Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Ultraszerokokątny obiektyw typu zoom zapewniający kąty widzenia od 84° do 121° (dla formatu 35 mm) i stałą jasność f/5.6. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 15 cm. Oferuje mocowanie filtr 77 mm i wyróżnia się stosunkowo kompaktową i lekką konstrukcją - mierzy 84 mm długości i waży 497 g.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Laowa 17 mm f / 1.8 MFT to idealny obiektyw do fotografii ulicznej, podróżniczej czy krajobrazowej. Instrument ten jest niezwykle lekki (waży zaledwie 172 g), kompaktowy i funkcjonalny. Doskonale więc uzupełni aparaty systemu Micro 4/3. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia obiektywu 34 mm dla formatu 35 mm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 58
- Do matryc: Micro 4/3
Laowa 6mm f/2 Zero-D MFT to ultraszeroki obiektyw Micro 4/3, zniewalający do aparatów M4/3, gimbali, handheldów, dronów FPV itp. Obiektyw o wadze 188g ze standardowym gwintem 58mm do wkręcania filtrów sprawia, że może być obiektywem w zestawie podróżnym z mniejszym obciążeniem. Szeroki kąt widzenia 121,9° pozwala z łatwością uchwycić każde otoczenie. Duży otwór przysłony f/2 zwiększa elastyczność obiektywu do fotografowania w słabych warunkach oświetleniowych. Funkcja Zero-D sprawia, że obiektyw ten może być wykorzystywany do fotografowania krajobrazów, budynków i projektów wnętrz.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Ultra szerokokątny obiektyw rektalinearny o jasności f/2.0 dedykowany do aparatów i kamer formatu Micro 4/3. Jest to wersja z automatyczną przysłona, która może być regulowana z poziomu aparatu. W połączeniu z kompaktową i lekką konstrukcją to świetny obiektyw do zastosowania w dronach i gimbalach.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z systemem Micro 4/3. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Venus Optics Laowa CF 8-16 mm f/3,5-5 C-Dreamer do Sony E to ultra szerokokątny zoom do aparatów z matrycami APS-C. Oferuje kompaktową i lekką konstrukcję. Gwint filtra 86 mm pozwala na wygodną pracę z akcesoriami. Opcja bezstopniowej pracy pierścienia przysłony sprawia, że obiektyw ten świetnie nadaje się także do filmowania.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z lustrzankami wyposażonymi w sensor o rozmiarze pełnej klatki i APS-C. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 122 stopni przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z pełnoklatkowymi aparatami z mocowaniem Sony E (obiektyw jest również kompatybilny z aparatami z matrycą APS-C). Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia srebrny efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 27 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.8-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia niebieski efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Anamorficzny obiektyw o współczynniku ściśnięcia 1,5x, który dodatkowo zapewnia srebrny efekt rozbłysku. Dzięki niemu Twoje ujęcia zyskają kinowy look. Oferuje ogniskową 50 mm, 13-listkową przysłonę i jasność T2.4-T22. Jego gwint filtra wynosi 55 m, a koła zębate pierścienie przysłony i ostrości są zgodne ze standardem 0.8 MOD.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do współpracy z systemem Micro 4/3. Cechą, która go wyróżnia jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 110 stopni przy dużym otworze względnym f/2 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców.
Nietypowy makroobiektyw o wyglądzie sondy, który pozwoli na zaglądanie w różne zakamarki czy pod powierzchnię wody. W tej wersji posiada wkręcany element o kształcie peryskopu, co umożliwia obrazowanie obiektów znajdujący się pod kątem 90 stopni od osi obiektywu. Można go zamienić na standardowy element pozwalający na spoglądanie na to, co znajduje się na wprost obiektywu.
Zestaw 3 obiektywów do urządzeń rejestrujących z mocowaniem Micro 4/3. Obejmuje obiektyw o ogniskowej 10 mm, 17 mm i 50 mm. Obiektywy wykorzystują koła zębate zgodne ze standardem 0,8 MOD.
Zestaw obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x, które zapewniają bursztynową flarę. Duża światłosiła i 13-listkowe przysłony zapewniają naturalnie wyglądający efekt bokeh. To jedne z najmniejszych obiektywów anamorficznych pokrywających sensor Super 35.
Zestaw obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x, które zapewniają niebieską flarę. Duża światłosiła i 13-listkowe przysłony zapewniają naturalnie wyglądający efekt bokeh. To jedne z najmniejszych obiektywów anamorficznych pokrywających sensor Super 35.
Zestaw obiektywów anamorficznych o współczynniku ściśnięcia 1,5x, które zapewniają srebrną flarę. Duża światłosiła i 13-listkowe przysłony zapewniają naturalnie wyglądający efekt bokeh. To jedne z najmniejszych obiektywów anamorficznych pokrywających sensor Super 35.
Viltrox AF 23mm F1.4 FX to obiektyw specjalnie zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach Sony E o dużej światlosile. Sprawdzi się w trakcie realizowania portretów, krajobrazów, fotografii wnętrzarskiej i architektury czy nocnej. Jego zaawansowana konstrukcja obejmuje 11 elementów ułożonych w 10 grupach. Zawiera 2 elementy ED i 2 o wysokiej refrakcji, które skutecznie redukują aberracje chromatyczne. Przysłona f/1.4 zapewnia niezwykle płytką głębie ostrości i piękny, subtelny bokeh.
Viltrox AF 33 mm F1.4 Sony E to obiektyw specjalnie zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach Sony E o dużej światlosile. Sprawdzi się w trakcie realizowania portretów, krajobrazów, fotografii wnętrzarskiej i architektury czy nocnej. Jego zaawansowana konstrukcja obejmuje 10 elementów ułożonych w 9 grupach. Zawiera 1 element ED i 1 o wysokiej refrakcji, które skutecznie redukują aberracje chromatyczne. Przysłona f/1.4 zapewnia niezwykle płytką głębie ostrości i piękny, subtelny bokeh.
Kompaktowy i lekki obiektyw o uniwersalnej ogniskowej, zapewniający światłosiłę f/2.5. Wykorzystuje cichy, precyzyjny i szybko działający silnik AF STM. Zaawansowana konstrukcja optyczna, w której skład wchodzą 1 soczewka ED, 3 elementy o wysokim indeksie dyfrakcji oraz jedna soczewka asferyczna gwarantuje wysokiej jakości obrazy.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.