Liczba produktów: 7
Sortowanie:
9.4/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, dokumentalnej, ulicznej czy podróżniczej. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 soczewki SLD, 6 soczewek FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
5 lat gwarancji 20 x 0% akumulator Patona 15% taniej akumulator Mathorn 15% taniej filtry Calumet 15% taniej CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) FE 16-35 mm f/2.8 GM to szerokokątny obiektyw typu zoom dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Zaliczany do najwyższej serii G Master wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi oraz mechanicznymi. Duża jasność oraz kołowa, 11-listkowa przysłona sprawia, że znajdzie szerokie zastosowanie, od krajobrazu po fotografię reporterską a nawet portret.
9.6/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 58
  • Do matryc: Micro 4/3
Wyjątkowo kompaktowy teleobiektyw typu zoom o bardzo długich ogniskowych. Jego konstrukcja jest kompatybilna z aparatami posiadającymi mocowanie Micro 4/3. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które potrzebują ekstremalnie dużego przybliżenia odległych obiektów a przy tym mają dobre warunki oświetleniowe. Mimo swojej bardzo dużej ogniskowej obiektyw waży zaledwie 425 gram przez co idealnie pasuje do kompaktowych rozmiarów aparatów OM-D i PEN. Cicha praca AF umożliwia filmowanie bez zbędnych szumów.
CaptureOne 40% taniej
10/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: Micro 4/3
Szerokokątny obiektyw typu zoom o wyjątkowej jasności f/2.8. Cechuje się doskonałymi parametrami optycznymi, niewielkimi gabarytami oraz szybką pracą AF. Tak jak wszystkie obiektywy klasy PRO obudowa została wykonana z metalu, jest odporna na zapylenie, mróz czy zachlapanie.
CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD, soczewkę FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
FE 16-25 mm f/2.8 G to kompatkowy i lekki szerokokątny zoom o światłosile f/2.8, który należy do zaawansowanej linii premium G. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje 2 silniki liniowe AF, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję, krótki dystans minimalnego ostrzenia czy specjalne elementy optyczne.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Sony FE 24-50 mm f/2.8 G to uniwersalny zoom o stałej jasności f/2.8, który należy do linii premium G. Oferuje 2 silniki liniowe AF, wewnętrzne ogniskowanie, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję i konstrukcję optyczną wykorzystującą 4 soczewki asferyczne i 2 soczewki ED. Wyróżnia się kompaktową i lekką konstrukcją.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.