Obiektywy do bezlusterkowców (FujiFilm, Venus Optics, Carl Zeiss, Sigma, Samyang, Nikon)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw opracowany specjalnie z myślą o astrofotografach czy fotografach krajobrazowych. Dzięki zastosowaniu silnika krokowego AF i przełącznika pierścienia przysłony świetnie sprawdzi się także podczas filmowania. Posiada 2-stronną soczewkę asferyczną, gwint filtrów 82 mm i tylny uchwyt na filtr.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 35 mm i jasności f/1.2, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą soczewki SLD, FLD, ELD i asferyczne. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej, portretowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
Lekki i kompaktowy obiektyw szerokokątny o ogniskowej 24 mm i światłosile 2.0. Wyposażony w mocowanie Sony E. Posiada całkowicie metalową konstrukcję i solidny mosiężny bagnet. Wyróżnia go doskonała jakość obrazu w całym kadrze. PRzeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych.
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Sigma 24mm F3.5 DG DN z linii Contemporary z mocowaniem Sony E dopasowany jest do możliwości i ergonomii bezlusterkowców. Produkowany w Japonii, oferuje najwyższą jakość optyczną wśród obiektywów tej marki. Całkowicie metalowa konstrukcja oraz bryzgoszczelna obudowa zapewniają bezpieczeństwo pracy w każdych warunkach.
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Obiektyw o klasycznej ogniskowej 50 mm i jasności f/2, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Obiektyw o klasycznej ogniskowej 50 mm i jasności f/2, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Obiektyw o niemalże zerowej dystorsji, który pokrywa sensor pełnoklatkowy i zapewnia kąt widzenia 130,4° i światłosiłę f/2.8. Mobilna konstrukcja wykorzystuje 2 szkła asferyczne i 3 szkła ED, ważąc przy tym tylko 420 g. Jest to pierwszy obiektyw z systemem AF wśród modeli Laowa.
Niezwykle kompaktowy i wszechstronny makroobiektyw. Instrument oferuje powiększenie w zakresie 2,5x-5x. Obiektyw charakteryzuje się małą średnicą przedniej soczewki, co powala na łatwiejszą konfigurację oświetlenia. Dodatkowo Laowa 25 mm udostępnia światłosiłę f/2.8, co pozwala na fotografowanie przy mniejszej ilości światła.
Obiektyw Laowa 4 mm f/2,8 Fisheye zapewnia wyjątkowe pole widzenia wynoszące 210 stopni i może tworzyć obrazy o okrągłym polu widzenia (dla aparatów MFT). Dzięki temu możliwe jest stworzenie zdjęć panoramicznych 360 stopni na podstawie tylko 2-3 zdjęć. Obiektyw jest przy tym niezwykle kompaktowy - waży zaledwie 135 g. Dzięki temu jest wyjątkowo przenośny i można go zamontować na kamerach DJI Inspire X5, tak aby uzyskać niebywałą, podniebną perspektywę.
Laowa 65mm f/2,8 2x Ultra Macro APO to obiektyw zaprojektowany z myślą o makrofotografach wykorzystujących w swojej pracy aparaty z sensorami APS-C. Pozwala uzyskać 2-krotne powiększenie i jednocześnie oferuja znakomitą jakość obrazu. Świetnie uzupełnia się z bezlusterkowcami dzięki kompaktowej konstrukcji i niskiej wadze.
Ultra szerokokątny obiektyw wyposażony w szybki autofokus. Zabezpieczenie przez pyłem oraz wilgocią sprawiają, że jest idealnym pełnoklatkowym obiektywem do fotografii architektury, gwiazd i krajobrazu. Batis 18/2.8 to nie tylko doskonała technologia, to także niepowtarzalny i urzekający design.
Lekki i kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy o uniwersalnym zakresie zoomu. Wykorzystuje silnik krokowy gwarantujący ciche i celne działania automatycznego ustawiania ostrości, a także wydajną, 3-stopniową optyczną stabilizację obrazu. Dodatkowo obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas filmowania dzięki zastosowaniu elektrycznego zoomu. Połączenie minimalnego dystansu ostrzenia wynoszącego zaledwie 13 cm i wewnętrznego ogniskowania pozwala na wydajne tworzenie zdjęć zbliżeniowych.
Lekki i kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy o uniwersalnym zakresie zoomu. Wykorzystuje silnik krokowy gwarantujący ciche i celne działania automatycznego ustawiania ostrości, a także wydajną, 3-stopniową optyczną stabilizację obrazu. Dodatkowo obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas filmowania dzięki zastosowaniu elektrycznego zoomu. Połączenie minimalnego dystansu ostrzenia wynoszącego zaledwie 13 cm i wewnętrznego ogniskowania pozwala na wydajne tworzenie zdjęć zbliżeniowych.
Fujinon XC 50-230 mm f/4.5-6.7 OIS II to teleobiektyw zmiennoogniskowy adresowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm X. Jest idealnym przedłużeniem podstawowego obiektywu, łącząc duży zakres ogniskowych z atrakcyjną ceną. Sprawdzi się w fotografii przyrody, portrecie czy reportażu w dobrym oświetleniu. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwia fotografowanie bez konieczności użycia statywu.
Fujinon XC 50-230 mm f/4.5-6.7 OIS II to teleobiektyw zmiennoogniskowy adresowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm X. Jest idealnym przedłużeniem podstawowego obiektywu, łącząc duży zakres ogniskowych z atrakcyjną ceną. Sprawdzi się w fotografii przyrody, portrecie czy reportażu w dobrym oświetleniu. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwia fotografowanie bez konieczności użycia statywu.
II-ga odsłona popularnego obiektywu zmiennoogniskowego 10-24 mm zapewnia jeszcze lżjeszą i jednocześnie uszczelnioną konstrukcję. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 24 cm, a zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje znakomite obrazy nawet przy trudnych warunkach oświetleniowych. Stabilizacja optyczna zapewnia skuteczność 3,5 EV (do 6,5 EV z kompatybilnymi aparatami FujiFilm).
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.