Liczba produktów: 50
Sortowanie:
9/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: tak
  • Średnica filtra [mm]: 67
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Carl Zeiss Vario-Tessar T FE 24 - 70 mm f/4.0 ZA OSS to pierwszy obiektyw zmiennogniskowy dedykowany do współpracy z pełnoklatkowymi "bezlusterkowcami" Sony. Najwyższej jakości optyka marki Zeiss łączy doskonałe właściwości optyczne z niewielką wagą i wymiarami. Bardzo popularny zakres ogniskowych od 24 do 70 mm sprawia, że jest to niemal obowiązkowa pozycja w torbie każdego fotografa. Sprawdzi się zarówno w codziennej fotografii, przyrodzie, sporcie, portrecie czy reportażu.Wbudowana stabilizacja ułatwia również płynne filmowanie, nawet aparatami, które nie posiadają własnej stabilizacji.
9.5/10 (6 opinii) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 35 mm f/1.4 Distagon T*ZA to doskonały optycznie, stałoogniskowy obiektyw o wyjątkowej jasności dedykowany do bezlusterkowych aparatów Sony z matryca pełnoklatkową. Popularny kąt widzenia idealnie sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ślubnej, ulicznej czy portretach całej sylwetki. Duży otwór przysłony pozwoli na fotografowanie w bardzo słabym oświetleniu a także na atrakcyjne rozmycie tła.
8.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 49
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Carl Zeiss Sonnar T FE 35mm f/2,8 ZA to obiektyw dedykowany do pełnoklatkowych aparatów z mocowaniem Sony E. Ogniskowa 35 mm sprawdza się w różnorodnym zastosowaniu od fotografii krajobrazowej po reporterską, ślubną aż do portretu. Duży otwór przysłony (jasność) pozwoli na fotografowanie w słabym oświetleniu bez konieczności używania dodatkowych źródeł światła. Lekka i poręczna konstrukcja w połączeniu z bezlusterkowymi aparatami Sony doskonale sprawdzi się jako zestaw, który możesz mieć zawsze przy sobie.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
  • Stabilizacja tak/nie: nie
  • Średnica filtra [mm]: 72
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i jasności f/1.2, który należy do linii premium G-Master. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, 3 soczewki XA i powłoki Sony Nano AR II. 11-listkowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh.
9/10 (7 opinii) Czytaj opinie
Obiektyw opracowany przy współpracy z Zeiss, posiadający powłokę przeciwodblaskową Zeiss T* i soczewkę asferyczną, która dba o doskonałą ostrość obrazu. 9-listkowa, kołowa przysłona i jasność f/1.8 zapewniają piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Uszczelniona obudowa umożliwia korzystanie z tego obiektywu w każdych warunkach.
9.5/10 (4 opinie) Czytaj opinie
FE 70-200 mm f/4.0 G OSS to profesjonalny teleobiektyw dedykowany do aparatów bezlusterkowych Sony. Współpracuje zarówno z aparatami pełnoklatkowymi jak i tymi z matrycą APS-C. Najwyższej jakości optyka, solidna, uszczelniana obudowa oraz szybki i cichy AF czynią z niego narzędzie dla profesjonalistów oraz wymagających amatorów. Doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ślubnej, sportowej, dzikiej przyrody a nawet portrecie.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
70-300 mm f/4.5-5.6 G OSS to bardzo uniwersalny teleobiektyw przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Sony. Duży zakres ogniskowych oraz ogniskowanie od 90 cm sprawia, ze doskonale sprawdzi się zarówno w fotografii sportowej, przyrodniczej a nawet portrecie. Po podłączeniu do aparatu o matrycą APS-C kąt widzenia odpowiada ogniskowej aż 450 mm.
8/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Obiektyw należący do serii staroogniskowych obiektywów szerokokątnych, zapewniających powiększenie 1:2, która obejmuje modele o ogniskowej 20 mm, 24 mm i 35 mm. Instrument ten umożliwia ustawiania ostrości bardzo blisko obiektywu - minimalny dystans ostrzenia wynosi dla 20 mm zaledwie 11 cm, dla 24 mm 12 cm a dla 35 mm 15 cm. Dzięki takiej wydajności możliwe jest tworzenie wyjątkowych kompozycji,  podkreślających perspektywę i relacje przestrzenne obiektów. Możliwość zbliżenia się do fotografowanych motywów to jedna z najbardziej pożądanych cech instrumentu szerokokątnego. Dzięki niezwykłej wydajności seria pełnoklatkowych obiektywów Tamron daje niezrównaną swobodę podczas fotografowania. 
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Obiektyw należący do serii staroogniskowych obiektywów szerokokątnych, zapewniających powiększenie 1:2, która obejmuje modele o ogniskowej 20 mm, 24 mm i 35 mm. Instrument ten umożliwia ustawiania ostrości bardzo blisko obiektywu - minimalny dystans ostrzenia wynosi dla 20 mm zaledwie 11 cm, dla 24 mm 12 cm a dla 35 mm 15 cm. Dzięki takiej wydajności możliwe jest tworzenie wyjątkowych kompozycji,  podkreślających perspektywę i relacje przestrzenne obiektów. Możliwość zbliżenia się do fotografowanych motywów to jedna z najbardziej pożądanych cech instrumentu szerokokątnego. Dzięki niezwykłej wydajności seria pełnoklatkowych obiektywów Tamron daje niezrównaną swobodę podczas fotografowania. 
8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
TAMRON 70-180MM F/2.8 DI III VXD SONY E powstał z myślą o zapewnieniu uniwersalnego teleobiektywu, który sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na wykonywanie intymnych portretów i dużych zbliżeń fotografii przyrodniczej. Kompaktowa konstrukcja i niska waga świetnie uzupełniają bezlusterkowce z linii Sony E. Zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje doskonałe rezultaty a liniowy mechanizm ustawiania ostrości VXD (Voice-coil eXtreme-torque Drive) zapewnia bardzo ciche i precyzyjne ustawianie ostrości. 

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.