Obiektywy do bezlusterkowców (7Artisans, Olympus, Viltrox, TTartisan, Voigtlander)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów dalmierzowych Leica M. Jego konstrukcja optyczna obejmuje 7 soczewek rozmieszczonych w 6 grupach. 10-listkowa przysłona i jasność f/2.2 gwarantuje znakomity efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 43
- Do matryc: APS-C
Szerokokątny, stałoogniskowy obiektyw stworzony dla bezlusterkowego systemu Sony E (APS-C). Jego kąt widzenia zapewnia wszechstronne zastosowanie podczas realizowania różnorodnych projektów fotograficznych. Dzięki światło sile f/1.2 z łatwością radzi sobie nawet z trudnymi warunkami oświetleniowymi. Dodatkowo dzięki niej możliwe jest przejęcie większej kontroli nad głębią ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 39
- Do matryc: APS-C
Obiektyw Macro stworzony dla bezlusterkowego systemu Canon M To idealna wręcz propozycja dla osób chcących zacząć przygodę z makro fotografią. 7Artisans 60mm f/2,8 oferuje maksymalne powiększenie 1:1 oraz minimalną odległość ostrzenia na poziomie 26 cm. Światło siła f/2.8 zapewnia ekstremalnie małą głębie ostrości przy dużym powiększeniu. Dodatkowo dzięki płynnej przysłonie możliwe jest przejęcie większej kontroli nad głębią ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 43
- Do matryc: APS-C
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający popularnej ogniskowej 35 dla formatu małoobrazkowego. Oferuje jasność f/1.4 i 10-listkową przysłonę.
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający popularnej ogniskowej 35 dla formatu małoobrazkowego. Oferuje jasność f/1.4 i 10-listkową przysłonę.
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający popularnej ogniskowej 35 dla formatu małoobrazkowego. Oferuje jasność f/1.4 i 10-listkową przysłonę.
TTArtisan 35mm F1.4 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Zapewnia szerokokątną ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłoną i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę. Kompatybilny z aparatami FujiFilm.
TTArtisan 35mm F1.4 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Zapewnia szerokokątną ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłoną i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę. Kompatybilny z aparatami Nikon.
TTArtisan 35mm F1.4 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Zapewnia szerokokątną ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłoną i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.Kompatybilny z aparatami Sony.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Obiektyw asferyczny do aparatów z matrycą APS-C, który daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 29 mm dla formatu małoobrazkowego. Jasność f/2.8 i 10-listkowa przysłona gwarantują naturalnie wyglądający efekt bokeh. Lekka i kompaktowa, metalowa obudowa gwarantuje świetne wrażenia podczas korzystania i dużą wytrzymałość obiektywu. Elektroniczne styki zapewniają komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem.
Obiektyw opracowany specjalnie dla aparatów dalmierzowych Leica M. Jego konstrukcja optyczna obejmuje 7 soczewek rozmieszczonych w 6 grupach. 10-listkowa przysłona i jasność f/2.2 gwarantuje znakomity efekt bokeh.
Obiektyw Nokton w wersji Classic II to wersja dostosowana do zaawansowanych technologii cyfrowych aparatów. Konstrukcja spełnia wymagania ich sensorów, oferując przy tym doskonałą jakość obrazu. Ponadto w wersji Classic II została zoptymalizowana konstrukcja optyczna, tak aby jeszcze bardziej dopracować ustawianie ostrości w trybie Live View.
Obiektyw Nokton w wersji Classic II to wersja dostosowana do zaawansowanych technologii cyfrowych aparatów. Konstrukcja spełnia wymagania ich sensorów, oferując przy tym doskonałą jakość obrazu. Ponadto w wersji Classic II została zoptymalizowana konstrukcja optyczna, tak aby jeszcze bardziej dopracować ustawianie ostrości w trybie Live View.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność fotografowania. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.