Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i jasności f/1.2, który należy do linii premium G-Master. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, 3 soczewki XA i powłoki Sony Nano AR II. 11-listkowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TAMRON 70-180MM F/2.8 DI III VXD SONY E powstał z myślą o zapewnieniu uniwersalnego teleobiektywu, który sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na wykonywanie intymnych portretów i dużych zbliżeń fotografii przyrodniczej. Kompaktowa konstrukcja i niska waga świetnie uzupełniają bezlusterkowce z linii Sony E. Zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje doskonałe rezultaty a liniowy mechanizm ustawiania ostrości VXD (Voice-coil eXtreme-torque Drive) zapewnia bardzo ciche i precyzyjne ustawianie ostrości.
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Tokina 85 mm f/1.8 FE to pierwszy model tego producenta z serii ATX-M dedykowany do pełnoklatkowych aparatów Sony z mocowaniem E. Ogniskowa 85 mm i światłosiła f/1.8 sprawiają, że to doskonałe narzędzie dla każdego portrecisty. Obiektyw powstał w zgodzie z licencją Sony, co sprawia, iż oferuje pełną kompatybilność z wszystkimi zaawansowanymi funkcjami aparatów tego producenta.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Szerokokątny zoom do aparatów z matrycą APS-C. Zapewnia kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 17-27 mm dla formatu 35 mm. Kompaktowa i lekka budowa świetnie uzupełnia aparaty bezlusterkowe. Cichy system AF ST-M umożliwia wykorzystanie go także podczas filmowania.
Obiektyw stworzony z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach wyposażonych w bagnet Sony E. Szerokie kąty widzenia oraz duży otwór względny (F/2.0) czynią z Tokiny idealny wybór do fotografii krajobrazu, architektury i nocnego nieba. Wysoka jakość wykonania, wielowarstwowe powłoki soczewek to cechy charakterystyczne modelu FIRIN 20 mm dające poczucie obcowania z profesjonalnym instrumentem optycznym. Niniejsza wersja została wyposażona w szybki, cichy i precyzyjny system AF.
Manualny obiektyw stworzony z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach wyposażonych w bagnet Sony E. Szerokie kąty widzenia oraz duży otwór względny (F/2.0) czynią z Tokiny idealny wybór do fotografii krajobrazu, architektury i nocnego nieba. Wysoka jakość wykonania, wielowarstwowe powłoki soczewek to cechy charakterystyczne modelu FIRIN 20 mm dające poczucie obcowania z profesjonalnym instrumentem optycznym.
Obiektyw TilT&Shift do makrofotografii, który pozwala na kreatywną pracę z polem ostrości. Zapewnia 2-krotne powiększenie i światłosiłę f/2.8, a także minimalny dystans ustawiania ostrości wynoszący tylko 25 cm. Wykorzystuje dołączony w zestawie adapter mocowania oświetlenia zgodny ze złączem typu zimna stopka (oświetlenie sprzedawane jest oddzielnie).
TTArtisan 11mm F2.8 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Leica. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem Sony E świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
Obiektyw szerokokątny współpracujący z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C, który posiada 5 elementów o wysokim współczynniku załamania światła i 1 element asferyczny. 10-listkowa przysłona i jasność f/1.5 są gwarancją pięknego, miękkiego efektu bokeh.
TTArtisan 21mm f/1.5 Leica M Mount został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Leica. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia i światłosiłę f/1.5, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę. Obiektyw współpracuje zarówno z dalmierzami, jak i bezlusterkowcami.
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający popularnej ogniskowej 35 dla formatu małoobrazkowego. Oferuje jasność f/1.4 i 10-listkową przysłonę.
TTArtisan 35mm F1.4 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach systemu APS-C. Zapewnia szerokokątną ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
TTArtisan 35mm F1.4 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Zapewnia szerokokątną ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłoną i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.Kompatybilny z aparatami Sony.
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
TTArtisan 50mm F1.4 zapewnia standardową ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Jest to uniwersalny obiektyw, który przyda się niemal w każdym rodzaju fotografii - portretowej, ulicznej, reporterskiej, ślubnej, dokumentalnej, podróżniczej czy dziecięcej. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą tylko 70 cm i kompaktową konstrukcją.
Podczas używania tego obiektywu z aparatem pełnoklatkowym daje standardową ogniskową, natomiast z sensorem APS-C staje się klasyczną portretówką. Jego światłosiła wynosi f/1.4, a 12-listkowa przysłona zapewnia subtelny efekt bokeh.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Obiektyw portretowy o specjalnej konstrukcji z 2 przysłonami i elementem apodyzacyjnym, co pozwala na kreatywną pracę z głębią ostrości. Wykorzystuje m.in. 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji i 1 element o wysokim współczynniku załamania światła. Metalowa obudowa gwarantuje dużą wytrzymałość.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.