Obiektywy do bezlusterkowców (Carl Zeiss, Sony, NISI, Hasselblad, Ulanzi, Lensbaby, 7Artisans)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: średnioformatowych
Bezkompromisowa jakość obrazu, jasność f/2.5 i ogniskowa 25 mm sprawiają, że to doskonałe narzędzie do realizowania ujęć w nocy. Minimalna odległość ogniskowania wynosząca tylko 25 cm pozwala na budowanie złożonych, wieloplanowych kompozycji. Silnik krokowy liniowy AF gwarantuje precyzyjne, błyskawiczne i ciche ustawianie ostrości. Ponadto możliwe jest łatwe przełączanie się pomiędzy automatycznym a ręcznym ogniskowaniem.
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Wyjątkowy obiektyw należący do prestiżowej linii G Master. Oferuje świetną, uniwersalną ogniskową i znakomitą plastykę obrazu. Wykorzystuje zaawansowane technologie Sony i doskonale współpracuje z pełnoklatkowymi bezlusterkowcami, pozwalając na uwolnienie całego potencjału zarówno body, jak i obiektywu. Zdumiewająca rodzielczość, plastyczny efekt bokeh i niezwykle precyzyjny system AF to wszstnko, czego potrzeba do rejestrowania obrazów, które zachwycą innych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 82
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw Sony FE 135 mm f/1.8 GM należy do linii G Master, co oznacza, iż gwarantuje doskonałe parametry optyczne, pozwalające uzyskać znakomitą jakość obrazów. Instrument wykorzystuje zaawansowane rozwiązania technologiczne opracowane przez Sony. Wyróżnia się zastosowaniem niezwykle precyzyjnego i szybkiego systemu AF oraz lekką, mobilną konstrukcją. W połączeniu z ogniskową 135 mm i światłosiłą f/1.8 stanowi doskonałe narzędzie dla wszystkich fotografów portretowych, ślubnych, sportowych czy przyrodniczych.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Najwyższej klasy obiektyw dedykowany do fotografii reportażowej, należący do prestiżowej linii G Master. Doskonała jakość optyczna, duża jasność, kołowa - 11 listkowa przysłona oraz 5 soczewek specjalnych czynią z niego narzędzie umożliwiające tworzenie wysokiej jakości zdjęć reportażowych. Obiektyw w pełni współpracuje z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi Sony.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i jasności f/1.2, który należy do linii premium G-Master. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, 3 soczewki XA i powłoki Sony Nano AR II. 11-listkowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Wyrafinowany, szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Jasny obiektyw z ergonomicznym pierścieniem ostrości, cechujący się lekką i kompaktową konstrukcją. Posiada wytrzymały, całkowicie metalowy tubus. 9-listkowa przysłona i jasność f/1.4 zapewniają plastyczny efekt bokeh. Świetnie sprawdzi się także podczas filmowania dzięki pierścieniowi przysłony działającemu bez kliku.
Ten jasny, stałoogniskowy obiektyw ultraszerokokątny zapewnia znakomitą rozdzielczość obrazu nawet przy maksymalnie otwartej przysłonie. Doskonały do astrofotografii. Pasuje do aparatów Sony z bagnetem E. Wyróżnia go wysusblimowany efekt bokeh i zaawansowana konstrukcja optyczna. Dodając do tego szybki i dokładny, liniowy autofocus oraz niewielkie wymiary otrzymujemy instrument optyczny, który może zrewolucjonizować Twoje postrzeganie codzienności.
Obiektyw Sony FE 300 mm f/2.8 GM OSS to ultralekki teleobiektyw o ogniskowej 300 mm i imponującej przysłonie f/2.8, ważący jedynie 1470 gramów. Dzięki zaawansowanym technologiom i konstrukcji optycznej obiektyw oferuje niesamowitą jakość obrazu, zapewniając ostrość i kontrast nawet na obrzeżach kadru. Daje także możliwość osiągnięcia efektu pięknego rozmycia tła, wyodrębniając główny obiekt z tła. Charakteryzuje się szybkim i precyzyjnym autofokusem, idealnym do rejestrowania dynamicznych momentów. Ma również odporność na warunki atmosferyczne, co sprawia, że jest niezawodny podczas fotografowania na zewnątrz.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultra niskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultraniskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Fujifilm z bagnetem X.
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Panasonic i Olympus w systemie Micro 4/3
Wyrafinowany, ultra-szerokokątny obiektyw stałoogniskowy oferujący zarówno wszechstronne pole widzenia, jak i wydajną konstrukcję. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/2.8 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Stworzony z myślą o aparatach Sony z bagnetem E.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Wyjątkowo jasny obiektyw f/0.95, który doskonale sprawdzi się w fotografii krajobrazowej, portretowej, ulicznej czy reportażu. Wykorzystuje 3 elementy o ultraniskiej dyspersji i 13-listkową przysłonę. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 25 cm.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.