Liczba produktów: 82
Sortowanie:
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Tamron zaprojektował i stworzył jeden z najmniejszych teleobiektywów dedykowanych do pełnoklatkowych bezlusterkowców Sony E. W połączeniu z jego niską wagą możesz korzystać z dużych powiększeń i zajmować się fotografią przyrodniczą oraz sportową bez zbytniego obciążania pleców czy plecaka lub  torby. Taka mobilna konstrukcja pozwala także na zachowanie niezwykłej intuicyjności i ergonomii pełnoklatkowych aparatów Sony E. Co więcej teleobiektyw ten zapewnia znakomitą jakość obrazu i wydajność, która pozwoli zobaczyć z bliska niezwykły świat natury, wszystkie emocje widowisk sportowych czy wykonywać poruszające portrety. 
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębie ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
20 x 0% CaptureOne 40% taniej
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych
TAMRON 28-75 MM F/2.8 DI III VXD G2 SONY E to szerokokątny obiektyw dedykowany bezlusterkowcom. Przysłona o wartości F/2.8 zapewnia magiczny bokeh, który docenią fotografowie i filmowcy. Szybki, dokładny i cichy autofocus umożliwia tworzenie treści wideo. Ponadto autofocus VXD ustawia ostrość w danym punkcie dwa razy szybciej niż poprzednik. Nowe rowkowania obiektywu sprawiają, że korzystanie z pierścienia ręcznego ustawiania ostrości oraz pierścienia zmiany ogniskowej jest wygodniejsze. Błyszcząca powierzchnia (odporna na brud i zarysowania), w którą został wyposażony tubus obiektywu wpływa na bezpieczeństwo sprzętu.
20 x 0% CaptureOne 40% taniej
10/10 (10 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny obiektyw o zakresie ogniskowych 24-70 mm i stałej jasności f/2.8, który doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Należy do zaawansowanej linii premium L i posiada 5-stopniową stabilizację obrazu oraz silnik AF Nano USM. O doskonała jakość obrazów w każdych warunkach oświetleniowych dbają elementy asferyczne i niskodyspersyjne UD.
Jesienna promocja 20 x 0% CaptureOne 40% taniej
9.6/10 (5 opinii) Czytaj opinie
17-70 mm f/2.8 Di III-A VC RXD Sony E to obiektyw do matryc formatu APS-C Sony E ze współczynnikiem zoom równym 4,1x i stałą światłosiłą równą f/2.8. Jego zakres ogniskowych odpowiada 25,5-105 mm dla formatu 35 mm. Co więcej obiektyw ten posiada system redukcji drgań VC (Vibration Compensation), który gwarantuje stabilne ujęcia w każdych warunkach. Jego specyfikacja sprawia, że poradzi sobie z wieloma wyzwaniami fotograficznymi i można go wykorzystać podczas realizacji przeróżnych sesji. To znakomite narzędzie zarówno do uniwersalnych zastosowań, jak i w fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej czy portretowej. 
20 x 0% CaptureOne 40% taniej
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Obiektyw jest wszechstronny - równie dobry do fotografii, jak i do treści wideo. Dynamiczna ogniskowa obejmuje szeroki zakres scenariuszy fotograficznych, od portretów po podróże, od ulicy po krajobraz. AF 35-150mm F2-2.8 FE cechuje maksymalna przysłona F2 w najszerszym zakresie i F2,8 w tele oraz obejmuje pięć najpopularniejszych ogniskowych 35, 50, 85, 135 i 150 mm. Konstrukcja obiektywu składa się z 21 elementów w 18 grupach z kombinacją 2 elementów ASP, 1 HB, 3 HR i 6 ED, dzięki czemu obiektyw zapewnia doskonałą wydajność optyczną w całym zakresie ogniskowych.
20 x 0% CaptureOne 40% taniej
9.6/10 (7 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny zakres ogniskowych i stała jasność f/2 sprawiają, że ten obiektyw należacy do linii premium L jest doskonałym narzędziem dla każdego fotoreportera, fotografa ślubnego itp. Świetnie sprawdzi się także podczas filmowania. Wykorzystuje znakomity silnik AF USM, a także 9-listkową przysłonę i uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny zoom zapewniający zarówno szerokie kąty widzenia, jak i zbliżenia. Jasność f/2-2.8 zapewnia małą głębię ostrości i możliwość fotografowania przy małej ilości światła dla każdej wartości ogniskowej. Obiektyw świetnie sprawdzi się także w trakcie filmowania.
20 x 0% CaptureOne 40% taniej
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Tamron 28-75 mm f/2.8 DI III VXD G2 należy do szanowanej linii G2, która zapewnia znakomite parametry obrazowania i kompaktową, solidną konstrukcję. Dzięki silnikowi liniowemu VXD obiektyw ten świetnie sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego konstrukcja optyczna obejmuje 2 elementy specjalne GM i LD, a także powłokę BBAR i fluorową.
20 x 0% CaptureOne 40% taniej
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Canon RF 100-500mm F4.5-7.1L IS USM to superteleobiektyw z legendarnej serii L, który oferuje użytkownikom najwyższą jakość zdjęć. To idealne narzędzie dla fotografów przyrody i zdjęć sportowych. Na zaawansowaną optykę składają się elementy Super US i UD oraz powłoki ASC, zapewniające wysoki kontrast i ostrość. Solidne wykonanie i odporność na wszelkie warunki atmosferyczne takie jak wilgoć, czy wysokie temperatury to znak rozpoznawczy serii L. Obiektyw ten został wyposażony w system stabilizacji (5-os) dwa superszybkie silniki Nano USM, dzięki którym ustawianie ostrości jest momentalne, płynne i niemal bezgłośne - a to wszystko przy utrzymaniu niskiej wagi i kompaktowych rozmiarów.
Jesienna promocja 20 x 0% CaptureOne 40% taniej
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Wszechstronny obiektyw zapewniający ogniskowe 24-105 mm i stałą jasność f/2.8, należący do linii premium L. Wykorzystuje cichy, szybki i precyzyjny silnik automatycznego ustawiania ostrości USM. Zapewnia funkcje ułatwiające filmowanie, takie jak np. elektronicznie sterowana parafokalność, zniwelowany efekt oddychania czy możliwość skorzystania ze sprzedawanych oddzielnie adapterów zaawansowanego zoomu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny zoom do aparatów Sony o powiększeniu wynoszący 16,6x. Obiektyw ten został opracowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Wykorzystuje szybki, cichy i precyzyjny silnik liniowy VXD a także stabilizację obrazu VC z rozwiązaniami opartymi o sztuczną inteligencję.
20 x 0% CaptureOne 40% taniej
10/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw o 10-krotnym zoomie optycznym, który wykorzystuje ultra cichy, płynny, precyzyjny i szybki system AF Nano USM. Doskonale sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Obiektyw ten to także 5-stopniowa stabilizacja obrazu, 7-listkowa przysłona i kompaktowa oraz lekka konstrukcja. Oferuje duży pierścień zmiany ogniskowej pracujący w zakresie 100° i sterowanie przysłoną bez kliknięć co 1/8 stopnia (podczas nagrywania filmów).
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny telezoom o jasności f/2.8, który należy do uznanej linii obiektywów premium L. Posiada 5-stopniową stabilizację obrazu i silnik AF Dual Nano USM. Dzięki temu ten obiektyw można z powodzeniem wykorzystać także w trakcie filmowania. Zaawansowana optyka obejmuje elementy asferyczne i niskodyspersyjne UD.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Szerokokątny obiektyw zaprojektowany do aparatów Sony z matrycą APS-C. Zapewnia kąty widzenia wynoszące 17-35 mm dla formatu pełnoklatkowego. Charakteryzuje się ultra kompaktowa obudową czy zaawansowaną konstrukcją optyczną wykorzystująca elementy specjalne. Bezgłośny silnik krokowy RXD sprawia, że obiektyw ten można z powodzeniem wykorzystać także podczas filmowania.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Uniwersalny obiektyw z 4,1-krotnym zoomem optycznym, który zapewnia kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 25,5-105 mm dla formatu pełnoklatkowego. Oferuje opatentowany mechanizm redukcji drgań VC z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla filmowania, cichy silnik AF RXD czy zminimalizowany efekt oddychania.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Tamron 28-200 mm f/2.8-5.6 Di III RXD to obiektyw zoom, który oferuje niezwykle szeroki i uniwersalny zakres ogniskowych. Łączy w sobie znakomite parametry optyczne i wydajny system AF. Dzięki niemu możesz zajmować się zarówno fotografią krajobrazową, jak i portretową czy przyrodniczą. Obiektyw ten umożliwi podjęcie się każdego tematu w podróży bez konieczności zmiany optyki. 
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Druga generacja obiektywu 70-180 mm o jasności f/2.8, która wyróżnia się przeprojektowaną konstrukcją, pozwalającą na zachowanie ultra kompaktowej konstrukcji i niskiej wagi. Obiektyw wykorzystuje liniowy napęd AF VXD i stabilizację obrazu VC. Posiada uszczelnioną konstrukcję, która jest odporna na działanie pyłu i wilgoci.
20 x 0% CaptureOne 40% taniej
10/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Szerokokątny obiektyw należący do linii premium L, który oferuje dużą światłosiłę w całym zakresie zoomu. Silnik AF Nano USM działa niemal bezgłośnie, tak iż można ten model z łatwością wykorzystać w trakcie filmowania. Stabilizacja optyczna działa z 5-stopniową wydajnością, umożliwiając fotografowanie i nagrywanie wideo z ręki nawet przy bardzo wymagających warunkach oświetleniowych.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw  Lumix S 20-60 mm f/3.5-5.6 gwarantuje dosyć nietypowy zakres ogniskowych. Jest nieco szerszy i dłuższy w porównaniu do klasycznych fotoreporterskich, konkurencyjnych obiektywów. Dzięki temu daje możliwość realizacji większej ilości różnorodnych ujęć. Wersja w zastępczym opakowaniu, która jest jednak nowa i identyczna jak obiektyw w oryginalnym pudełku.

Najczęściej kupowane

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.