Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma C 28-70 mm f/2.8 DG DN to zoom o standardowym zakresie ogniskowych i stałym świetle przeznaczony do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Doskonały do codziennego fotografowania, posiada bezgłośny autofokus i zaawansowaną optykę gwarantującą wysokiej jakości zdjęcia od centrum po brzegi kadru, dobry kontrast nawet pod światło i bez aberracji chromatycznej.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw Sigma 28-45 mm f/1.8 DG DN to nie tylko gwarancja doskonałej jakości obrazu porównywalnej z obiektywami stałoogniskowymi, ale także solidna konstrukcja, zapewniająca trwałość i niezawodność w każdych warunkach fotograficznych. Waga wynosząca jedynie 950 g sprawia, że jest lekki i poręczny, co ułatwia przenoszenie podczas długich sesji fotograficznych. Dodatkowo liczne uszczelki chronią przed kurzem i wilgocią, gwarantując niezawodność nawet w trudnych warunkach środowiskowych. Ponadto obiektyw posiada pierścień przysłony z przełącznikiem "de-click" oraz dwa przyciski AFL, umożliwiające dostosowanie go do indywidualnych preferencji.
5 lat gwarancji
akumulator Patona 15% taniej
akumulator Mathorn 15% taniej
filtry Calumet 15% taniej
CaptureOne 40% taniej
Promocja
Obiektyw Sigma S 70-200 mm f/2.8 DG DN OS L-mount - Nie przegap! Zapytaj o wyjątkowe okazje!!
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
5 lat gwarancji
Taniej w zestawie
Promocja
Obiektyw Sigma A 24-70 mm f/2.8 DG DN II L-mount - Nie przegap! Zapytaj o wyjątkowe okazje!
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 24-70 mm f/2.8 DG DN II z serii Art to flagowy obiektyw, który w porównaniu do poprzednika zdecydowanie ewoluował. Obiektyw wyróżnia się o 7% mniejszym korpusem oraz o 10% lżejszą wagą (745g). Udoskonalona konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz i zachlapania. Autorski układ liniowy HLA gwarantuje szybką, precyzyjną i cichą pracę autofokusa. Ponadto model ten oferuje zaawansowane możliwości wykonywania zbliżeń, oraz odporność na niepożądane bliki i flary.
SIGMA 28-105mm f/2.8 DG DN Art to wyjątkowy obiektyw o wszechstronnym zakresie ogniskowych i stałej, jasnej przysłonie f/2.8, który oferuje szybki autofocus, zaawansowane funkcje oraz solidną, uszczelnianą konstrukcję. Dzięki kompaktowej budowie i wadze poniżej 1 kg idealnie sprawdza się w fotografii całodniowej, zapewniając jednocześnie doskonałą jakość obrazu i wygodę użytkowania, zarówno dla fotografów, jak i filmowców.
5 lat gwarancji
filtry Calumet 15% taniej
Ultra wydajny teleobiektyw zmiennoogniskowy 70-200 mm o jasności f/2.8. Oferuje stabilizację obrazu i system wewnętrznego ogniskowania. Uszczelniona konstrukcja umożliwia wykorzystanie go nawet w najtrudniejszym terenie. Obiektyw jest zgodny z telekonwerterami Leica (sprzedawane oddzielnie).
Promocja
Nowość
Obiektyw Sigma 10-18 mm f/2.8 DC DN Contemporary, L-mount
Ultra kompaktowy obiektyw szerokokątny o jasności f/2.8 ważący zaledwie 260 g. Doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Zminimalizowano w nim efekt oddychania i zastosowano cichy, szybki oraz precyzyjny silnik krokowy AF. Uszczelnione mocowanie zapewnia odporność na zachlapania i kurz. Obiektyw został opracowany specjalnie z myślą o matrycach APS-C.
Szerokokątny obiektyw Sigma A 35 mm f/1.4 DG DN jest kompatybilny z aparatami Sigma, Leica i Panasonic posiadającymi tzw. bagnet L-mount. Doskonale sprawdzi się w połączeniu z pełną klatką i matrycami APS-C. Posiada wytrzymałą, uszczelnioną konstrukcję, która pozwala na profesjonalne zastosowanie, nawet w trudnych warunkach. Wyrafinowane parametry optyczne zapewniają wysoką jakość obrazu od centrum po brzegi kadru. Zdjęcia nim wykonane wyróżniają się plastyką obrazu, pięknym efektem bokeh i rozmyciem tła. Polecany do fotografii reportażowej, ulicznej, portretowej, ślubnej oraz nocnej fotografii gwiazd z uwagi na jasną przysłonę i dobrą korekcję komy i innych aberracji.
Seria Art słynie z doskonałej jakości obrazu i perfekcyjnego działania. Wykorzystaj ten potencjał podczas uprawiania makrofotografii. Sigma A 105 mm F2.8 DG DN Macro to pierwszy obiektyw makro od tego producenta, który został zaprojektowany specjalnie z myślą o bezlusterkowcach. Średni teleobiektyw zapewnia wszechstronną odległość roboczą, co przesądza o tym, że wielu profesjonalistów ma taki obiektyw makro w swojej torbie. Ten makro obiektyw pozwala oglądać z bliska nieprawdopodobne piękno miniaturowego świata, a jednocześnie świetnie sprawdzi się podczas uprawiania fotografii portretowej.
Obiektyw jest wszechstronny - równie dobry do fotografii, jak i do treści wideo. Dynamiczna ogniskowa obejmuje szeroki zakres scenariuszy fotograficznych, od portretów po podróże, od ulicy po krajobraz. AF 35-150mm f/2-2.8 cechuje maksymalna przysłona f/2 w najszerszym zakresie i f/2.8 w tele oraz obejmuje pięć najpopularniejszych ogniskowych 35, 50, 85, 135 i 150 mm. Konstrukcja obiektywu składa się z 21 elementów w 18 grupach z kombinacją 2 elementów ASP, 1 HB, 3 HR i 6 ED, dzięki czemu obiektyw zapewnia doskonałą wydajność optyczną w całym zakresie ogniskowych.
Klasyczny obiektyw portretowy o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD i 1 soczewkę asferyczną. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
Szerokokątny zoom do matryc pełnoklatkowych, który wyróżnia się lekką konstrukcją wykonaną m.in. ze stabilnego termicznie kompozytu (TSC) i poliwęglanów o niskiej kurczliwości. Jego konstrukcja optyczna obejmuje m.in. 5 elementów ze szkieł FLD i 4 soczewki asferyczne. Wewnętrzny mechanizm zoomu i silnik krokowy AF sprawiają, że świetnie nadaje się także do filmowania.
Panasonic Lumix S 100 mm f/2.8 Macro (S-E100E) to jeden z najmniejszych i najlżejszych obiektywów makro, który zapewnia maksymalne powiększenie 1:1 i minimalny dystans ogniskowania 0,204 m. Jego uszczelniona konstrukcja jest odporna na działanie pyłu i wilgoci, a także niskich temperatur do -10°C.
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
Obiektyw o klasycznej ogniskowej 50 mm i jasności f/2, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność fotografowania. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego mosiężnym tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Wyrafinowany stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.1 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Leica z mocowaniem M.
Wyrafinowany stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.1 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Leica z mocowaniem M.
Obiektyw z uniwersalnym zakresem ogniskowych 24-70 i stałą jasnością f/2.8, który doskonale współpracuje z wszystkimi aparatami z mocowaniem Leica L-Mount. Zaawansowane konstrukcja optyczna obejmująca 3 soczewki asferyczne i 9 soczewek wykonanych ze szkieł z anomalną częściową dyspersją gwarantuje niezwykle skuteczne ograniczenie aberracji. Całkowicie metalowy korpus i osłona, a także uszczelnienie konstrukcji sprawiają, że obiektyw ten poradzi sobie nawet w trudnym środowisku.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.