Obiektywy do bezlusterkowców (Sirui, Hasselblad, MeiKe, Ulanzi, OM System)
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 65 mm F/2.8 to obiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 50 mm obiektywu dla formatu 35 mm. Został więc zaprojektowany tak, aby "naśladować" sposób widzenia ludzkiego oka. To idealny instrument optyczny do fotografii reportażowej, ulicznej, dokumentalnej czy portretowej.
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 80 mm F/1.9 to obiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 63 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej czy produktowej. Imponująca światłosiła wynosząca f/1.9 pozwala uzyskać zdumiewający efekt bokeh.
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: średnioformatowych
Hasselblad XCD 90 mm F/3.2 to krótki teleobiektyw stworzony z myślą o aparacie X1D. Jego ogniskowa odpowiada kątowi widzenia 71 mm obiektywu dla formatu 35 mm. To idealny instrument optyczny do fotografii portretowej, reportażowej czy dokumentalnej.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Canon EF-M. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.8 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Fuji FX. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.8 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.8 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Canon EF-M. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/1.7 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/1.7 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Sony E. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Profesjonalny teleobiektyw typu zoom o stałej jasności f/2.8. Wyróżnia się niewielkimi gabarytami i wagą, znacznie mniejszą niż obiektywy konstruowane pod matryce pełnoklatkowe. Kąt widzenia odpowiada ogniskowym 80-300 w aparatach pełnoklatkowych. Dołączona do zestawu wysuwana osłona przeciwsłoneczna chroni przed flarami i odbiciami. Tak jak wszystkie obiektywy klasy PRO model ten odporny jest na kurz, mróz oraz zachlapania.
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-100 mm 1:4.0 IS PRO to doskonałej jakości obiektyw o wszechstronnym zastosowaniu. Zoom o krotności 8.3x obejmuje zakres ogniskowych doskonale sprawdzający się zarówno przy szerokich kadrach jak i zbliżeniach detali. Zastosowana w obiektywie stabilizacja obrazu współpracuje z 5-osiową stabilizacją z aparatu pozwalając na wydłużenie czasu naświetlania nawet o 6.5 wartości EV. Stała jasność na poziomie f/4.0 docenią głównie osoby zajmujące się filmowaniem.
Obiektyw zoom do aparatów micro 4/3. Tzw. obiektyw "spacerowy" posiada bardzo szeroki zakres ogniskowych 12-200 mm, dzięki czemu znakomicie sprawdzi się w większości codziennych sytuacji, np. w fotografii ulicznej lub krajobrazowej. Idealny obiektyw na wakacje. Ten 16,6-krotny zoom optyczny zamknięto w lekkiej, kompaktowe i uszczelnionej na warunki atmosferyczne obudowie. Odporny na kurz, zachlapania i niskie temperatury. Zapewnia wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych dzięki soczewkom asferycznym i super ED.
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 EM świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
Zestaw 2 soczewek do aparatów Sony ZV-1 I RX100 VII. W jego skład wchodzą soczewka makro dająca 10-krotne powiększenie i soczewka szerokokątna poszerzająca pole widzenia obiektywu do 100 stopni. Soczewki montowane są do obiektywu za pomocą specjalnego adaptera - dołączonego w zestawie.
Zestaw 2 soczewek do aparatów Sony ZV-1 I RX100 VII. W jego skład wchodzą soczewka makro dająca 10-krotne powiększenie i soczewka szerokokątna poszerzająca pole widzenia obiektywu do 100 stopni. Soczewki montowane są do obiektywu za pomocą specjalnego adaptera - dołączonego w zestawie.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.