Obiektywy do bezlusterkowców (Sigma, Hasselblad, 7Artisans, TTartisan, Samyang, Lensbaby)
Wybrane filtry:
Wyczyść filtry
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmień kąt nachylenia płaszczyzny ogniskowania do matrycy w zakresie 0-15°, tak aby uzyskać wyjątkowo plastyczne nieostrości. Composer Pro II w wersji z obiektywem Edge 50 mm RF daje standardowy kąt widzenia, zapewniając przyjemne fotografowanie i filmowanie wielu tematów. Umożliwia korzystanie z filtrów 46 mm i ma 9-listkową przysłonę.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Wyjątkowy obiektyw 3w1, który pozwala na uzyskanie 3 różnych efektów wizualnych. Pod obracaną przednią częścią znajdują się 3 elementy optyczne - Twist, Velvet i Sweet. Posiada wielokrotnie powlekaną optykę i zapewnia minimalny dystans ostrzenia 20,3 cm.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
Lensbaby Twist 60 mm f/2.5 to stałoogniskowy obiektyw, który dedykowany jest głównie dla portrecistów lubiących eksperymentować. Obiektyw ten wyróżnia się kremowym rozmyciem tła oraz wirującym efektem "bokeh". Posiada w pełni manualną konstrukcję. Układ optyczny wyposażony został w cztery, w pełni pokryte powłokami soczewki, które umieszczone zostały w trzech grupach. Dwanaście listków przysłony gwarantuje wyjątkowe efekty wizualne.
Ultraszerokokątny, pełnoklatkowy obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Nikon Z. Szerokie pole widzenia, duża maksymalna przysłona oraz wysoka jakość wykonania sprawiają, że idealnie sprawdzi się w fotografii architektury, krajobrazu oraz astrofotografii. Samyang 14 mm f/2.8 to nie tylko wysokiej jakości technologie, to także atrakcyjny design.
Promocja
Obiektyw Samyang AF 12 mm f/2 Sony E
Ultrakompaktowy i ultraszerokokątny obiektyw do fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrz czy astronomicznej. Oferuje światło siłę f/2.0, zaawansowaną konstrukcję optyczną z wieloma elementami specjalnymi, silnik AF, uszczelnioną obudowę i metalową konstrukcję. Dedykowany dla matryc APS-C.
Obiektyw oferujący ogniskową 24 mm i światło siłę f/1.8. W połączeniu z zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmująca aż 7 soczewek specjalnych, 9-listkową, okrągła przysłona zapewnia niezwykle ostre i wyraziste obrazy. Silnik krokowy AF STM gwarantuje zawsze ostre obrazy i cichą pracę, która sprawia, że obiektyw można z powodzeniem wykorzystać podczas filmowania. Minimalny dystans ostrzenia wynoszący 19 cm i szeroki kąt widzenia pozwala na budowanie wielopłaszczyznowych kompozycji.
Obiektyw jest wszechstronny - równie dobry do fotografii, jak i do treści wideo. Dynamiczna ogniskowa obejmuje szeroki zakres scenariuszy fotograficznych, od portretów po podróże, od ulicy po krajobraz. AF 35-150mm f/2-2.8 cechuje maksymalna przysłona f/2 w najszerszym zakresie i f/2.8 w tele oraz obejmuje pięć najpopularniejszych ogniskowych 35, 50, 85, 135 i 150 mm. Konstrukcja obiektywu składa się z 21 elementów w 18 grupach z kombinacją 2 elementów ASP, 1 HB, 3 HR i 6 ED, dzięki czemu obiektyw zapewnia doskonałą wydajność optyczną w całym zakresie ogniskowych.
Następca popularnego modelu obiektywu o standardowej ogniskowej, który oferuje teraz udoskonaloną konstrukcję. Wykorzystuje silnik liniowy STM, który zapewnia ciche, szybkie i precyzyjne nastawy, co sprawia, że obiektyw ten sprawdzi się zarówno w fotografii, jak i w filmie. Światło siła f/1.4, 9-listkowa przysłona i zaawansowana konstrukcja optyczna zapewniają znakomite efekty wizualne.
Klasyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 35 mm i jasności f/1.2, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą soczewki SLD, FLD, ELD i asferyczne. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
Obiektyw o klasycznej, portretowej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art zapewniającej bezkompromisową jakość obrazu. Wydajny, szybki i cichy silnik AF HSM umożliwia skuteczne wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. 2 elementy ze szkła SLD i soczewka asferyczna gwarantują skuteczne minimalizowanie zniekształceń obrazu. Uszczelniona konstrukcja i powłoka hydro- oraz oleofobowa zapewniają bezproblemową pracę w każdych warunkach.
TTArtisan 11mm F2.8 zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający popularnej ogniskowej 35 dla formatu małoobrazkowego. Oferuje jasność f/1.4 i 10-listkową przysłonę.
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
TTartisan Tilt 50 mm f/1.4 to wszechstronny obiektyw, który dzięki funkcji Tilt daje możliwość pochylenia osi optycznej w celu zmaksymalizowania głębi ostrości. głębię ostrości - jest to bardzo przydatne szczególnie w fotografii produktowej, ponieważ pozwala uzyskać selektywną ostrość oraz efekt miniatury. Możesz także wyłączyć funkcję Tilt i używać go jako zwykłego obiektywu o ogniskowej 50 mm i przysłonie f/1.4.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultra niskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.