje zakres ogniskowych doskonale sprawdzający się zarówno przy szerokich kadrach jak i zbliżeniach detali. Zastosowana w obiektywie stabilizacja obrazu współpracuje z 5-osiową stabilizacją z aparatu pozwalając na wydłużenie czasu naświetlania nawet o 6.5 wartości EV. Stała jasność na poziomie f/4.0 docenią głównie osoby zajmujące się filmowaniem.
Obiektyw zoom do aparatów micro 4/3. Tzw. obiektyw "spacerowy" posiada bardzo szeroki zakres ogniskowych 12-200 mm, dzięki czemu znakomicie sprawdzi się w większości codziennych sytuacji, np. w fotografii ulicznej lub krajobrazowej. Idealny obiektyw na wakacje. Ten 16,6-krotny zoom optyczny zamknięto w lekkiej, kompaktowe i uszczelnionej na warunki atmosferyczne obudowie. Odporny na kurz, zachlapania i niskie temperatury. Zapewnia wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych dzięki soczewkom asferycznym i super ED.
Sigma S 500 mm f/5.6 DG OS HSM L-mount to ultra teleobiektyw o lekkiej, kompaktowej i mobilnej konstrukcji, który umożliwia fotografowanie i filmowanie z ręki. Posiada silnik AF liniowy HLA, algorytm OS2 w stabilizacji optycznej, elementy refrakcyjne czy uszczelnioną konstrukcję i powłokę o właściwościach oleo i hydrofobowych.
Obiektyw TilT&Shift do makrofotografii, który pozwala na kreatywną pracę z polem ostrości. Zapewnia 2-krotne powiększenie i światłosiłę f/2.8, a także minimalny dystans ustawiania ostrości wynoszący tylko 25 cm. Wykorzystuje dołączony w zestawie adapter mocowania oświetlenia zgodny ze złączem typu zimna stopka (oświetlenie sprzedawane jest oddzielnie).
Obiektyw TilT&Shift do makrofotografii, który pozwala na kreatywną pracę z polem ostrości. Zapewnia 2-krotne powiększenie i światłosiłę f/2.8, a także minimalny dystans ustawiania ostrości wynoszący tylko 25 cm. Wykorzystuje dołączony w zestawie adapter mocowania oświetlenia zgodny ze złączem typu zimna stopka (oświetlenie sprzedawane jest oddzielnie).
Obiektyw TilT&Shift do makrofotografii, który pozwala na kreatywną pracę z polem ostrości. Zapewnia 2-krotne powiększenie i światłosiłę f/2.8, a także minimalny dystans ustawiania ostrości wynoszący tylko 25 cm. Wykorzystuje dołączony w zestawie adapter mocowania oświetlenia zgodny ze złączem typu zimna stopka (oświetlenie sprzedawane jest oddzielnie).
TTArtisan 11mm F2.8 został zaprojektowany z myślą o aparatach z mocowaniem Canon RF. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o niecodziennym charakterze. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
TTArtisan 11mm F2.8 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Leica. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
TTArtisan 11mm F2.8 zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem Canon M świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem FujiFilm X świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem Sony E świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.