Obiektywy do bezlusterkowców (Sony, Ulanzi, Voigtlander, Nikon)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw z linii premium G zapewniający uniwersalny zakres ogniskowych 20-70 mm i stałą jasność f/4. Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. System wewnętrznego ogniskowania umożliwił zdecydowane ograniczenie efektu oddychania. 2 silniki liniowe XD gwarantują błyskawiczne, ciche i precyzyjne ustawianie ostrości.
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 24 mm, który sprawdzi się w wielu różnych gatunkach fotografii. Cechuje się światło siłą wynoszącą f/2.8, plastycznym efektem bokeh, który zapewnia 7-listkowa kołowa przysłona czy 3 soczewkami asferycznymi. Ultra kompaktowa konstrukcja i niska waga wynosząca zaledwie 162 g zapewnia wyjątkową mobilność. Obiektyw posiada uszczelnienia, które umożliwiają spokojne fotografowanie i filmowanie w zapylonym czy wilgotnym środowisku.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 24-105 f/4.0 G OSS to obiektyw o bardzo szerokim zastosowaniu dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą pełnoklatkową. Szeroki zakres ogniskowych pozwoli na fotografowanie zarówno rozległych krajobrazów jak i "ciasnych" portretów. Wbudowana w obiektyw stabilizacja obrazu oprócz możliwości wydłużenia czasu naświetlania doskonale sprawdzi się podczas filmowania eliminując drgania obrazu. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA 2018.
Promocja
Obiektyw Sony FE 24-50 mm f/2.8 G
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony FE 24-50 mm f/2.8 G to uniwersalny zoom o stałej jasności f/2.8, który należy do linii premium G. Oferuje 2 silniki liniowe AF, wewnętrzne ogniskowanie, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję i konstrukcję optyczną wykorzystującą 4 soczewki asferyczne i 2 soczewki ED. Wyróżnia się kompaktową i lekką konstrukcją.
Carl Zeiss Sonnar T FE 35mm f/2,8 ZA to obiektyw dedykowany do pełnoklatkowych aparatów z mocowaniem Sony E. Ogniskowa 35 mm sprawdza się w różnorodnym zastosowaniu od fotografii krajobrazowej po reporterską, ślubną aż do portretu. Duży otwór przysłony (jasność) pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu bez konieczności używania dodatkowych źródeł światła. Lekka i poręczna konstrukcja w połączeniu z bezlusterkowymi aparatami Sony doskonale sprawdzi się jako zestaw, który możesz mieć zawsze przy sobie.
Obiektyw o ogniskowej 50 mm, który sprawdzi się w wielu różnych gatunkach fotografii. Cechuje się światło siłą wynoszącą f/2.5, plastycznym efektem bokeh, który zapewnia 7-listkowa kołowa przysłona czy 3 soczewkami asferycznymi. Ultra kompaktowa konstrukcja i niska waga wynosząca zaledwie 174 g zapewnia wyjątkową mobilność. Obiektyw posiada uszczelnienia, które umożliwiają spokojne fotografowanie i filmowanie w zapylonym czy wilgotnym środowisku.
Zaawansowany obiektyw makro dający maksymalne powiększenie 1:1. Wykorzystuje 7-listkową, kołową przysłonę i oferuje minimalny dystans ostrzenia 16 cm. Posiada soczewki ED, zapewniające świetną jakość obrazu w całym obszarze kadru.
Obiektyw opracowany przy współpracy z Zeiss, posiadający powłokę przeciwodblaskową Zeiss T* i soczewkę asferyczną, która dba o doskonałą ostrość obrazu. 9-listkowa, kołowa przysłona i jasność f/1.8 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Uszczelniona obudowa umożliwia korzystanie z tego obiektywu w każdych warunkach.
Apochromatyczny obiektyw z maksymalną skalą powiększenia wynoszącą 1:2 i zaawansowaną konstrukcją optyczną. Został specjalnie zaprojektowany dla aparatów z systemu Nikon Z. Posiada elektroniczne styki, które umożliwiają wymianę informacji pomiędzy obiektywem a korpusem aparatu. Pokrywa pełnoklatkowy sensor aparatu.
Voigtlander Macro APO Ultron 27 mm f/2.0 to makroobiektyw apochromatyczny z maksymalnym powiększeniem 1:2 zaprojektowany specjalnie dla aparatów FujiFilm X z matrycą APS-C. 10-listkowa przysłona i jasność f/2 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia wytrzymałą konstrukcję. Elektroniczne styki pozwalają na komunikację obiektywu z aparatem.
Ultrajasny obiektyw zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Fuji X z matrycami APS-C. Jego ogniskowa daje uniwersalny kąt widzenia, który sprawdzi się w fotografii reportażowej, dokumentalnej, ulicznej czy ślubnej. Posiada 12-listkową przysłonę.
Ultrajasny obiektyw zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Fuji X z matrycami APS-C. Jego ogniskowa daje w przybliżeniu standardowy dla formatu małoobrazkowego kąt widzenia, który sprawdzi się w fotografii reportażowej, dokumentalnej, ulicznej czy ślubnej. Posiada 12-listkową przysłonę.
Obiektyw o miniaturowych rozmiarach, które jednak nie przeszkodziły w zastosowaniu ultrajasnej przysłony f/1.2. Model ten został specjalnie zaprojektowany dla aparatów z systemu Nikon Z. Posiada elektroniczne styki, które umożliwiają wymianę informacji pomiędzy obiektywem a korpusem aparatu. Pokrywa pełnoklatkowy sensor aparatu.
Obiektyw opracowany z myślą o aparatach z matrycami APS-C z serii Nikon Z. Oferuje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 50 mm dla formatu FF i jasność f/1.2. 12-listkowa, kołowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh. Metalowe pierścienie ostrości i przysłony gwarantują precyzyjne, wygodne nastawy.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność fotografowania. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego mosiężnym tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Nikon Nikkor Z 135 mm f/1.8 S Plena oferuje doskonały efekt bokeh nawet na skraju kadru, zapewniając okrągłe i naturalne plamki bez widocznych pierścieni czy winietowania. Dzięki wyjątkowej konstrukcji optycznej i 11-listkowej okrągłej przysłonie eliminuje aberracje. Szybki autofokus pozwala na ostre ujęcia w różnych odległościach, a minimalna odległość fotografowania wynosi jedynie 0,82 metra. Konstrukcja obiektywu jest solidna i precyzyjna, wykonana z lekkiego metalu, a jego użytkowanie jest intuicyjne, z przemyślanym rozmieszczeniem przycisków. Dodatkowo obiektyw jest odporny na ekstremalne warunki dzięki uszczelce wokół złączy i mocowania, co sprawia, że jest gotowy na różne wyzwania fotograficzne.
Zaawansowany obiektyw z linii premium S, który oferuje szerokokątny zoom i stałe światło f/2.8. Bezgłośny, precyzyjny i szybki silnik AF sprawia, że doskonale sprawdzi się także w trakcie filmowania. Powłoka nanokrystaliczna i ARNEO gwarantują bezkompromisową jakość obrazu. Wyświetlacz OLED informuje o bieżących ustawieniach obiektywu.
Kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy (waga wynosi zaledwie 135 g a jego gabaryty zaliczają go do instrumentów typu "naleśnik") o uniwersalnym zakresie ogniskowych (odpowiednik zakresu 24-75 mm dla formatu 35 mm). Obejmuje zatem zarówno szerokie kadry, jak i zbliżenia. Sprawdzi się w wielu różnych rodzajach fotografii - od krajobrazowej po portretową. To także świetne narzędzie dla wszystkich fotoreporterów.
Srebrna wersja kompaktowego obiektywu zmiennoogniskowego opracowanego specjalnie z myślą o aparacie Nikon Zfc. Przeznaczony do aparatów z matrycą APS-C - oferuje zakres ogniskowych 16-50 (ekwiwalent 24-75 mm dla formatu 35 mm). Bezgłośny, precyzyjny, cichy silnik AF umożliwia wykorzystanie go także w trakcie filmowania. Oferuje ultra mobilną konstrukcję typu naleśnik.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.