Liczba produktów: 27
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) FE 16-35 mm f/2.8 GM to szerokokątny obiektyw typu zoom dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Zaliczany do najwyższej serii G Master wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi oraz mechanicznymi. Duża jasność oraz kołowa, 11-listkowa przysłona sprawia, że znajdzie szerokie zastosowanie, od krajobrazu po fotografię reporterską a nawet portret.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 77
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Sony FE 100-400 mm f/4.5-5.6 GM OSS to profesjonalny obiektyw serii G Master dedykowanej dla najbardziej wymagających fotografów. Doskonała jakość optyczna, szybki silnik AF, stabilizacja obrazu oraz uszczelniana obudowa idealnie sprawdzą się w pracy zawodowego fotografa nie uznającego kompromisów. Zakres ogniskowych 100-400 mm znajdzie zastosowanie przede wszystkim w fotografii przyrodniczej, sportowej czy wszelkiej fotografii odległych obiektów. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA 2018.
9.7/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw Sony FE 24-70 mm f/2.8 GM to idealna odpowiedź na potrzeby najbardziej wymagających użytkowników. Ten standardowy zoom z serii G Master łączy dużą jasność f/2,8 z doskonałą rozdzielczością, ciekawym efektem bokeh oraz solidnością i szczelnością potrzebną w pracy zawodowego fotografa. Uniwersalny zakres ogniskowych 24-70 mm sprawdzi się zarówno w pracy reporter, fotografa przyrody czy fotografa ślubnego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw zaprojektowany do współpracy z bezlusterkowym średnim formatem FujiFilm GFX. GF 23mm F4 to szerokokątny obiektyw idealny do fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz i każdej innej wymagającej objęcia szerokiego planu. Na szczególną uwagę zasługują uszczelnienia przed wpływem niesprzyjających warunków pogodowych, takich jak wilgoć, pył i niska temperatura. 9-listkowa, zaokrąglona przysłona gwarantuje atrakcyjnie wyglądający bokeh.
CaptureOne 40% taniej
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw Sony FE 135 mm f/1.8 GM należy do linii G Master, co oznacza, iż gwarantuje doskonałe parametry optyczne, pozwalające uzyskać znakomitą jakość obrazów. Instrument wykorzystuje zaawansowane rozwiązania technologiczne opracowane przez Sony. Wyróżnia się zastosowaniem niezwykle precyzyjnego i szybkiego systemu AF oraz lekką, mobilną konstrukcją. W połączeniu z ogniskową 135 mm i światłosiłą f/1.8 stanowi doskonałe narzędzie dla wszystkich fotografów portretowych, ślubnych, sportowych czy przyrodniczych.
+1 rok gwarancji za darmo CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Teleobiektyw o średniej długości (ekwiwalent ogniskowej 87 mm dla matrycy małoobrazkowej) wyróżnia się bardzo dużym otworem względnym F/2.0, wysoką rozdzielczością obrazu w całym kadrze oraz unikalnym odwzorowaniem kolorów. Uszczelniony przed pyłem, kurzem, wilgocią i niskimi temperaturami świetnie sprawdzi się w każdych warunkach. Doskonały w fotografii portretowej i fashion. Dedykowany do współpracy ze średnioformatowym bezlusterkowcem FujiFilm GFX.
CaptureOne 40% taniej
7.9/10 (9 opinii) Czytaj opinie
Wydajny obiektyw standardowy do aparatów pełnoklatkowych i portretowy do modeli z matrycą formatu APS-C. Jasność f/1.8 i 7-listkowa, kołowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh. Minimalny dystans ostrzenia wynoszący 45 cm umożliwia łatwe kadrowanie ujęć. Kompaktowa konstrukcja i niska waga zapewniają mobilność.
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Super teleobiektyw o zakresie ogniskowych 200-600 mm pozwoli na uchwycenie wielu zapierających dech w piersiach momentów z wydarzeń sportowych czy życia dzikiej przyrody. Został zaprojektowany specjalnie z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach Sony. Instrument ten jest kompatybilny z telekonwerterami 1,4x i 2,0x, które dodatkowo poszerzają zakres jego możliwości. Możesz więc być naprawdę blisko interesującego Cię motywu - spojrzeć prosto w oczy zwierzętom lub zobaczyć wszystkie emocje wypisane na twarzach zawodników zmagających się na arenach sportowych. 
9.6/10 (10 opinii) Czytaj opinie
FE 24-105 f/4.0 G OSS to obiektyw o bardzo szerokim zastosowaniu dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą pełnoklatkową. Szeroki zakres ogniskowych pozwoli na fotografowanie zarówno rozległych krajobrazów jak i "ciasnych" portretów. Wbudowana w obiektyw stabilizacja obrazu oprócz możliwości wydłużenia czasu naświetlania doskonale sprawdzi się podczas filmowania eliminując drgania obrazu. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA 2018.
9.7/10 (7 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw o uniwersalnej, szerokokątnej ogniskowej, który doskonale sprawdzi się w fotoreportażu, fotografii ślubnej, w portretach, street photo czy w czasie filmowania. Oferuje silnik krokowy AF, uszczelnioną konstrukcję, bardzo lekką budowę i 9-listkową przysłonę.
9.9/10 (14 opinii) Czytaj opinie
Jasny obiektyw o kącie widzenia odpowiadającym ogniskowej 52,5 mm dla formatu pełnoklatkowego. To sprawia, że stanowi niezwykle uniwersalny obiektyw, który przyda się przy wielu różnych ujęciach. Metalowa, uszczelniona konstrukcja pozwala na filmowanie i fotografowanie nawet w wymagającym środowisku.
8.9/10 (12 opinii) Czytaj opinie
E 35 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o dużej jasności dedykowany do aparatów Sony z matrycą APS-C. Ogniskowa 35 mm w takim wypadku daje kąt widzenia i perspektywę zblizoną do ludzkich oczu, co sprawia bardzo naturalne wrażenie. Dzięki dużej jasności idealnie sprawdza się do zdjęć z rozmytym tłem a także podczas fotografowania w słabym oświetleniu. Fotografowanie w słabym oświetleniu wspiera też funkcja stabilizacji obrazu pozwalająca wydłużyć nominalny czas naświetlania. E 35 mm f/1.8 OSS jest doskonałym rozwiązaniem jako pierwszy lub drugi po "kitowym" obiektywem do codziennego użytku.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Sony FE 16-35 mm f/4 G to szerokokątny obiektyw zoom do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Wyposażony w dwie soczewki AA: jedna ED i jedna Super ED. Posiada cichy, szybki, nie wywołujący wibracji system AF z dwoma silnikami liniowymi XD (extreme dynamic). Cechuje go niewielka waga, zaledwie 353 g oraz odporna na pył i wilgoć konstrukcja.
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw z linii premium G zapewniający uniwersalny zakres ogniskowych 20-70 mm i stałą jasność f/4. Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. System wewnętrznego ogniskowania umożliwił zdecydowane ograniczenie efektu oddychania. 2 silniki liniowe XD gwarantują błyskawiczne, ciche i precyzyjne ustawianie ostrości.
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
FE 70-200 mm f/4.0 G OSS to profesjonalny teleobiektyw dedykowany do aparatów bezlusterkowych Sony. Współpracuje zarówno z aparatami pełnoklatkowymi jak i tymi z matrycą APS-C. Najwyższej jakości optyka, solidna, uszczelniana obudowa oraz szybki i cichy AF czynią z niego narzędzie dla profesjonalistów oraz wymagających amatorów. Doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ślubnej, sportowej, dzikiej przyrody a nawet portrecie.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
FE 90 mm f/2.8 Macro G OSS to najwyższej klasy obiektyw do makrofotografii. Połączenie ogniskowej 90 mm ze skalą odwzorowania 1:1 oraz doskonałymi właściwościami optycznymi sprawia, że model ten jest idealnym rozwiązaniem zarówno do fotografii makro jak i portretu. Skala 1:1 uzyskiwana jest już z odległości 28 cm co pozwala na fotografowanie płochliwych obiektów, takich jak owady czy płazy. Obiektyw współpracuje zarówno z aparatami z matrycą pełnoklatkową jak i APS-C.
9.9/10 (7 opinii) Czytaj opinie
Wszechstronny telezoom o uszczelnionej konstrukcji z wydajnym systemem stabilizowania obrazu. Wyróżnia się stosunkowo lekką i kompaktową budową, 2 soczewkami ED i liniowym system AF, gwarantującym cichą, szybką i precyzyjną pracę. Obiektyw ten można także z powodzeniem zastosować w czasie filmowania. Dodatkowo zapewnia maksymalne powiększenie 1:2.
9.8/10 (5 opinii) Czytaj opinie
E 50 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o ogniskowej 50 mm i dużej liczbie przysłony f/1.8. Dedykowany do aparatów z matrycą APS-C doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej pozwalając na atrakcyjne rozmycie tła. Duża jasność oraz wbudowana stabilizacja obrazu pozwolą też na swobodne wykonywanie zdjęć i filmów przy słabym oświetleniu.
9/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny telezoom zapewniający kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 105-525 mm dla formatu małoobrazkowego. Został opracowany specjalnie dla matryc APS-C i daje ogromne zbliżenia. Jakość optyki z linii G, silnik liniowy XD, optyczna stabilizacja obrazu Optical Steady Shot i uszczelnienia gwarantują doskonałe obrazy w każdych warunkach.
8.8/10 (9 opinii) Czytaj opinie
FE 28 mm f/2.0 to szerokokątny obiektyw stałoogniskowy o wysokiej jasności. Jest doskonałym uzupełnieniem podstawowego obiektywu zmiennoogniskowego. Duży otwór przysłony pozwala na fotografowanie w słabym oświetleniu bez konieczności używania wysokiej czułości ISO. Dziewięciolistkowa przysłona daje bardzo przyjemny w odbiorze efekt bokeh (rozmycie tła). Niewielkie wymiary oraz waga sprawiają, że jest to doskonały wybór dla miłośników tzw. fotografii ulicznej.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.