Obiektywy do bezlusterkowców (7Artisans, FujiFilm, Sigma)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Fujinon XF35 mm f/1.4 R to stałoogniskowy obiektyw standardowy adresowany do aparatów FujiFilm X. Ta uniwersalna ogniskowa sprawdza się w wielu różnych sytuacjach - zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.4 i zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantują świetną jakość obrazów.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Fujinon XF 8 mm f/3.5 R WR jest ultraszerokokątnym obiektywem stałoogniskowym o ogniskowej długości 8 mm (ekwiwalent 12 mm w formacie pełnej klatki 35 mm) i najszerszym polu widzenia spośród całej gamy obiektywów Fujifilm serii XF. Charakteryzuje się kątami widzenia 121º po przekątnej i 112 º w poziomie.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: średnioformatowych
Obiektyw do aparatu średnioformatowego FujiFilm GFX, który wykorzystuje bezgłośny, precyzyjny i błyskawicznie działający silnik liniowy AF. Uszczelniona, odporna na działanie kurzu, wilgoci i mrozu konstrukcja pozwala na łatwe fotografowanie i filmowanie w każdych warunkach. Kompaktowe rozmiary i niska waga ułatwiają korzystanie z systemu średnioformatowego.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Obiektyw o ogniskowej dającej kąt widzenia odpowiadający obiektywowi 24 mm dla formatu małoobrazkowego, co sprawia, że doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, architektury, wnętrzarskiej czy w portretach środowiskowych. Wykorzystuje uszczelnioną konstrukcję i waży tylko 155 g. Okrągła, 9-listkowa przysłona generuje naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Ultrajasny obiektyw portretowy o światłosile f/1.0, który daje niebywałe możliwości w zakresie pracy z głębią ostrości. Doskonały efekt bokeh dopełnia 9-listkowa, kołowa przysłona. Obiektyw wykorzystuje szybki AF, uszczelnioną konstrukcję, powłoki Super EBC czy soczewki asferyczne i 2 soczewki ED.
Ultra kompaktowy obiektyw szerokokątny o jasności f/2.8 ważący zaledwie 260 g. Doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Zminimalizowano w nim efekt oddychania i zastosowano cichy, szybki oraz precyzyjny silnik krokowy AF. Uszczelnione mocowanie zapewnia odporność na zachlapania i kurz. Obiektyw został opracowany specjalnie z myślą o matrycach APS-C.
Krótki teleobiektyw o ogniskowej 105 mm i światłosile f/1.4, który należy do prestiżowej linii Art i zapewnia znakomitą jakość obrazu. Wykorzystuje ultradźwiękowy silnik AF HSM, pozwalający na zastosowanie tego obiektywu także podczas filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewki SLD i FLD. Obiektyw został całkowicie wykonany w Japonii, co podkreśla jego znakomitą jakość.
5 lat gwarancji
CaptureOne 40% taniej
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
Lekki i kompaktowy obiektyw szerokokątny o ogniskowej 24 mm i światłosile 2.0. Wyposażony w mocowanie Sony E. Posiada całkowicie metalową konstrukcję i solidny mosiężny bagnet. Wyróżnia go doskonała jakość obrazu w całym kadrze. PRzeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych.
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Sigma 24mm F3.5 DG DN z linii Contemporary z mocowaniem Sony E dopasowany jest do możliwości i ergonomii bezlusterkowców. Produkowany w Japonii, oferuje najwyższą jakość optyczną wśród obiektywów tej marki. Całkowicie metalowa konstrukcja oraz bryzgoszczelna obudowa zapewniają bezpieczeństwo pracy w każdych warunkach.
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Obiektyw o klasycznej ogniskowej 50 mm i jasności f/2, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Obiektyw o klasycznej ogniskowej 50 mm i jasności f/2, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultra niskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.