![Salon w Krakowie Otwarcie salonu w Krakowie](http://upload.cyfrowe.pl/cyfrowe/banery/1366x36_66a8d51ba220f.jpg)
![Cyfrowe.pl](/images/header/logo_znak2.png)
Obiektywy do bezlusterkowców (Nikon, TTartisan, Sony, Panasonic, Tokina, Olympus, Viltrox)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Viltrox AF 27 mm f/1.2 Sony E to obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny obiektyw f/1.8 do fotografii krajobrazowej, astro, wnętrzarskiej i architektury z 4 soczewkami ED i 3 soczewkami asferycznymi. Posiada powłokę wielowarstwową HD Nano, elektroniczną przysłonę i wewnętrzne ogniskowanie. Silnik STM zapewnia precyzyjne, ciche i szybkie ostrzenie, co sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny i jasny obiektyw, który doskonale sprawdzi się w każdych, również nietypowych warunkach: nocą, w niedostatecznym oświetleniu, ciasnych pomieszczeniach itp. Przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Sony z bagnetem E, np. serii Sony Alpha. Współpracuje również z aparatami Sony APS-C. Wyposażony w silnik krokowy autofokusa sprawnie ustawia ostrość. Posiada szereg soczewek i powłok udoskonalających jakość obrazu, kontrast, ostrość i wierność kolorów.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
SEL70200G2: nowy, pełnoklatkowy teleobiektyw zmiennoogniskowy z serii G ze stałą przysłoną F4. Korzystaj z wyjątkowej rozdzielczości, pięknego rozmycia tła (bokeh), odwzorowania w skali 1:2 i większej dokładności ustawiania ostrości oferowanych przez ten obiektyw Sony z mocowaniem typu E. SEL70200G2 to nadzwyczajny obiektyw Sony G do różnych gatunków fotografii, zwłaszcza przyrodniczej, makro, portretowej i podróżniczej, a także do filmowania. W uzyskaniu doskonałego obrazu pomaga płynnie, szybko i stabilnie działający system AF oraz zredukowana niestabilność kąta widzenia podczas ustawiania ostrości.
Szerokokątny obiektyw do sensorów pełnoklatkowych o jasności f/1.8 z silnikiem AF STM, który doskonale sprawdzi się zarówno do fotografowania, jak i filmowania. Jest kompatybilny z systemem Eye AF. Oferuje złącze USB, które umożliwia aktualizowanie oprogramowania. Wielowarstwowe powłoki i zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantują znakomitą jakość obrazów.
Obiektyw o standardowej ogniskowej (format 35 mm) i światłosile f/1.8, który oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 elementy o wysokiej przezroczystości, 2 elementy asferyczne, element o bardzo niskiej dyspersji i powłokę HD Nano. Silnik krokowy AF STM i wewnętrzne ogniskowanie gwarantują świetne efekty zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Promocja
Obiektyw Sony FE 24-50 mm f/2.8 G
Sony FE 24-50 mm f/2.8 G to uniwersalny zoom o stałej jasności f/2.8, który należy do linii premium G. Oferuje 2 silniki liniowe AF, wewnętrzne ogniskowanie, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję i konstrukcję optyczną wykorzystującą 4 soczewki asferyczne i 2 soczewki ED. Wyróżnia się kompaktową i lekką konstrukcją.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i jasności f/1.2, który należy do linii premium G-Master. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, 3 soczewki XA i powłoki Sony Nano AR II. 11-listkowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Promocja
Obiektyw Sony FE 16-25 mm f/2.8 G
FE 16-25 mm f/2.8 G to kompatkowy i lekki szerokokątny zoom o światłosile f/2.8, który należy do zaawansowanej linii premium G. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje 2 silniki liniowe AF, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję, krótki dystans minimalnego ostrzenia czy specjalne elementy optyczne.
Tokina 85 mm f/1.8 FE to pierwszy model tego producenta z serii ATX-M dedykowany do pełnoklatkowych aparatów Sony z mocowaniem E. Ogniskowa 85 mm i światłosiła f/1.8 sprawiają, że to doskonałe narzędzie dla każdego portrecisty. Obiektyw powstał w zgodzie z licencją Sony, co sprawia, iż oferuje pełną kompatybilność z wszystkimi zaawansowanymi funkcjami aparatów tego producenta.
Obiektyw stworzony z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach wyposażonych w bagnet Sony E. Szerokie kąty widzenia oraz duży otwór względny (F/2.0) czynią z Tokiny idealny wybór do fotografii krajobrazu, architektury i nocnego nieba. Wysoka jakość wykonania, wielowarstwowe powłoki soczewek to cechy charakterystyczne modelu FIRIN 20 mm dające poczucie obcowania z profesjonalnym instrumentem optycznym. Niniejsza wersja została wyposażona w szybki, cichy i precyzyjny system AF.
Manualny obiektyw stworzony z myślą o pełnoklatkowych bezlusterkowcach wyposażonych w bagnet Sony E. Szerokie kąty widzenia oraz duży otwór względny (F/2.0) czynią z Tokiny idealny wybór do fotografii krajobrazu, architektury i nocnego nieba. Wysoka jakość wykonania, wielowarstwowe powłoki soczewek to cechy charakterystyczne modelu FIRIN 20 mm dające poczucie obcowania z profesjonalnym instrumentem optycznym.
Obiektyw TilT&Shift do makrofotografii, który pozwala na kreatywną pracę z polem ostrości. Zapewnia 2-krotne powiększenie i światłosiłę f/2.8, a także minimalny dystans ustawiania ostrości wynoszący tylko 25 cm. Wykorzystuje dołączony w zestawie adapter mocowania oświetlenia zgodny ze złączem typu zimna stopka (oświetlenie sprzedawane jest oddzielnie).
TTArtisan 11mm F2.8 zapewnia ultra szeroki kąt widzenia (obiektyw rybie oko) i światło siłę f/2.8, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, minimalną odległością ostrzenia wynoszącą zaledwie 17 cm i aluminiowym korpusem z anodyzowanym wzorem kolorystycznym, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Obiektyw szerokokątny współpracujący z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C, który posiada 5 elementów o wysokim współczynniku załamania światła i 1 element asferyczny. 10-listkowa przysłona i jasność f/1.5 są gwarancją pięknego, miękkiego efektu bokeh.
Podczas używania tego obiektywu z aparatem pełnoklatkowym daje standardową ogniskową, natomiast z sensorem APS-C staje się klasyczną portretówką. Jego światłosiła wynosi f/1.4, a 12-listkowa przysłona zapewnia subtelny efekt bokeh.
Teleobiektyw o ogniskowej 500 mm i światłosile f/6.3, który doskonale sprawdzi się w trakcie fotografowania dzikich zwierząt, zawodów sportowych, samolotów itp. Wykorzystuje duży element ze szkła o bardzo niskiej dyspersji, który zapewnia świetną jakość obrazu. Wbudowane mocowanie statywowe ułatwia użytkowanie obiektywu.
Klasyczna portretówka oferująca światłosiłę f/1.25 i ręczne ustawianie ostrości. Może współpracować z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C - dla tych drugich daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 144 mm dla formatu małoobrazkowego.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.