Obiektywy do bezlusterkowców (Olympus, Samyang, Viltrox, Sigma, Venus Optics, Tamron)
Wybrane filtry:
Wyczyść filtry
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 67
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
TAMRON 70-180MM F/2.8 DI III VXD SONY E powstał z myślą o zapewnieniu uniwersalnego teleobiektywu, który sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Szeroki zakres ogniskowych pozwala na wykonywanie intymnych portretów i dużych zbliżeń fotografii przyrodniczej. Kompaktowa konstrukcja i niska waga świetnie uzupełniają bezlusterkowce z linii Sony E. Zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantuje doskonałe rezultaty a liniowy mechanizm ustawiania ostrości VXD (Voice-coil eXtreme-torque Drive) zapewnia bardzo ciche i precyzyjne ustawianie ostrości.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw portretowy o specjalnej konstrukcji z 2 przysłonami i elementem apodyzacyjnym, co pozwala na kreatywną pracę z głębią ostrości. Wykorzystuje m.in. 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji i 1 element o wysokim współczynniku załamania światła. Metalowa obudowa gwarantuje dużą wytrzymałość.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw rektilinearny o kącie widzenia 126°, który zapewnia wysoką jakość obrazu i niski poziom dystorsji oraz aberracji chromatycznej. Kompaktowa i lekka budowa ułatwia korzystanie z niego w czasie podróży czy z gimbalami. Umożliwia mocowanie filtrów kołowych 62 mm i prostokątnych 100 mm za pomocą specjalnego magnetycznego mocowania (akcesoria sprzedawane są oddzielnie).
Wysokiej jakości obiektyw filmowy zapewniający szeroki kąt widzenia i jasność T2.9. Oferuje 7-listkową przysłonę, minimalny dystans ostrzenia 18 cm, standaryzowane pierścienie ostrości i przysłony 0,8 MOD, co zdecydowanie ułatwia filmowanie. Został wykonany z solidnego stopu aluminium. Dostarczany w zestawie z wytrzymałą walizką i pierścieniem 114 mm umożliwiającym stosowanie matte box (matte box sprzedawany jest oddzielnie).
Zaawansowany obiektyw zoptymalizowany pod kątem filmowania przy użyciu aparatów i kamer z matrycami pełnoklatkowym (i mniejszymi). Zapewnia ultraszeroki kąt widzenia wynoszący 110 stopni. Może współpracować z systemami Follow Focus.
Wyjątkowo kompaktowy i lekki obiektyw do makrofotografii, który zapewnia powiększenie 2,5-5x, co pozwala na swobodne rejestrowanie obiektów o różnych rozmiarach. Światłosiła f/2.8 ułatwia pracowanie przy niedostatecznej ilości światła. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 8 elementów rozmieszczonych w 6 grupach.
Jeden z najmniejszych obiektywów makro do aparatów z matrycami pełnoklatkowymi i APS-C. Oferuje 2-krotne powiększenie. Posiada konstrukcję APO i wykorzystuje 3 elementy o bardzo niskiej dyspersji. System wewnętrznego ogniskowania ułatwia pracę z obiektywem.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów z mocowaniem Sony E. Cechą, która go wyróżnia, jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje niebieską flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje srebrną flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
Wysokiej jakości obiektyw anamorficzny ze współczynnikiem ściśnięcia 1,5x, który zapewnia kinowy look obrazu. Oferuje bursztynową flarę i 13-listkową przysłonę. Posiada koło zębate 0,8 MOD i cechuje się kompaktową budową oraz niską wagą. To jeden z najmniejszych obiektywów anamorficznych na świecie.
Apochromatyczny obiektyw szerokokątny o ogniskowej 33 mm i ultrajasnej przysłonie f/0.95. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 35 cm. Poza fotografią to także świetny obiektyw do filmowania, gdyż oferuje bezstopniowy pierścień przysłony, niski poziom oddychania czy wewnętrzne ogniskowanie.
Obiektyw pełnoklatkowy o ogniskowej 35 mm i światło sile f/0.95. Wykorzystuje 1 szkło asferyczne, element ED i 4 szkła UHR, a także metalową obudowę. Jest to świetny obiektyw do filmowania i fotografowania, o czym świadczą wewnętrzne ogniskowanie, bezklikowa przysłona czy niski poziom efektu oddychania.
Obiektyw pełnoklatkowy o wszechstronnej ogniskowej 45 mm i wyjątkowej jasności f/0.95. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Metalowa konstrukcja zapewnia mu wytrzymałość, a pierścienie ostrości i przysłony z głębokimi rowkami precyzyjną obsługę. Niski poziom efektu oddychania, wewnętrzne ogniskowania i możliwość wyłączenia kliku przysłony zapewniają bardzo dobre rezultaty podczas filmowania.
Ultraszerokokątny obiektyw typu pancake do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Posiada mocowanie filtr 37 mm i 4 elementy ze szkła ED oraz 2 szklane elementy asferyczne i 2 HR. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 10 cm.
Kompaktowy obiektyw szerokokątny Venus Optics Laowa 11 mm f/4,5 FF RL to obiektyw rektalinearny, który jest przeznaczony do aparatów pełnoklatkowych. Kąt widzenia wynosi aż 126 stopni, a cała konstrukcja została zaprojektowana tak, by jak najlepiej korygować dystorsję i aberrację chromatyczną. Obiektyw ten jest lekki i kompaktowy, a jego wysokiej jakości optyka idealnie sprawdzi się przy fotografii wnętrz i krajobrazów.
Kompaktowy obiektyw szerokokątny Venus Optics Laowa 11 mm f/4,5 FF RL to obiektyw rektalinearny, który jest przeznaczony do aparatów pełnoklatkowych. Kąt widzenia wynosi aż 126 stopni, a cała konstrukcja została zaprojektowana tak by jak najlepiej korygować dystorsję i aberrację chromatyczną. Obiektyw ten jest lekki i kompaktowy, a jego wysokiej jakości optyka idealnie sprawdzi się przy fotografii wnętrz i krajobrazów.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.