Obiektywy do bezlusterkowców (7Artisans, TTartisan, Nikon)
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Nikon Nikkor Z 28-400mm f/4-8 VR oferuje aż 14,2-krotny zoom, doskonale sprawdzając się zarówno przy szerokich ujęciach, jak i dużych zbliżeniach. Wykorzystuje silnik krokowy AF i stabilizację obrazu o wydajności do 5,5 stopnia. Doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Kompaktowa, lekka, dobrze wyważona i uszczelniona konstrukcja pozwala na zabranie ze sobą w podróż całego arsenału obiektywów w jednym tubusie.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor Z 70-200 mm F/2.8 S VR
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny telezoom o światłosile f/2.8, który doskonale sprawdzi się w trakcie wykonywania zdjęć przyrodniczych, sportowych czy portretowych. Dzięki niemal bezgłośnemu silnikowi AF sprawdzi się doskonale także w czasie filmowania. Obiektyw oferuje powłokę ARNEO, wyświetlacz OLED, szkło ED i SR, a także wzmocnioną i uszczelnioną konstrukcję.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor Z 100-400 mm f/4.5-5.6 VR S
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy teleobiektyw o jakości serii S z 5,5 stopniową redukcją drgań. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 2 elementy ze szkła Super ED i 6 elementów ze szkła ED, a także m.in. powłoki ARNEO. Uszczelniona konstrukcja i powłoka fluorowa sprawiają, że to idealny sprzęt do fotografii przyrodniczej i sportowej. Układ silników krokowych AF umożliwia sprawne wykorzystanie tego telezooma podczas filmowania.
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor Z 24-120 mm f/4 S
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Uniwersalny zoom z wielosilnikowym system AF i oferujący jakość serii S. Zapewnia wszechstronny zakres ogniskowych i świetnie sprawdza się także podczas filmowania. Minimalny dystans ostrzenia 35 cm i maksymalne powiększenie 0,39x pozwalają na wykonywanie świetnych zbliżeń.
Jasny obiektyw z ergonomicznym pierścieniem ostrości, cechujący się lekką i kompaktową konstrukcją. Posiada wytrzymały, całkowicie metalowy tubus. 9-listkowa przysłona i jasność f/1.4 zapewniają plastyczny efekt bokeh. Świetnie sprawdzi się także podczas filmowania dzięki pierścieniowi przysłony działającemu bez kliku.
Mały i lekki stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla oka, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.4 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Fujifilm z mocowaniem X.
Mały i lekki stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla oka, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.4 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Sony z mocowaniem E (APS-C).
Promocja
Raty 20x0%
Obiektyw Nikon Nikkor Z 20 mm f/1.8 S
Ultraszerokokątny obiektyw stałoogniskowy należący do linii premium S, gwarantujący bezkompromisową jakość obrazu. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 20 cm, co w połączeniu z ogniskową 20 mm pozwala na tworzenie wieloplanowych kadrów. Dzięki zastosowaniu cichego, precyzyjnego i szybkiego silnika AF doskonale sprawdzi się także w trakcie filmowania. Uszczelniona konstrukcja pozwala na stosowanie go także w trudniejszych warunkach.
Podczas używania tego obiektywu z aparatem pełnoklatkowym daje standardową ogniskową, natomiast z sensorem APS-C staje się klasyczną portretówką. Jego światłosiła wynosi f/1.4, a 12-listkowa przysłona zapewnia subtelny efekt bokeh.
TTArtisan 50mm F1.4 zapewnia standardową ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Jest to uniwersalny obiektyw, który przyda się niemal w każdym rodzaju fotografii - portretowej, ulicznej, reporterskiej, ślubnej, dokumentalnej, podróżniczej czy dziecięcej. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą tylko 70 cm i kompaktową konstrukcją.
Podczas używania tego obiektywu z aparatem pełnoklatkowym daje standardową ogniskową, natomiast z sensorem APS-C staje się klasyczną portretówką. Jego światłosiła wynosi f/1.4, a 12-listkowa przysłona zapewnia subtelny efekt bokeh.
Podczas używania tego obiektywu z aparatem pełnoklatkowym daje standardową ogniskową, natomiast z sensorem APS-C staje się klasyczną portretówką. Jego światłosiła wynosi f/1.4, a 12-listkowa przysłona zapewnia subtelny efekt bokeh.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.