Obiektywy do bezlusterkowców (Olympus, Panasonic, Leica, Sigma, TTartisan, Venus Optics)
Wybrane filtry:
Wyczyść filtry
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: Micro 4/3
Panasonic Leica DG Vario Summilux 10-25 mm F/1.7 to uniwersalny obiektyw, który pozwoli na uzyskiwanie doskonałych zdjęć architektury, krajobrazu, wnętrz, jednocześnie sprawdzając się również w fotografii dokumentalnej czy reportażowej. Stała światłosiła wynosząca f/1.7 zapewni możliwość wykonywania ostrych zdjęć nawet przy mniejszej ilości światła, a także umożliwi uzyskiwanie niezwykle subtelnych przejść pomiędzy ostrymi a nieostrymi partiami obrazu. Instrument ten cechuje się jakością sygnowaną marką Leica, co sprawia, że oferuje bezkompromisową wydajność optyczną. Co więcej sprawdzi się nie tylko podczas wykonywania zdjęć, ale również w trakcie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 46
- Do matryc: Micro 4/3
Standardowy obiektyw o ogniskowej 25 mm (odpowiednik 50 mm dla matryc pełnoklatkowych) znakomicie sprawdzający się w niemal każdym rodzaju fotografii. Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąt widzenia ludzkiego oka przez co daje bardzo naturalna perspektywę. Obiektyw obsługuje wymianę sygnałów cyfrowych z wysoką prędkością 240 klatek na sekundę. Dzięki temu współpracuje z szybką i precyzyjną technologią autofokusu Depth From Defocus aparatu LUMIX G.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica [mm]: 37
- Do matryc: Micro 4/3
Jasny, stałoogniskowy obiektyw dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Jest połączeniem kompaktowych rozmiarów z dużym otworem przysłony i wysokiej klasy wykonaniem. Doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej i zbliżeniowej. Wbudowana stabilizacja ułatwi filmowanie i fotografowanie w słabym oświetleniu.
LUMIX G VARIO 100-300 mm f/4.0-5.6 II POWER O.I.S. to uniwersalny teleobiektyw typu zoom o bardzo długich ogniskowych i kompaktowych wymiarach. Łączy duże przybliżenie z mobilnością dzięki czemu doskonale sprawdzi się w fotografii podróżniczej, sportowej czy przyrodniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwia fotografowanie bez konieczności użycia statywu. Solidna uszczelniana obudowa sprawdzi się w terenie, nawet w trudnych warunkach atmosferycznych.
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Wyjątkowo lekki i zgrabny obiektyw przypominający wyglądem pokrywkę na korpus aparatu. Ogniskowa 9 mm (odpowiednik 18 mm dla formatu 35 mm) pozwala na uzyskanie bardzo szerokiego kąta widzenia. Obiektyw charakteryzuje się ciekawą plastyką oraz lekka nierównością naświetlenia. Doskonale sprawdzi się przy artystycznych zdjęciach oraz tzw. street photography. Obiektyw posiada stałą wartość przysłony, bez możliwości zmiany.
Szerokokątny obiektyw o dużej jasności f/2.0. Ogniskowa 12 mm (odpowiednik 24 mm dla matryc pełnoklatkowych) doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ciasnych pomieszczeniach lub fotografii krajobrazowej. Dzięki dużej jasności możliwe jest fotografowanie i filmowanie w warunkach słabego oświetlenia.
Wyjątkowo płaski obiektyw typu zoom o ogniskowych 14-42 mm (odpowiednik 28-84 dla matryc pełnoklatkowych). Doskonale sprawdzi się jako podstawowy obiektyw z aparatami OM-D oraz PEN. Zastosowanie elektronicznego sterowania pozwala na zdalne sterowanie zoomem za pomocą smartfona lub tabletu. Dzięki cichemu silnikowi bardzo dobrze sprawdzi się zarówno przy fotografowaniu jak i filmowaniu.
Podstawowy obiektyw typu zoom przeznaczony do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Zakres ogniskowych pokrywa zarówno szeroki kąt widzenia jak i niewielkie tele. Wyróżnia się lekką konstrukcją oraz niewielką wagą. Jest doskonałym rozwiązaniem jako podstawowy obiektyw dla początkujących fotografów.
Obiektyw klasy Premium o doskonałej jasności f/1.8. Połączenie dużego otworu przysłony z ogniskową 45 mm (odpowiednik 90 mm dla matryc pełnoklatkowych) klasyfikuje go jako doskonały obiektyw do fotografii portretowej. Zapewnia ładne rozmycie tła oraz wysoki kontrast. Szybki AF idealnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania jak i filmowania.
Obiektyw portretowy klasy Premium. Wyróżnia się doskonałą jasnością f/1.8 oraz ostrością, nawet przy maksymalnie otwartej przysłonie. Połączenie ogniskowej 75 mm (odpowiednik 150 mm dla matryc pełnoklatkowych) z przysłoną f/1.8 zapewnia bardzo ładne rozmycie tła, wydobywając pierwszy plan. Oprócz właściwości optycznych wyróżnia go metalowa obudowa oraz szybki i cichy AF.
Szerokokątny obiektyw o bardzo dużej jasności. Charakteryzuje się jedynym w swoim rodzaju mechanizmem błyskawicznego nastawienia ostrości, z którego możemy korzystać zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania (MSC). Ponadto dodatkowa powłoka ZERO (Zuiko Extra-low Reflection Optical) niweluje wypalenia i efekt duszków. Jest doskonałym rozwiązaniem w tzw. street photo, w sytuacjach słabego oświetlenia albo wszędzie tam gdzie chcemy rozmyć tło.
Profesjonalny teleobiektyw stałoogniskowy dedykowany do aparatów micro 4/3. Bardzo duża ogniskowa, duża jasność, szybkość i najwyższej klasy optyka sprawdzą się w fotografii sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wydajna stabilizacja obrazu i poręczna konstrukcja idealnie sprawdzą się w zastosowaniach mobilnych. W zestawie z obiektywem znajduje się konwerter 1,4x, który umożliwia uzyskanie ogniskowej 280 mm.
Obiektyw o ogniskowej 45 mm, przeznaczony do fotografii makro. Maksymalna przysłona f/2.8 pozwala uzyskać atrakcyjne rozmycie tła. Stabilizacja obrazu pozwala na redukcję drgań i wykonywanie zdjęć nawet w słabych warunkach oświetleniowych. Obiektyw świetnie nadaje się również do portretów.
Niezwykle jasny teleobiektyw o stałej ogniskowej 42.5mm (ekwiwalent 35mm: 85mm). Światłosiła wynosząca F/1.2 w połączeniu z optyczną stabilizacją obrazu sprawiają, że konstrukcja ta sprawdzi się w każdych warunkach oświetleniowych, dostarczając zdjęcia charakteryzujące się znakomitą jakością oraz niezwykłą plastyką obrazu.
Leica DG Summilux 12 mm f/1.4 ASPH to szerokokątny obiektyw o bardzo dużej jasności. Jest idealnym rozwiązaniem do wszelkiego typu zdjęć gdzie jest mało światła a także wszedzie tam, gdzie chcemy usyskać małą głębię ostrości. Docenią go głównie fotografowie ślubni, dokumentalni, reporterzy czy osoby zajmujące się fotografią krajobrazową i astrofotografią. W połączeniu z uszczelnianą obudową sprawdzi się tam gdzie są zarówno niekorzystne warunki oświetleniowe jak i atmosferyczne.
Standardowy obiektyw przeznaczony do aparatów systemu micro 4/3. Oferuje wyjątkową jasność w połączeniu ze standardową ogniskową. Soczewki ze specjalnymi powłokami wykonane z najlepszego gatunku szkła zapewniają świetny, wyraźny obraz pozbawiony przekłamań optycznych. Całość zamknięta jest w lekkiej, poręcznej konstrukcji.
Uniwersalny zoom o jasności f/1.7 i krótkim dystansie ostrzenia. Należy do serii DG i został opracowany przy współpracy z Leica. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Uszczelniona konstrukcja zapewnia odporność na działanie kurzu, pyłu i wilgoci.
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.7 z funkcją makro, który spełnia rygorystyczne standardy Leica. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 9,5 cm. Oferuje kompaktową budowę i uszczelnioną konstrukcję odporną na działanie niskich temperatur, kurzu i wilgoci. Sprawdzi się także świetnie podczas filmowania.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.