Obiektywy do bezlusterkowców (Sigma, MeiKe, Lensbaby, Viltrox)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o klasycznej ogniskowej i jasności f/1.4, który należy do linii premium Art. Zapewnia zaawansowaną konstrukcję optyczną, obejmującą 2 soczewki FLD o niskiej dyspersji i 3 elementów ze szkła SLD (Special Low Dispersion), które minimalizują poprzeczną aberrację chromatyczną. Posiada wytrzymałą obudowę i hydro- oraz oleofobowe powłoki, a także mosiężny bagnet.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Klasyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 35 mm i jasności f/1.2, który należy do bezkompromisowej linii premium Art. Oferuje konstrukcję optyczną obejmującą soczewki SLD, FLD, ELD i asferyczne. Wydajny silnik krokowy AF działa bardzo cicho, umożliwiając wykorzystanie obiektywu także podczas filmowania, a dodatkowo jest kompatybilny z zaawansowanymi systemami Eye AF itp. 11-listkowa przysłona gwarantuje piękny, naturalnie wyglądający bokeh.
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ultra szerokokątnej ogniskowej 17 mm i jasności f/4, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Kompaktowy obiektyw z aluminiową obudową i mosiężnym bagnetem, który został wyposażony w krokowy silnik AF zgodny z Eye AF i zaawansowaną konstrukcję optyczną oferującą elementy specjalne i powłoki antyrefleksyjne. 9-listkowa przysłona i jasność f/2 gwarantują wydajną pracę w każdym oświetleniu. Obiektyw wyprodukowany w Japonii.
Obiektyw o szerokokątnej ogniskowej 23 mm dla matryc APS-C i jasności f/1.4, który wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Klasyczna ogniskowa 35 mm umożliwia wykorzystanie tego obiektywu w wielu różnych ujęciach fotograficznych i wideo. Należy do linii I, która łączy w sobie bezkompromisową, kompaktową obudowę i świetną jakość obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewkę SLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelnienia umożliwiają swobodne korzystanie z tego obiektywu nawet w wymagającym środowisku.
Sigma C 45 mm f/2.8 DG DN to wysokiej jakości obiektyw stałoogniskowych charakteryzujący się kompaktowymi rozmiarami. Światłosiła równa f/2.8 pozwala na uzyskanie świetnego, plastycznego efektu bokeh. Instrument ten sprawdzi się w wielu różnych sytuacjach zdjęciowych, głównie za sprawą małych gabarytów, które umożliwiają zabranie go w każdą podróż.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano element ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Obiektyw zaprojektowany z myślą o fotografowaniu i filmowaniu bezlusterkowcami z matrycami APS-C. Posiada silnik AF STM i jest zgodny z Eye AF. Jego konstrukcja jest odporna na działanie pyłu i kurzu, a kompaktowa budowa ułatwia wykorzystanie go z gimbalami.
Flagowy obiektyw portretowy Viltrox, który oferuje specjalnie opracowany silnik AF HyperVCM, jasność f/1.8, doskonałą jakość optyczną (4 soczewki ED i 2 soczewki HR), a także uszczelnioną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się zarówno w czasie fotografowania, jak i filmowania.
Viltrox AF 23mm F1.4 FX to obiektyw specjalnie zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach Sony E o dużej światlosile. Sprawdzi się w trakcie realizowania portretów, krajobrazów, fotografii wnętrzarskiej i architektury czy nocnej. Jego zaawansowana konstrukcja obejmuje 11 elementów ułożonych w 10 grupach. Zawiera 2 elementy ED i 2 o wysokiej refrakcji, które skutecznie redukują aberracje chromatyczne. Przysłona f/1.4 zapewnia niezwykle płytką głębie ostrości i piękny, subtelny bokeh.
Viltrox AF 33 mm F1.4 Sony E to obiektyw specjalnie zaprojektowany z myślą o bezlusterkowcach Sony E o dużej światlosile. Sprawdzi się w trakcie realizowania portretów, krajobrazów, fotografii wnętrzarskiej i architektury czy nocnej. Jego zaawansowana konstrukcja obejmuje 10 elementów ułożonych w 9 grupach. Zawiera 1 element ED i 1 o wysokiej refrakcji, które skutecznie redukują aberracje chromatyczne. Przysłona f/1.4 zapewnia niezwykle płytką głębie ostrości i piękny, subtelny bokeh.
Kompaktowy i lekki obiektyw o uniwersalnej ogniskowej, zapewniający światłosiłę f/2.5. Wykorzystuje cichy, precyzyjny i szybko działający silnik AF STM. Zaawansowana konstrukcja optyczna, w której skład wchodzą 1 soczewka ED, 3 elementy o wysokim indeksie dyfrakcji oraz jedna soczewka asferyczna gwarantuje wysokiej jakości obrazy.
Obiektyw o standardowej ogniskowej (format 35 mm) i światłosile f/1.8, który oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 elementy o wysokiej przezroczystości, 2 elementy asferyczne, element o bardzo niskiej dyspersji i powłokę HD Nano. Silnik krokowy AF STM i wewnętrzne ogniskowanie gwarantują świetne efekty zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Viltrox AF 56 mm f/1.7 oferuje z matrycą APS-C kąt widzenia odpowiadający ok. 90 mm dla formatu pełnoklatkowego, co w połączeniu z jasnością f/1.7 daje świetne narzędzie do fotografii portretowej. Silnik AF STM sprawia, że obiektyw ten doskonale nadaje się także do filmowania. Kompaktowa i lekka konstrukcja zapewniają mobilne gabaryty bezlusterkowca.
Viltrox AF 56 mm f/1.4 Sony E został stworzony z myślą o zapewnieniu portrecistom świetnego i niezawodnego narzędzia. Zaprojektowany specjalnie dla matryc APS-C FujiFilm z serii X pozwala na uzyskanie kąta widzenia odpowiadającego 85 mm (dla formatu 35 mm). To sprawia, że udostępnia jedną z najbardziej popularnych wśród portrecistów perspektywę.
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Zaawansowany obiektyw filmowy z zębatkami 0,8 MOD kompatybilnymi z systemami Follow Focus. Oferuje jasność T1.5, 14-listkową przysłonę czy 2 elementy ze szkła ED oraz 2 elementy o wysokim współczynniku załamania światła. Całkowicie metalowa obudowa z mosiężnymi elementami zapewnia wytrzymałość.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.