Obiektywy do bezlusterkowców (MeiKe, Panasonic, Venus Optics, Ulanzi)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Fuji FX. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.8 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: CX
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.8 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Canon EF-M. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/1.7 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: CX
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/1.7 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Sony E. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.0 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Profesjonalny teleobiektyw stałoogniskowy dedykowany do aparatów micro 4/3. Bardzo duża ogniskowa, duża jasność, szybkość i najwyższej klasy optyka sprawdzą się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wydajna stabilizacja obrazu i poręczna konstrukcja idealnie sprawdzą się w zastosowaniach mobilnych. W zestawie z obiektywem znajduje się konwerter 1,4x, który umożliwia uzyskanie ogniskowej 280 mm.
Obiektyw o ogniskowej 45 mm, przeznaczony do fotografii makro. Maksymalna przysłona f/2.8 pozwala uzyskać atrakcyjne rozmycie tła. Stabilizacja obrazu pozwala na redukcję drgań i wykonywanie zdjęć nawet w słabych warunkach oświetleniowych. Obiektyw świetnie nadaje się również do portretów.
Niezwykle jasny teleobiektyw o stałej ogniskowej 42.5mm (ekwiwalent 35mm: 85mm). Światłosiła wynosząca F/1.2 w połączeniu z optyczną stabilizacją obrazu sprawiają, że konstrukcja ta sprawdzi się w każdych warunkach oświetleniowych, dostarczając zdjęcia charakteryzujące się znakomitą jakością oraz niezwykłą plastyką obrazu.
Leica DG Summilux 12 mm f/1.4 ASPH to szerokokątny obiektyw o bardzo dużej jasności. Jest idealnym rozwiązaniem do wszelkiego typu zdjęć gdzie jest mało światła a także wszedzie tam, gdzie chcemy usyskać małą głębię ostrości. Docenią go głównie fotografowie ślubni, dokumentalni, reporterzy czy osoby zajmujące się fotografią krajobrazową i astrofotografią. W połączeniu z uszczelnianą obudową sprawdzi się tam gdzie są zarówno niekorzystne warunki oświetleniowe jak i atmosferyczne.
Standardowy obiektyw przeznaczony do aparatów systemu micro 4/3. Oferuje wyjątkową jasność w połączeniu ze standardową ogniskową. Soczewki ze specjalnymi powłokami wykonane z najlepszego gatunku szkła zapewniają świetny, wyraźny obraz pozbawiony przekłamań optycznych. Całość zamknięta jest w lekkiej, poręcznej konstrukcji.
Uniwersalny zoom o jasności f/1.7 i krótkim dystansie ostrzenia. Należy do serii DG i został opracowany przy współpracy z Leica. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Uszczelniona konstrukcja zapewnia odporność na działanie kurzu, pyłu i wilgoci.
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.7 z funkcją makro, który spełnia rygorystyczne standardy Leica. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 9,5 cm. Oferuje kompaktową budowę i uszczelnioną konstrukcję odporną na działanie niskich temperatur, kurzu i wilgoci. Sprawdzi się także świetnie podczas filmowania.
Kompaktowy i lekki ultra telezoom, który powstał przy współpracy z Leica i zapewnia kąty widzenia odpowiadające 200-800 mm dla formatu pełnoklatkowego. Jest kompatybilny z telekonwerterami DMW-TC14 i DMW-TC20 (sprzedawane oddzielnie), umożliwiającymi uzyskanie powiększenia nawet odpowiadające ogniskowej 1600 mm dla formatu 35 mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 1 soczewkę asferyczną/ED, 1 soczewkę UED i 2 soczewki ED.
Profesjonalny teleobiektyw typu zoom dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Bardzo długie ogniskowe idealnie sprawdzą się w fotografii sportowej i przyrodniczej. Wbudowana stabilizacja POWER O.I.S. pozwala znacznie wydłużyć czas naświetlania, co w przypadku obiektywów o długiej ogniskowej ma szczególne znaczenie.
Uniwersalny obiektyw do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 24-70 mm dla formatu pełnoklatkowego. Został opracowany wraz z Leica i zapewnia doskonałą jakość obrazu. O ostre kadry dba stabilizacja obrazu O.I.S. Uszczelniona konstrukcja zapewnia odporność na kurz i wilgoć, a także niskie temperatury.
Obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych 12-60 mm oraz dużej jasności F/2,8-4. Popularny zakres ogniskowych w połączeniu z wysokiej klasy optyką sprawia, że jest to model niemal obowiązkowy dla każdego posiadacza aparatu z matrycą micro 4/3. Uniwersalności zastosowań dodaje wbudowana stabilizacja obrazu doceniana zwłaszcza przez osoby zajmujące się filmowaniem.
Jasny tele zoom, który zapewnia kąty widzenia odpowiadające 70-200 mm w formacie pełnoklatkowym. Został opracowany przy współpracy z Leica, co gwarantuje najwyższą jakość obrazu i wykonania. Minimalna odległość ogniskowania wynosi 0,85 m. Obiektyw ten posiada wbudowaną stabilizację obrazu O.I.S i oferuje uszczelnioną konstrukcję.
Panasonic Leica DG Vario-Elmarit 35-100 mm f/2.8 POWER O.I.S. to teleobiektyw zmiennoogniskowy o wygodnym zakresie ogniskowych 70-200 mm, zaprojektowany zgodnie z surowymi standardami jakości firmy Leica dla aparatów bezlusterkowych systemu Mikro Cztery Trzecie. W połączeniu z wszechstronnym zakresem ogniskowych, od portretowej do teleobiektywu, obiektyw oferuje stały maksymalny otwór przysłony f/2,8, który ułatwia pracę w różnych warunkach oświetleniowych, a także zapewnia znaczną kontrolę nad głębią ostrości.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.