Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Wyjątkowo lekki, kompaktowy i płaski obiektyw szerokokątny dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Dzięki niewielkim rozmiarom i dużej jasności f2,5 doskonale sprawdzi się w codziennym fotografowania oraz w tzw. fotografii ulicznej. Dzięki soczewkom asferycznym oraz powłokom pozwala na uzyskanie ostrego obrazu o wiernych barwach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Druga, poprawiona wersja obiektywu szerokokątnego dedykowanego do aparatów systemu micro 4/3. Wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami, wagą i dużą jasnością f1,7 pozwalającą na używanie w słabym oświetleniu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Standardowy obiektyw o ogniskowej 25 mm (odpowiednik 50 mm dla matryc pełnoklatkowych) znakomicie sprawdzający się w niemal każdym rodzaju fotografii. Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąt widzenia ludzkiego oka przez co daje bardzo naturalna perspektywę. Obiektyw obsługuje wymianę sygnałów cyfrowych z wysoką prędkością 240 klatek na sekundę. Dzięki temu współpracuje z szybką i precyzyjną technologią autofokusu Depth From Defocus aparatu LUMIX G.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw LUMIX G FISHEYE 8 mm / F3,5 typu rybie oko, pozwala na wykonywanie ekstremalnie szerokokątnych ujęć. Soczewka typu ED daje obraz o doskonałej jakości. Kąt widzenia po przekątnej wynoszący 180 stopni sprawia, że otrzymane obrazy mają charakterystyczną perspektywę i unikalny efekt deformacji.
Obiektyw LUMIX G MACRO 30 mm f:2,8 ASPH MEGA O.I.S. to model dedykowany do bezlusterkowych aparatów z matrycą micro 4/3. Wyróżnia się skalą odwzorowania 1:1 oraz szybkim i cichym autofocusem. Wbudowana stabilizacja obrazu sprawdza się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania.
Lekki i poręczny teleobiektyw typu zoom dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii portretowej, sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie.
Panasonic LUMIX G VARIO 7-14 mm f/4,0 ASPH to ultra szerokokątny obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Dzięki stałej jasności idealnie sprawdzi się zarówno w fotografii jak i filmie. Zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje obrazy o najwyższym poziomie ostrości a kompaktowa obudowa doskonale wpisuje się w ideę systemu.
Obiektyw o ekwiwalencie ogniskowych 70-200 mm (dla matrycy 35 mm) to prawdziwy reporterski klasyk. Pozwoli użytkownikowi sprawdzić się w fotografowaniu sportu i przyrody w różnych warunkach oświetleniowych, a także w fotografii portretowej. W stosunku do poprzednika (wersji I) zastosowano wydajniejszy układ stabilizacji optycznej POWER O.I.S. współpracujący z układem Dual I.S.
LUMIX G X VARIO 45-175 mm f/4.0-f/5.6 ASPH. POWER O.I.S. to uniwersalny teleobiektyw o zmiennej ogniskowej dedykowany do współpracy z aparatami systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Dzięki płynnej zmianie ogniskowej docenią go osoby zajmujące się filmowaniem. Wbudowana stabilizacja zwiększy mobilność pozwalając na fotografowanie bez statywu.
Obiektyw Samyang 100 mm f2.8 ED UMC MAKRO z mocowaniem Canon M to manualna optyka zaprojektowana do pracy z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje światłosiłę na poziomie F2.8, która zapewnia pełną kontrolę ekspozycji w każdym świetle. Generuje doskonale żywe barwy, oferuje piękny efekt bokeh, co czyni go idealnym narzędziem do fotografowania owadów i kwiatów
Obiektyw stworzony specjalnie do aparatów bezlusterkowych wyposażonych w matryce o rozmiarze APS-C. Pokrycie powłokami NCS oraz zastosowanie soczewek ASP, H-ASP oraz ED skutecznie eliminuje niechciane efekty na zdjęciach. Duży otwór przysłony i prostoliniowe, szerokie pole widzenia pozwolą na tworzenie fantastycznych ujęć szerokokątnych w każdych warunkach oświetleniowych.
Obiektyw stworzony specjalnie do aparatów bezlusterkowych wyposażonych w matryce o rozmiarze APS-C. Pokrycie powłokami NCS oraz zastosowanie soczewek ASP, H-ASP oraz ED skutecznie eliminuje niechciane efekty na zdjęciach. Duży otwór przysłony i prostoliniowe, szerokie pole widzenia pozwolą na tworzenie fantastycznych ujęć szerokokątnych w każdych warunkach oświetleniowych.
Stałoogniskowy, manualny obiektyw do aparatów Canon z wymienną optyką. Długa ogniskowa 135 mm i światło f/2,0 czynią z niego typowo portretowy instrument. Obiektyw będzie przydatny również w fotografii dzikiej przyrody, produktowej, czy w reportażu. Ogniskowa 135 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy w bardzo ciasnych portretach. Maksymalny otwór przesłony f/2,0 umożliwia fotografowanie w warunkach niedostatecznego oświetlenia i pozwala na eksperymentowanie z głębią ostrości.
Manualny obiektyw do matryc pełnoklatkowych, cechujący się dużą jasnością i aberracją zmniejszoną do minimum. Dużą zaletą jest mała waga sprzętu, co ułatwia i uprzyjemnia pracę fotografa. Obiektyw ten świetnie nadaje się do kreatywnej fotografii portretowej, krajobrazowej, a także do robienia zdjęć w małych pomieszczeniach i w wąskich uliczkach.
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw manualny do bezlusterkowców Canon M. Szerokokątna ogniskowa 21mm i otwór przesłony F/1.4 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. Instrument świetnie sprawdza się nawet w słabym świetle i daje piękne rozmycie obszarów leżących poza płaszczyzną ostrości. Dodatkowo sprzyja temu precyzyjna, niemal kołowa przesłona zbudowana z 9 listków. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową jakością.
Obiektyw Samyang jest standardowym manualnym obiektywem portretowym o jasności f/1.4. Wyposażony w 8 listków przysłony daje ciekawe rozmycie oraz pozwala na fotografowanie nawet w trudnych warunkach oświetleniowych.
Ultra szerokokątny obiektyw typu Fish-eye o ogniskowej 7.5 mm oraz dużej jasności 3.5. Doskonale nadaje się do efektów specjalnych, zdjęć architektury, bardzo ciasnych pomieszczeń.
Ultra szerokokątny obiektyw typu Fish-eye o ogniskowej 7.5 mm oraz dużej jasności 3.5. Doskonale nadaje się do efektów specjalnych, zdjęć architektury, bardzo ciasnych pomieszczeń.
Samyang MF 14mm f/2.8 MK2 to nowa wersja popularnego i cenionego superszerokokątengo obiektywu. Sprawdzi się ono w rękach pasjonatów fotografii i filmowania, którym potrzebny jest szeroki kąt widzenia, czyli m.in. fotografom przyrody, krajobrazu, architektury, astrofotografii, czy też do wszelkich produkcji filmowych. Samyang wyposażył ten obiektyw w nowe funkcje "Focus Lock" - czyli blokowanie ostrości, oraz "Declick" który daje możliwość włączenia lub wyłączenia kliku przysłony. Fantastyczne właściwości optyki składającej się z 14 elementów, które rozmieszczone są w 10 grupach sprawiają, że obiektyw ten sprosta nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. Całość konstrukcji została uszczelniona.
Samyang MF 14mm f/2.8 MK2 to nowa wersja popularnego i cenionego superszerokokątengo obiektywu. Sprawdzi się ono w rękach pasjonatów fotografii i filmowania, którym potrzebny jest szeroki kąt widzenia, czyli m.in. fotografom przyrody, krajobrazu, architektury, astrofotografii, czy też do wszelkich produkcji filmowych. Samyang wyposażył ten obiektyw w nowe funkcje "Focus Lock" - czyli blokowanie ostrości, oraz "Declick" który daje możliwość włączenia lub wyłączenia kliku przysłony. Fantastyczne właściwości optyki składającej się z 14 elementów, które rozmieszczone są w 10 grupach sprawiają, że obiektyw ten sprosta nawet najbardziej wymagającym użytkownikom. Całość konstrukcji została uszczelniona.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.