Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Szerokokątny obiektyw, który zapewnia bezkompromisową jakość serii Art w fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury czy astronomicznej. Doskonale sprawdzi się także podczas filmowania dzięki zastosowaniu cichego i precyzyjnego silnika krokowego AF czy przełącznika pierścienia przysłony. Oferuje przedni gwint filtrów 72 mm i tylny uchwyt na filtry.
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ultra szerokokątnej ogniskowej 17 mm i jasności f/4, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Kompaktowy obiektyw z aluminiową obudową i mosiężnym bagnetem, który został wyposażony w krokowy silnik AF zgodny z Eye AF i zaawansowaną konstrukcję optyczną oferującą elementy specjalne i powłoki antyrefleksyjne. 9-listkowa przysłona i jasność f/2 gwarantują wydajną pracę w każdym oświetleniu. Obiektyw wyprodukowany w Japonii.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano element ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano aż 5 elementów ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Wykorzystujący aluminiową obudowę obiektyw o światłosile f/1.8, który jest jednocześnie lekki i wytrzymały. Budowa tego obiektywu obejmuje precyzyjne rozwiązania optyczne i wielowarstwowe powłoki Nano. Anamorficzny obiektyw Anamorphic Lens 1,33x 50mm F1.8 świetnie sprawdzi się podczas realizacji filmów. Subtelny efekt bokeh o owalnym kształcie nada materiałom bardziej kinowy charakter.
Obiektyw szerkokątny do matryc APS-C, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada elektrycznie sterowany zakres zoomu i skutecznie zredukowany efekt "oddychania". 2 silniki linowe zapewniają błyskawiczne i precyzyjne działanie systemu AF. Uszczelniona konstrukcja pozwala na stosowanie go nawet w wymagającym środowisku.
Obiektyw do matryc APS-C, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.8 i 7-listkowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh i możliwość swobodnej pracy w każdych warunkach oświetleniowych. Zminimalizowany efekt oddychania gwarantuje płynne ujęcia.
E 18-200 mm f/3.5-6.3 OSS LE to uniwersalny obiektyw zmiennoogniskoway dedykowany do aparatów i kamer z mocowaniem Sony E oraz matrycą w formacie APS-C. Duży zakres ogniskowych sprawia, że model ten jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które nie chcą często zmieniać obiektywu lub poszukują zgrabnego zestawu do całodniowych sesji.
E 18-200 mm f/3.5-6.3 PZ OSS to uniwersalny obiektyw typu zoom zoptymalizowany pod katem zastosowań w filmowaniu. Mocowanie Sony E pozwala na używanie go z aparatami bezlusterkowymi i kamerami Sony wyposażonymi w matrycę APS-C. Elektryczna regulacja zoom pozwala na płynną zmianę ogniskowej co przy filmowaniu ma szczególne znaczenie.
Makroobiektyw o współczynniku powiększenia 1:1, który powstał specjalnie dla aparatów Sony z matrycą APS-C. Wykorzystuje zaawansowaną optykę, która obejmuje soczewki asferyczne i szkło ED. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 2,4 cm, co gwarantuje pełną swobodę w czasie komponowania ujęć. Mechanizm wewnętrznego ogniskowania sprawia, że obiektyw zachowuje niezmienną długość w czasie działania.
Uniwersalny teleobiektyw typu zoom przeznaczony do aparatów kompaktowych z wymienną optyką (Sony NEX). Wbudowana stabilizacja pozwala na wykonanie pięknych, nie poruszonych zdjęć, nawet w dużym zbliżeniu. Szybka i cicha praca doskonale sprawdzi się przy filmowaniu.
Uniwersalny telezoom zapewniający kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 105-525 mm dla formatu małoobrazkowego. Został opracowany specjalnie dla matryc APS-C i daje ogromne zbliżenia. Jakość optyki z linii G, silnik liniowy XD, optyczna stabilizacja obrazu Optical Steady Shot i uszczelnienia gwarantują doskonałe obrazy w każdych warunkach.
Promocja
Obiektyw Sony FE 16-25 mm f/2.8 G
FE 16-25 mm f/2.8 G to kompatkowy i lekki szerokokątny zoom o światłosile f/2.8, który należy do zaawansowanej linii premium G. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje 2 silniki liniowe AF, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję, krótki dystans minimalnego ostrzenia czy specjalne elementy optyczne.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i jasności f/1.2, który należy do linii premium G-Master. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, 3 soczewki XA i powłoki Sony Nano AR II. 11-listkowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem Sony E świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
Obiektyw szerokokątny współpracujący z aparatami pełnoklatkowymi i APS-C, który posiada 5 elementów o wysokim współczynniku załamania światła i 1 element asferyczny. 10-listkowa przysłona i jasność f/1.5 są gwarancją pięknego, miękkiego efektu bokeh.
TTArtisan 35mm F1.4 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach systemu APS-C. Zapewnia szerokokątną ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.