Obiektywy do bezlusterkowców (Sony, TTartisan, Leica)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 24-105 f/4.0 G OSS to obiektyw o bardzo szerokim zastosowaniu dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą pełnoklatkową. Szeroki zakres ogniskowych pozwoli na fotografowanie zarówno rozległych krajobrazów jak i "ciasnych" portretów. Wbudowana w obiektyw stabilizacja obrazu oprócz możliwości wydłużenia czasu naświetlania doskonale sprawdzi się podczas filmowania eliminując drgania obrazu. Zdobywca prestiżowej nagrody TIPA 2018.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 90 mm f/2.8 Macro G OSS to najwyższej klasy obiektyw do makrofotografii. Połączenie ogniskowej 90 mm ze skalą odwzorowania 1:1 oraz doskonałymi właściwościami optycznymi sprawia, że model ten jest idealnym rozwiązaniem zarówno do fotografii makro jak i portretu. Skala 1:1 uzyskiwana jest już z odległości 28 cm co pozwala na fotografowanie płochliwych obiektów, takich jak owady czy płazy. Obiektyw współpracuje zarówno z aparatami z matrycą pełnoklatkową jak i APS-C.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: APS-C
E 18-105 mm f/4.0 G OSS to uniwersalny obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Elemenem wyróżniającym ten model jest możliwość płynnej zmiany ogniskowej z poziomu korpusu aparatu co docenią zwłaszcza osoby zajmujące się filmowaniem. Filmowcy docenią również wbudowaną stabilizację obrazu oraz stałą jasność w całym zakresie ogniskowych.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 70-200 mm f/4.0 G OSS to profesjonalny teleobiektyw dedykowany do aparatów bezlusterkowych Sony. Współpracuje zarówno z aparatami pełnoklatkowymi jak i tymi z matrycą APS-C. Najwyższej jakości optyka, solidna, uszczelniana obudowa oraz szybki i cichy AF czynią z niego narzędzie dla profesjonalistów oraz wymagających amatorów. Doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ślubnej, sportowej, dzikiej przyrody a nawet portrecie.
70-300 mm f/4.5-5.6 G OSS to bardzo uniwersalny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Duży zakres ogniskowych oraz ogniskowanie od 90 cm sprawia, ze doskonale sprawdzi się zarówno w fotografii sportowej, przyrodniczej a nawet portrecie. Po podłączeniu do aparatu o matrycą APS-C kąt widzenia odpowiada ogniskowej aż 450 mm.
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Obiektyw z uniwersalnym zakresem ogniskowych 24-70 i stałą jasnością f/2.8, który doskonale współpracuje z wszystkimi aparatami z mocowaniem Leica L-Mount. Zaawansowane konstrukcja optyczna obejmująca 3 soczewki asferyczne i 9 soczewek wykonanych ze szkieł z anomalną częściową dyspersją gwarantuje niezwykle skuteczne ograniczenie aberracji. Całkowicie metalowy korpus i osłona, a także uszczelnienie konstrukcji sprawiają, że obiektyw ten poradzi sobie nawet w trudnym środowisku.
Stałoogniskowy obiektyw zaprojektowany z myślą o aparatach z matrycą APS-C systemu Leica T. Pozwala na pełne wykorzystanie potencjału aparatów Leica. Zastosowanie wewnętrznego ogniskowania sprawia, że obiektyw nie zmienia wymiarów podczas ostrzenia, pozytywnie wpływając na jego szczelność.
Bezkompromisowy obiektyw o ogniskowej 50 mm i przysłonie f/2.0 i wszechstronnym zastosowaniu. Oferuje to co najważniejsze w fotografii - niespotykaną rozdzielczość i kontrast w całym kadrze dla wszystkich wartości otworu względny, a także najwyższą jakość wykonania.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) FE 12-24 mm f/4.0 G to wysokiej klasy ultra szerokokatny obiektyw dedykowany do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Bardzo szeroki kąt widzenia oraz minimalne, niemal niezauważalne zniekształcenia pozwalają na wykonanie bardzo precyzyjnych fotografii architektury, wnętrz czy krajobrazu. Wyjątkowa ostrość oraz odporność na pył i wilgoć sprawiają, że jest to model dedykowany najbardziej wymagającym profesjonalistom.
Obiektyw TilT&Shift do makrofotografii, który pozwala na kreatywną pracę z polem ostrości. Zapewnia 2-krotne powiększenie i światłosiłę f/2.8, a także minimalny dystans ustawiania ostrości wynoszący tylko 25 cm. Wykorzystuje dołączony w zestawie adapter mocowania oświetlenia zgodny ze złączem typu zimna stopka (oświetlenie sprzedawane jest oddzielnie).
Obiektyw TilT&Shift do makrofotografii, który pozwala na kreatywną pracę z polem ostrości. Zapewnia 2-krotne powiększenie i światłosiłę f/2.8, a także minimalny dystans ustawiania ostrości wynoszący tylko 25 cm. Wykorzystuje dołączony w zestawie adapter mocowania oświetlenia zgodny ze złączem typu zimna stopka (oświetlenie sprzedawane jest oddzielnie).
Obiektyw TilT&Shift do makrofotografii, który pozwala na kreatywną pracę z polem ostrości. Zapewnia 2-krotne powiększenie i światłosiłę f/2.8, a także minimalny dystans ustawiania ostrości wynoszący tylko 25 cm. Wykorzystuje dołączony w zestawie adapter mocowania oświetlenia zgodny ze złączem typu zimna stopka (oświetlenie sprzedawane jest oddzielnie).
TTArtisan 11mm F2.8 został zaprojektowany z myślą o aparatach z mocowaniem Canon RF. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o niecodziennym charakterze. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
TTArtisan 11mm F2.8 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach Leica. Zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
TTArtisan 11mm F2.8 zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
TTArtisan 11mm F2.8 zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem Canon M świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem FujiFilm X świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem Sony E świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.