Obiektywy do bezlusterkowców (Sony, Sigma)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Sony E 16 mm f/2.8 Pancake to wyjątkowo kompaktowy obiektyw szerokokątny dedykowany do aparatów z matrycą APS-C. Jego konstrukcja idealnie wpisuje się w kompaktowość bezlusterkowych rozwiązań Sony. Obiektywy tego typu są ulubionym rozwiązaniem fotografów ulicznych. Kompaktowe rozmiary obiektywu sprawiają, że możesz mieć aparat przy sobie wszędzie gdzie tylko potrzebujesz.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Makroobiektyw o współczynniku powiększenia 1:1, który powstał specjalnie dla aparatów Sony z matrycą APS-C. Wykorzystuje zaawansowaną optykę, która obejmuje soczewki asferyczne i szkło ED. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 2,4 cm, co gwarantuje pełną swobodę w czasie komponowania ujęć. Mechanizm wewnętrznego ogniskowania sprawia, że obiektyw zachowuje niezmienną długość w czasie działania.
Promocja
Obiektyw Sony FE 16-25 mm f/2.8 G
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 16-25 mm f/2.8 G to kompatkowy i lekki szerokokątny zoom o światłosile f/2.8, który należy do zaawansowanej linii premium G. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje 2 silniki liniowe AF, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję, krótki dystans minimalnego ostrzenia czy specjalne elementy optyczne.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony FE 16-35 mm f/4 G to szerokokątny obiektyw zoom do pełnoklatkowych bezlusterkowców. Wyposażony w dwie soczewki AA: jedna ED i jedna Super ED. Posiada cichy, szybki, nie wywołujący wibracji system AF z dwoma silnikami liniowymi XD (extreme dynamic). Cechuje go niewielka waga, zaledwie 353 g oraz odporna na pył i wilgoć konstrukcja.
Szerokoątny obiektyw należacy do linii premium G, zapewniający ogniskową 20 mm i światłosiłę f/1.8. Dzięki zastosowaniu 2 silników liniowych XD świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 2 soczewki AA i 3 ze szkła ED. Wewnętrzne ogniskowanie umożliwiło zminimalizowanie efektu oddychania.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw z linii premium G zapewniający uniwersalny zakres ogniskowych 20-70 mm i stałą jasność f/4. Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. System wewnętrznego ogniskowania umożliwił zdecydowane ograniczenie efektu oddychania. 2 silniki liniowe XD gwarantują błyskawiczne, ciche i precyzyjne ustawianie ostrości.
Najwyższej klasy obiektyw dedykowany do fotografii reportażowej, należący do prestiżowej linii G Master. Doskonała jakość optyczna, duża jasność, kołowa - 11 listkowa przysłona oraz 5 soczewek specjalnych czynią z niego narzędzie umożliwiające tworzenie wysokiej jakości zdjęć reportażowych. Obiektyw w pełni współpracuje z pełnoklatkowymi aparatami bezlusterkowymi Sony.
FE 28 mm f/2.0 to szerokokątny obiektyw stałoogniskowy o wysokiej jasności. Jest doskonałym uzupełnieniem podstawowego obiektywu zmiennoogniskowego. Duży otwór przysłony pozwala na fotografowanie w słabym oświetleniu bez konieczności używania wysokiej czułości ISO. Dziewięciolistkowa przysłona daje bardzo przyjemny w odbiorze efekt bokeh (rozmycie tła). Niewielkie wymiary oraz waga sprawiają, że jest to doskonały wybór dla miłośników tzw. fotografii ulicznej.
Wyjątkowo kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy do matryc pełnoklatkowych. Posiada cicho działający, precyzyjny i szybki silnik liniowy AF, który pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w czasie filmowania. Minimalny dystans ostrzenia wynoszący tylko 30 cm umożliwia tworzenie ciekawych zbliżeń. Uszczelniona konstrukcja zagwarantuje wydajną i bezproblemową pracę w każdych warunkach.
FE 35 mm f/1.4 Distagon T*ZA to doskonały optycznie, stałoogniskowy obiektyw o wyjątkowej jasności dedykowany do bezlusterkowych aparatów Sony z matryca pełnoklatkową. Popularny kąt widzenia idealnie sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ślubnej, ulicznej czy portretach całej sylwetki. Duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w bardzo słabym oświetleniu a także na atrakcyjne rozmycie tła.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i jasności f/1.2, który należy do linii premium G-Master. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, 3 soczewki XA i powłoki Sony Nano AR II. 11-listkowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw Sony FE 50 mm f/1.4 ZA Zeiss Planar T* (SEL50F14Z.SYX)
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Zaawansowany obiektyw, który powstał przy współpracy z firmą Zeiss, i oferuje bezkompromisową jakość obrazu. Zapewnia 11-listkową, kołową przysłonę, powłokę Zeiss T*, uszczelnioną konstrukcję i silnik SSM. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania.
Obiektyw opracowany przy współpracy z Zeiss, posiadający powłokę przeciwodblaskową Zeiss T* i soczewkę asferyczną, która dba o doskonałą ostrość obrazu. 9-listkowa, kołowa przysłona i jasność f/1.8 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Uszczelniona obudowa umożliwia korzystanie z tego obiektywu w każdych warunkach.
Obiektyw Sony FE 85 mm f/1.8 to doskonała propozycja dla miłośników fotografii portretowej. Ten lekki, niewielki i przystępny cenowo model doskonale uzupełnia gamę obiektywów dedykowanych do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Duży otwór przysłony oraz 9-listkowa przysłona pozwalają na piękne rozmycie tła (tzw. bokeh) co w fotografii portretowej jest szczególnie ważne.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.