Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych
Nowy Heliar Classic 50 mm f/1,5 to obiektyw, który interpretuje rzeczywistość na swój własny wyjątkowy sposób. Klasyczna konstrukcja złożona z 6 elementów rozmieszczonych w 3 grupach oraz dziesięciolistkowa przysłona ulokowana tuż za pierwszą z grup pozwalają malować obrazy jak żadne inne produkowane obecnie obiektywy.
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Heliar Classic to jasny teleobiektyw doskonale nadający się do fotografii portretowej, zarówno ciasnych kadrów, jak i zdjęć całej sylwetki wykonywanych z większej odległości. Wysoka jasność pozwala uzyskać płytką głębię ostrości dobrze izolującą fotografowaną sylwetkę od tła.
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw oferujący wyjątkowo szeroki kąt widzenia i bardzo małą ogniskową. Jest to sprzęt do zadań ekstremalnych; wyjątkowe pejzaże, fotografia wnętrz w bardzo małych pomieszczeniach - to wyzwania dla niego. Duża precyzja wykonania i wykorzystanie materiałów z najwyższej półki zapewniają najlepszą jakość obrazu i pełne zadowolenie fotografa.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Voigtlander Nokton 21 mm f/1,4 charakteryzuje się zaawansowaną optyką - odpowiedzialni za niego inżynierowie wykazali się ogromem technologicznej i technicznej finezji. Wyrafinowana konstrukcja obejmuje 13 elementów rozmieszczonych w 11 grupach. Obiektyw wykorzystuje elementy asferyczne, co pozwoliło na uzyskanie dużego otworu względnego, przy jednoczesnym ograniczeniu rozmiarów instrumentu. Co więcej elementy asferyczne gwarantują obrazy wolne od zniekształceń i pomagają w eliminacji aberracji chromatycznej.
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów z bagnetem Leica M. Nokton 40 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej światłosiły i uniwersalnej ogniskowej, preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Obiektyw o takich parametrach z pewnością znajdzie zastosowanie w fotografii portretowej, krajobrazowej lub filmowaniu.
Obiektyw o ogniskowej 50 mm jest jednym z najpopularniejszych wyborów profesjonalnych fotografów. Niniejszy instrument optyczny firmy Voigtlander przeznaczony jest do aparatów z mocowaniem Leica M. 10-listkowa przysłona i światło f/1.5 pozwalają uzyskać atrakcyjny wygląd nieostrości. Świetny wybór do fotografii portretowej, krajobrazowej oraz do filmowania.
Obiektyw o ogniskowej 50 mm jest jednym z najpopularniejszych wyborów profesjonalnych fotografów. Niniejszy instrument optyczny firmy Voigtlander przeznaczony jest do aparatów z mocowaniem Leica M. 10-listkowa przysłona i światło f/1.5 pozwalają uzyskać atrakcyjny wygląd nieostrości. Świetny wybór do fotografii portretowej, krajobrazowej oraz do filmowania.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego mosiężny tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Voigtlander Color Skopar 21 mm f/3,5 charakteryzuje się zaawansowaną optyką - odpowiedzialni za niego inżynierowie wykazali się ogromem technologicznej i technicznej finezji. Wyrafinowana konstrukcja obejmuje 9 elementów w 8 grupach. Obiektyw wykorzystuje elementy asferyczne, co pozwoliło na uzyskanie dużego otworu względnego, przy jednoczesnym ograniczeniu rozmiarów instrumentu. Co więcej elementy asferyczne gwarantują obrazy wolne od zniekształceń i pomagają w eliminacji aberracji chromatycznej.
Obiektyw Nokton 75 mm f/1,5 łączy doskonałą jakość optyczną i zaawansowaną, klasyczną konstrukcję.Należy do znakomitej linii obiektywów Vintage Line, które dedykowane są do aparatów dalmierzowych. Jego wygląd nawiązuje do klasycznych aparatów. Jednocześnie korzysta z najnowocześniejszych technologii.
Obiektyw Nokton 75 mm f/1,5 łączy doskonałą jakość optyczną i zaawansowaną, klasyczną konstrukcję.Należy do znakomitej linii obiektywów Vintage Line, które dedykowane są do aparatów dalmierzowych. Jego wygląd nawiązuje do klasycznych aparatów. Jednocześnie korzysta z najnowocześniejszych technologii.
Obiektyw NOKTON 35 mm F1.2 Aspherical III VM to nowa wersja klasycznego obiektywu 35mm, który ceniony jest za swoje właściwości optyczne. Obiektyw znany przede wszystkim wśród fotografów ulicznych i fotografów dokumentalnych. Odświeżona wersja została zmniejszona tak by jeszcze mniej rzucać się w oczy i dać większy komfort pracy fotografowi. Udało się to osiągnąć dzięki użyciu najnowocześniejszych soczewek, które łączą wysoką wydajność przy mniejszym rozmiarze.
Voigtlander Skopar I 28 mm f/2,8 wykorzystuje zaawansowaną optykę obejmującą 8 elementów rozmieszczonych w 5 grupach, która gwarantuje bezkompromisową jakość obrazu. Kompaktowa, lekka i całkowicie metalowa budowa tego obiektywu doskonale uzupełnia korpusy bezlusterkowców.
Voigtlander Skopar II 28 mm f/2,8 wykorzystuje zaawansowaną optykę obejmującą 8 elementów rozmieszczonych w 5 grupach, która gwarantuje bezkompromisową jakość obrazu. Kompaktowa, lekka i całkowicie metalowa budowa tego obiektywu doskonale uzupełnia korpusy bezlusterkowców.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.