Liczba produktów: 68
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny teleobiektyw, który stanowi następcę popularnego modelu manualnego. Zachowano w nim zdumiewającą rodzielczość poprzednika, ale zastosowano silnik krokowy AF, który pozwala na skuteczne fotografowanie i filmowanie. Lekka, uszczelniona konstrukcja ułatwia pracę z długą ogniskową.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 24-70 mm f/2.8 DG DN II z serii Art to flagowy obiektyw, który w porównaniu do poprzednika zdecydowanie ewoluował. Obiektyw wyróżnia się o 7% mniejszym korpusem oraz o 10% lżejszą wagą (745g). Udoskonalona konstrukcja obiektywu jest odporna na kurz i zachlapania. Autorski układ liniowy HLA gwarantuje szybką, precyzyjną i cichą pracę autofokusa. Ponadto model ten oferuje zaawansowane możliwości wykonywania zbliżeń, oraz odporność na niepożądane bliki i flary. 
9.4/10 (5 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Zmiennoogniskowy obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych, który należy do prestiżowej linii Art i doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, dokumentalnej, ulicznej czy podróżniczej. Dzięki cichemu, szybkiemu i precyzyjnemu silnikowi krokowemu AF doskonale sprawdza się także w czasie filmowania. Oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 soczewki SLD, 6 soczewek FLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelniona konstrukcja zapewnia zwiększoną odporność podczas pracy w wymagającym środowisku.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
  • Średnica filtra [mm]: 82
  • Do matryc: pełnoklatkowych
Obiektyw jest wszechstronny - równie dobry do fotografii, jak i do treści wideo. Dynamiczna ogniskowa obejmuje szeroki zakres scenariuszy fotograficznych, od portretów po podróże, od ulicy po krajobraz. AF 35-150mm F2-2.8 FE cechuje maksymalna przysłona F2 w najszerszym zakresie i F2,8 w tele oraz obejmuje pięć najpopularniejszych ogniskowych 35, 50, 85, 135 i 150 mm. Konstrukcja obiektywu składa się z 21 elementów w 18 grupach z kombinacją 2 elementów ASP, 1 HB, 3 HR i 6 ED, dzięki czemu obiektyw zapewnia doskonałą wydajność optyczną w całym zakresie ogniskowych.
10/10 (5 opinii) Czytaj opinie
Klasyczny obiektyw portretowy o ogniskowej 85 mm i jasności f/1.4, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą 5 soczewek SLD i 1 soczewkę asferyczną. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw Sigma 28-45 mm f/1.8 DG DN to nie tylko gwarancja doskonałej jakości obrazu porównywalnej z obiektywami stałoogniskowymi, ale także solidna konstrukcja, zapewniająca trwałość i niezawodność w każdych warunkach fotograficznych. Waga wynosząca jedynie 950 g sprawia, że jest lekki i poręczny, co ułatwia przenoszenie podczas długich sesji fotograficznych. Dodatkowo liczne uszczelki chronią przed kurzem i wilgocią, gwarantując niezawodność nawet w trudnych warunkach środowiskowych. Ponadto obiektyw posiada pierścień przysłony z przełącznikiem "de-click" oraz dwa przyciski AFL, umożliwiające dostosowanie go do indywidualnych preferencji.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Szerokokątny zoom do matryc pełnoklatkowych, który wyróżnia się lekką konstrukcją wykonaną m.in. ze stabilnego termicznie kompozytu (TSC) i poliwęglanów o niskiej kurczliwości. Jego konstrukcja optyczna obejmuje m.in. 5 elementów ze szkieł FLD i 4 soczewki asferyczne. Wewnętrzny mechanizm zoomu i silnik krokowy AF sprawiają, że świetnie nadaje się także do filmowania.
9/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
II-generacja obiektywu portretowego o ogniskowej 85 mm i światłosile f/1.4. Dzięki silnikowi STM świetnie sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Zastosowano w nim 4 elementy ze szkła HR i 1 ED. W II wersji tego obiektywu dodano przełącznik niestandardowy i przycisk blokady ostrości. 
9.8/10 (10 opinii) Czytaj opinie
Telezoom umożliwiający skuteczne realizowanie ujęć przyrodniczych czy reportażowych, zapewniający stałą jasność f/2.8 w całym zakresie ogniskowych. Wykorzystuje skuteczną stabilizację obrazu i uszczelnianą konstrukcję, która jest odporna także na działanie mrozu. Całość dopełnia super szybki i cichy autofokus.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Szerokokątny obiektyw, który zapewnia bezkompromisową jakość serii Art w fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury czy astronomicznej. Doskonale sprawdzi się także podczas filmowania dzięki zastosowaniu cichego i precyzyjnego silnika krokowego AF czy przełącznika pierścienia przysłony. Oferuje przedni gwint filtrów 72 mm i tylny uchwyt na filtry.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw Sigma 28-45 mm f/1.8 DG DN to nie tylko gwarancja doskonałej jakości obrazu porównywalnej z obiektywami stałoogniskowymi, ale także solidna konstrukcja, zapewniająca trwałość i niezawodność w każdych warunkach fotograficznych. Waga wynosząca jedynie 950 g sprawia, że jest lekki i poręczny, co ułatwia przenoszenie podczas długich sesji fotograficznych. Dodatkowo liczne uszczelki chronią przed kurzem i wilgocią, gwarantując niezawodność nawet w trudnych warunkach środowiskowych. Ponadto obiektyw posiada pierścień przysłony z przełącznikiem "de-click" oraz dwa przyciski AFL, umożliwiające dostosowanie go do indywidualnych preferencji.
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
9.4/10 (10 opinii) Czytaj opinie
XF 16-55 mm f/2.8 R LM WR to profesjonalny obiektyw typu zoom dedykowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm. Najwyższej jakości optyka, stała jasność, uszczelniana konstrukcja, szybki AF oraz zakres ogniskowych 16-55 mm sprawiają, że model ten jest podstawowym narzędziem pracy wielu zawodowych reporterów, fotografów ślubnych czy podróżników.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
II-ga odsłona popularnego obiektywu zmiennoogniskowego 10-24 mm zapewnia jeszcze lżjeszą i jednocześnie uszczelnioną konstrukcję. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 24 cm, a zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje znakomite obrazy nawet przy trudnych warunkach oświetleniowych. Stabilizacja optyczna zapewnia skuteczność 3,5 EV (do 6,5 EV z kompatybilnymi aparatami FujiFilm).
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Zoom o bardzo szerokim, uniwersalnym zakresie ogniskowych i stałej jasności f/4. Sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Cechuje się zredukowanym efektem oddychania, wewnętrznym układem ogniskowania i automatycznym sterowaniem przysłoną. Uszczelniona konstrukcja w 13 miejscach pozwala na wykorzystanie go nawet w wymagającym środowisku.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Teleobiektyw o średniej długości (ekwiwalent ogniskowej 87 mm dla matrycy małoobrazkowej) wyróżnia się bardzo dużym otworem względnym F/2.0, wysoką rozdzielczością obrazu w całym kadrze oraz unikalnym odwzorowaniem kolorów. Uszczelniony przed pyłem, kurzem, wilgocią i niskimi temperaturami świetnie sprawdzi się w każdych warunkach. Doskonały w fotografii portretowej i fashion. Dedykowany do współpracy ze średnioformatowym bezlusterkowcem FujiFilm GFX.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Model GF20-35mmF4 R WR to obiektyw o zmiennej ogniskowej, którego zakres dostępnych długości ogniskowych pokrywa przedział od ultraszerokiej ogniskowej 20 mm, po szeroki kąt 35 mm (ekwiwalent zakresu 16 mm - 28 mm dla formatu pełnej klatki 35 mm). Konstrukcja optyczna obejmuje 14 soczewek ułożonych w 10 grupach, w tym trzy soczewki asferyczne, jedna asferyczna soczewka ED i trzy soczewki ED, co umożliwia skuteczną kontrolę różnorodnych aberracji optycznych i zapewnia optyce zaawansowane zdolności rozdzielcze.
9.5/10 (6 opinii) Czytaj opinie
Fujinon XF 16-80 mm f/4 R OIS WR to zaawansowany obiektyw o uniwersalnym zakresie ogniskowych dedykowany do bezlusterkowych aparatów FujiFilm X. Ponadto aparat cechuje kompaktowa konstrukcja, odporność na niekorzystne warunki pogodowe oraz wbudowana stabilizacja obrazu. Dzięki temu stanowi świetną propozycję dla fotografów ślubnych, podróżniczych czy fotoreporterów. Idealnie sprawdzi się także podczas filmowania.

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.