Zestaw kamera Canon EOS R5C z akcesoriami Power Kit
Zestaw obejmujący profesjonalną kamerę Canon EOS R5C z klatką operatorską i akumulatorem oraz adapterami umożliwiającymi wydajne zasilanie. Sprawdzi się podczas realizowania wszystkich ujęć czy dni zdjęciowych, wymagających wzmożonego zasilania. Przyda się także w czasie realizowania streamingów.
W zestawie
-
kamera Canon EOS R5C
-
klatka operatorska Handheld KIT Black Mamba do Canon EOS R5C Cage [3891]
-
adapter Compact Battery Mounting System do akumulatorów V-Mount [4064B]
-
akumulator Patona Protect V-Mount V99-PD100 99Wh, 14.8V, 13A, 100W, 2x DC, D-TAP, USB-C USB-A (OUT) [13855]
-
Kabel zasilajacy Patona Premium PD100W USB-C 50 cm USB2.0 / 480MBPS [1732]
-
adapter Patona Premium GaN PD65W Adapter 2xUSB-C 1xUSB-A PD3.0 QC3.0 Biała [2542]
Kamera Canon EOS r5 C
Hybrydowa kamera 8K
Canon EOS R5 C zapewnia Ci dostęp do zachwycających obrazów. Przede wszystkim model ten oferuje filmy w rozdzielczości 8K z niebywałą szczegółowością. Możesz także z łatwością wykonywać profesjonalne zdjęcia w jakości 45 MP. W środku znajdziesz matrycę pełnoklatkową, system Dual Pixel CMOS AF, formaty nagrywania HDR, wewnętrzny zapis profesjonalnych 12-bitowych plików RAW, XF-AVC, brak ograniczeń czasowych nagrywania nawet w 8K i inne niebywałe zalety systemu Canon Cinema EOS. To sprzęt, który poradzi sobie z każdym wyzwaniem, pomagając Ci zrealizować Twoją każdą, nawet najbardziej śmiałą wizję twórczą.
Pełnoklatkowa matryca 8K
Przechwytywanie profesjonalnego materiału 8K, 30 kl./s (60 kl./s z zewnętrznym zasilaniem)
Zdjęcie 45 MP
Wykonuj zdjęcia w wysokiej rozdzielczości 20 kl./s (elektroniczne) i 12 kl./s (mechaniczne)
Dual Pixel CMOS AF
Niezawodna praca autofokusa z Eye AF i EOS iTR AF X
Cinema RAW Light
Nagrywaj wewnętrznie profesjonalny 12-bitowy materiał RAW do 2,6 Gb/s
Formaty wideo HDR
Twórz treści o wysokim zakresie dynamicznym dzięki rejestrowaniu Canon Log 3, PQ i HLG
System Cinema EOS
Mocowanie Canon RF i zaawansowane opcje wideo, takie jak np. monitor przebiegów, fałszywy kolor, kod czasowy itp.
Nieograniczony czas nagrywania
Nagrywaj materiał 8K bez ograniczeń dzięki nowemu systemowi aktywnego chłodzenia
XF-AVC i MP4
Opcje nagrywania 4:2:2 10-bitowego XF-AVC 810 Mb/s i HEVC 540 Mb/s
Pełnoklatkowa matryca 8K
Kamera Canon EOS R5 C może rejestrować niesamowicie urzekające filmy 8K DCI RAW w 12-bitowym formacie, wykorzystując całą szerokość pełnoklatkowej matrycy, zapewniając prawdziwie kinowe wrażenia. Rejestrując cztery razy więcej szczegółów niż w 4K, EOS R5 C zapewnia doskonały materiał 8K z prędkością do 30 kl./s. Dzięki zastosowaniu zewnętrznego zasilacza EOS R5 C oferuje rozdzielczość 8K do 60 klatek na sekundę, otwierając zupełnie nowe możliwości twórcze w postprodukcji. Cały pełnoklatkowy czujnik 8K może być również używany do nadpróbkowania materiału 4K lub Full HD, zapewniając wyjątkową czystość przy niskim poziomie szumów.
4K do 120 kl./s z autofokusem i dźwiękiem
Oprócz potężnych możliwości 8K aparatu EOS R5 C może on również rejestrować treści 4K z szybkością do 120 kl./s, zapewniając wciągające odtwarzanie w zwolnionym tempie z oszałamiającymi szczegółami. Podczas nagrywania w tym trybie aparat EOS R5 C zachowuje funkcję automatycznego ustawiania ostrości Dual Pixel CMOS, aby zapewnić, że każda pojedyncza klatka pozostanie ostra. Ponadto nagrywanie dźwięku można również włączyć podczas nagrywania z dużą liczbą klatek na sekundę.
Podwójne bazowe ISO
EOS R5 C to pierwszy aparat Cinema EOS, który oferuje funkcję Dual Base ISO. Dual Base ISO zwiększa czułość i minimalizuje szumy podczas fotografowania w słabym oświetleniu. Opcje 800/3200 ISO są dostępne podczas fotografowania w trybie Canon Log 3 i 400/1600 ISO podczas fotografowania w trybie BT.709 Wide DR, PQ i HLG. Wybór najbardziej odpowiedniego bazowego ISO dla określonego scenariusza oświetleniowego zapewni optymalny zakres dynamiki i niski poziom szumów, a użytkownicy mogą również wybrać opcję "Automatyczny wybór", aby aparat intuicyjnie automatycznie przełączał bazowe ISO.
Zdjęcia o rozdzielczości 45 MP
Canon EOS R5 C to połączenie fenomenalnej kamery i świetnego aparatu. Jeżeli chcesz zatrzymać świat w pojedynczej klatce, sięgnij po opcję wykonywania zdjęć o rozdzielczości 45 MP. Co więcej oferowane przez ten model kadry będą cechowały się znakomitą przejrzystością, niskim poziomem szumów, szerokim zakresem dynamicznym i wszystkim tym, czego można spodziewać się po profesjonalnym aparacie fotograficznym. Ponadto kamera a umożliwia fotografowanie w trybie zdjęć seryjnych z prędkością aż 20 kl./s i skorzystanie z maksymalnej czułości ISO 51 200.
Zaawansowana elektroniczna stabilizacja obrazu
Aparat EOS R5 C jest wyposażony w ten sam zaawansowany 5-osiowy elektroniczny system stabilizacji obrazu, który można znaleźć w profesjonalnych aparatach Cinema EOS, takich jak EOS C500 Mark II, EOS C300 Mark III i EOS C70. Ta zaawansowana technologia działa w połączeniu z optycznym IS, który można znaleźć w zgodnych obiektywach, zapewniając stabilny i płynny materiał filmowy. Ponadto elektroniczna stabilizacja obrazu jest również dostępna podczas korzystania z niestabilizowanych obiektywów, takich jak kinowe obiektywy stałoogniskowe i zoomy.
Zgodność obiektywów anamorficznych
Aparat EOS R5 C obsługuje obiektywy anamorficzne za pośrednictwem adapterów mocowania innych firm. Dzięki obsłudze de-squeeze 2x, 1,8x i 1,3x za pośrednictwem ekranu LCD i wyjścia HDMI aparat EOS R5 C oferuje większą obsługę obiektywu i większą elastyczność, co pozwala rejestrować kreatywne kinematografie.
Obiektywy Canon RF
Mocowanie RF daje nowe możliwości projektowania obiektywów, w których łączy się duże przesłony, optykę o wysokiej rozdzielczości i najnowocześniejszą wydajność, aby stworzyć wyjątkowe obiektywy dla filmowców i fotografów. 12-stykowe mocowanie RF rozszerza przepustowość komunikacji między obiektywem a aparatem, zapewniając wyższy poziom autofokusa, stabilizację obrazu i konfigurowalną kontrolę, dzięki czemu obiektywy RF są idealnym wyborem do nagrywania wideo . To wszystko daje dostęp do nieprawdopodobnej ilości opcji obrazowania świata.
Niezawodny system AF
Canon EOS R5 C jest oparty o przełomową technologię Dual Pixel CMOS AF opracowaną przez Canona. Dodatkowo w tym modelu możesz skorzystać także z trybów Eye AF i EOS iTR AF X. Pozwalają one na śledzenie nawet takich obiektów, które nie są zwrócone bezpośrednio w stronę obiektywu. Chociaż automatyka kamery działa w niewiarygodny sposób, to sprzęt ten oferuje także rozwiązania ułatwiające ręczne ostrzenie. Należy do nich np. system wspomagania ręcznej regulacji fokusa Dual Pixel.
Dual Pixel
System Dual Pixel CMOS AF firmy Canon może być również używany, gdy operator aparatu używa ręcznego ustawiania ostrości. Przewodnik ostrości to dokładne i innowacyjne narzędzie, które wizualnie informuje operatora, czy obiekt jest zogniskowany z przodu, czy z tyłu. Gdy pomoc wizualna wskaźnika ostrości na ekranie LCD lub w wizjerze zmieni kolor na zielony, osiągnięto bardzo ostre ręczne ustawianie ostrości.
Profesjonalna automatyczna regulacja ostrości
W aparacie EOS R5 C zastosowano te same wyjątkowe ustawienia automatycznego ustawiania ostrości, które można znaleźć w aparatach Cinema EOS, takie jak rozpoznawanie tylko twarzy i priorytetu twarzy, dzięki czemu aparat reaguje zgodnie z zamierzeniami na zmiany sceny. Precyzyjną regulację szybkości i reakcji autofokusa można również wprowadzić, aby uzyskać powolne przesuwanie ostrości w kinie lub natychmiastowy AF w przypadku szybkiej akcji.
Profesjonalne formaty nagrywania
Kamera ta dostarcza Ci rozwiązania, które umożliwiają w pełni profesjonalną pracę z wideo.
- Oferuje wybór szerokiej gamy formatów nagrywania, wśród których znajdziesz np. Cinema RAW Light i formaty XF-AVC czy MP4.
- Skorzystaj także z obrazu o rozszerzonym zakresie dynamicznym Canon Log3 i HLG z opcją korzystania z profesjonalnych narzędzi, takich jak monitory zewnętrzne czy funkcji fałszowania kolorów.
- EOS R5 C umożliwia nagrywanie 12-bitowego wewnętrznego wideo RAW z technologią Cinema RAW Light do 2,6 Gb/s.
- Dostępne są 3 opcje Cinema RAW Light: LT (światło), ST (standard) i HQ (wysoka jakość), co zapewnia większą elastyczność przepływu pracy dla potrzeb produkcyjnych.
- Dostępne jest również bogactwo dodatkowych opcji profesjonalnego nagrywania, w tym 10-bitowe formaty 4:2:2, takie jak niezawodny XF-AVC firmy Canon w ALL-I lub Long GOP do 810 Mb/s, HEVC MP4 do 540 Mb/s i 4:2:0 8-bitowy H.264 MP4 do 150 Mb/s.
- Oprócz tego istnieją opcje kadrowania matrycy z pełnoklatkowej 8K do formatów 5.9K Super 35 mm i 3K Super 16 mm w celu uzyskania zgodnych obiektywów optycznych i zmniejszonych szybkości transmisji danych.
Podwójne karty multimedialne i jednoczesne nagrywanie
- 1x CFexpress typu B
- 1x UHS-II SD
2 gniazda kart multimedialnych pozwalają na zaawansowane opcje jednoczesnego nagrywania, w których na każdej karcie można nagrywać różne formaty, rozdzielczości i głębie bitowe, aby obsługiwać różnorodne profesjonalne przepływy pracy. Dostępne są również tradycyjne 8-bitowe serwery proxy 4:2:0 i nagrywanie w trybie przekazywania/podwójnego gniazda.
Zewnętrzne nagrywanie 8K RAW przez HDMI
EOS R5 C może przesyłać RAW przez HDMI do kompatybilnych rejestratorów Atomos, takich jak NINJA V+, w celu nagrywania 10-bitowego 8K ProRes RAW z prędkością do 30 kl./s. Serwery proxy XF-AVC można również jednocześnie nagrywać na kartę SD, zapewniając wydajne przepływy pracy w postprodukcji.
Kompaktowa i lekka konstrukcja z systemem aktywnego chłodzenia
Pracuj z łatwością z profesjonalną kamerą, gdziekolwiek przebywasz. Ułatwi Ci to kompaktowa i lekka konstrukcja Canon EOS R5 C. Pomimo bardziej mobilnych gabarytów sprzęt ten zapewnia w pełni ergonomiczną i funkcjonalna obsługę. Posiada jasny wizjer OLED, przegubowy ekran i 13 przycisków funkcyjnych, które można konfigurować zgodnie z własnym stylem pracy i potrzebami.
Aktywny system chłodzenia pozwala na nagrywanie przez bardzo długi czas. Nie musisz już dzielić klipów tylko możesz oddać się swojej kreatywności. Całość dopełnia bardzo wytrzymały korpus ze stopu magnezu.
Skorzystaj z zaawansowanych akcesoriów
Kamera posiada wiele zaawansowanych opcji łączności, które pozwalają na skuteczną pracę w środowisku filmowym czy łączenie jej z różnymi akcesoriami wideo. Model ten posiada wielofunkcyjną stopkę do podłączania akcesoriów.
Obsługuje także
- wejście mikrofonu stereo / XLR,
- złącze do obsługi kodu czasowego,
- mikrofonu ze złączem mini jack 3,5 mm,
- słuchawek,
- kabli micro-HDMI,
- synchronizacji lampy błyskowej,
- USB-C itp.
Matryca
-
MatrycaPełnoklatkowa matryca CMOS 3:2 (36 × 24 mm)
-
SystemFiltr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
-
Tryby matrycyPełna klatka (8K) / Super 35 mm (wycinek kadru) / Super 16 mm (wycinek kadru)
-
Łączna liczba pikseliW przybliżeniu 47,10 megapiksela
-
Efektywna liczba pikseliTryb wideo:
W przybliżeniu 35,40 megapiksela (8192 × 4320): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
W przybliżeniu 33,20 megapiksela (7680 × 4320): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Tryb zdjęć:
W przybliżeniu 45 megapikseli (8192 × 5464) -
Efektywny rozmiar ekranu matrycy36,0 × 19,0 mm (40,7 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 8192 × 4320, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080
33,8 × 19,0 mm (38,8 mm po przekątnej): przy rozdzielczości 7680 × 4320, 3840 × 2160 lub 1920 × 1080 -
Zakres dynamicznyCanon Log 3: 1600% / 14 stopni (przy ISO 800)
Wide DR: 800% (przy ISO 400)
Procesor obrazu
-
TypDIGIC X
Obiektyw
-
Mocowanie obiektywuMocowanie Canon RF
Zgodne obiektywy: wszystkie obiektywy RF i EF
(w tym obiektywy EF-S / obiektywy filmowe EF) -
Współczynnik powiększenia obiektywuPełnoklatkowy:
długość ogniskowej × około 1,0
Super 35 mm (wycinek kadru):
rozdzielczość 5952 × 3140, 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 1,460
rozdzielczość 3840 × 2160, 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 1,534
Super 16 mm (kadrowanie):
w rozdzielczości 2976 × 1570 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,920
w rozdzielczości 1920 × 1080 lub 1270 × 720: rzeczywista ogniskowa × około 3,069 -
Korygowanie jasności brzegówTak
-
Korygowanie aberracji chromatycznejTak
-
Korygowanie dystorsjiTak, tylko obiektywy z mocowaniem RF
-
Korekcja dyfrakcjiTak
-
Filtr szaryNie
-
Regulacja ostrościZa pomocą obiektywu, aplikacji Browser Remote, Camera Connect lub EOS Utility
-
Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF)1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE
-
Obsługa technologii Cooke/INie
-
Obsługa obiektywów anamorficznychTak, x2,0 / x1,8 / x1,3
-
Układ stabilizatora obrazuTak, 5-osiowy stabilizator obrazu. Parametry z obsługiwanymi obiektywami z optycznym stabilizatorem obrazu dla optymalnej wydajności
Nagrywanie
-
Nośniki do nagrywania wewnętrznego1 karta CFexpress (CFexpress 2.0 typ B)
1 karta SD (SD/SDHC/SDXC)
(nagrywanie na karcie SD z przepływnością do 650 Mb/s) -
Czas nagrywania1Cinema RAW Light LT: 8192 × 4320: 1070 Mb/s, 63 min
Cinema RAW Light ST: 8192 × 4320: 1650 Mb/s, 41 min
Cinema RAW Light HQ: 5952 × 3140: 1770 Mb/s, 38 min
XF-AVC / MXF: 4096 × 2160: 410 Mb/s, 156 min
MP4 (HEVC): 4096 × 2160: 225 Mb/s, 285 min
MP4 (H.264): 4096 × 2160: 150 Mb/s, 428 min -
Format nagrywania
-
Nagrywanie przechodząceTak
-
Nagrywanie (jednoczesne) w dwóch gniazdachTak
-
Jednoczesne nagrywanie w różnych formatachTak, w trybie podwójnego nagrywania
Dostępne opcje: [CRL / XF-AVC / MP4] [All-I / Long GOP] [4:2:2 10-bit / 4:2:0 10-bit / 4:2:0 8-bit] [8K / 4K / 2K / FHD] -
Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywaniaTryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p)
Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p)
Tryb 24,00 Hz (24,00p) -
Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa Cinema RAW Light (PAL)12-bitowy Cinema RAW Light LT4:
8192 × 4320 / 50P / 2140 Mb/s: około 31 min
8192 × 4320 / 25P / 1070 Mb/s: około 63 min
5952 × 3140 / 50P / 1140 Mb/s: około 59 min
5952 × 3140 / 25P / 556 Mb/s: około 122 min
2976 × 1570 / 50P / 287 Mb/s: około 237 min
2976 × 1570 / 25P / 144 Mb/s: około 474 min
12-bitowy Cinema RAW Light ST:
8192 × 4320 / 25P / 1650 Mb/s: około 41 min
5952 × 3140 / 50P / 1750 Mb/s: około 39 min
5952 × 3140 / 25P / 871 Mb/s: około 78 min
2976 × 1570 / 50P / 441 Mb/s: około 154 min
2976 × 1570 / 25P / 221 Mb/s: około 308 min
12-bitowy Cinema RAW Light HQ:
5952 × 3140 / 25P / 1770 Mb/s: około 38 min
2976 × 1570 / 50P / 896 Mb/s: około 76 min
2976 × 1570 / 25P / 448 Mb/s: około 152 min -
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL)10-bitowy format 4:2:2 (kompresja wewnątrzklatkowa)5:
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 810 Mb/s: około 79 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 410 Mb/s: około 156 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 310 Mb/s: około 207 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min
10-bitowy format 4:2:2 (Long GOP):
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 260 Mb/s: około 246 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 160 Mb/s: około 401 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 50i / 50 Mb/s: około 1284 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 50 Mb/s: około 1284 min -
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu MP4 (PAL)10-bitowy format HEVC 4:2:2 (Long GOP)6:
8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 540 Mb/s: około 118 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 225 Mb/s: około 285 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 135 Mb/s: około 475 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 50 Mb/s: około 1284 min
10-bitowy format HEVC 4:2:0 (Long GOP):
8192 × 4320 lub 7680 × 4320 / 25P / 400 Mb/s: około 160 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P / 170 Mb/s: około 377 min
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 25P / 100 Mb/s: około 642 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min
8-bitowy format H.264 4:2:0 (Long GOP):
4096 × 2160 lub 3840 × 2160 / 50P lub 25P / 150 Mb/s: około 428 min
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 35 Mb/s: około 1834 min -
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu Proxy (PAL)8-Bitowy format XF-AVC 4:2:0 (Long GOP)
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P / 35 Mb/s
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 25P / 24 Mb/s
8-bitowy format H.264 MP4 4:2:0 (Long GOP)
2048 × 1080 lub 1920 × 1080 / 50P lub 25P / 9 Mb/s -
Zwolnione/przyspieszone tempoZapis 8K do 30 kl./s (60 kl./s z zasilaniem zewnętrznym)
Nagrywanie 4K / FHD: do 120 kl./s
Dostępne opcje nagrywania dźwięku i automatycznej regulacji ostrości. -
Zapis interwałowyTak
-
Rejestracja klatekTak
-
Buforowanie (w pamięci podręcznej)Tak, 3 sekundy (tylko nagrywanie w formacie XF-AVC lub MP4)
-
Odwrotne skanowanieTak
-
Rozmiar zapisywanych zdjęćFormat obrazu 3:2:
(L, RAW, C-RAW) 8192 × 5464, (M1) 5808 × 3872, (S1) 4176 × 2784, (S2) 2400 × 1600
1,6x (wycinek kadru):
(L) 5088 × 3392, (S2) 2400 × 1600
Format obrazu 4:3:
(L) 7280 × 5464, (M1) 5152 × 3872, (S1) 3712 × 2784, (S2) 2112 × 1600
Format obrazu 16:9:
(L) 8192 × 4608, (M1) 5808 × 3264, (S1) 4176 × 2344, (S2) 2400 × 1344
Format obrazu 1:1:
(L) 5456 × 5456, (M1) 3872 × 3872, (S1) 2784 × 2784, (S2) 1600 × 1600
System
-
Typ wyświetlaczaPanel dotykowy LCD o przekątnej 3,2 cala, proporcje 3:2
-
Rozdzielczość2,1 mln punktów
-
Wyświetlanie funkcji ekranu dotykowegoWybór punktu ostrości, regulacja ustawień filmowania, uruchamianie/zatrzymywanie nagrywania (włączane w menu)
-
OSD do filmowania w pionieTak, obrót o 90 stopni
-
Monitor przebiegówTak. LCD, EVF lub HDMI
-
Wyświetlanie przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji)Tak. LCD, EVF lub HDMI (użycie przeglądowej tablicy LUT wpłynie na sposób wyświetlania fałszywych kolorów)
-
Wykresy kolorówSMPTE, EBU i ARIB
-
Wzmocnienie krawędziWzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
-
ZebraPoziom 1; Poziom 2; Obydwa
Wyprowadzenie sygnału przez złącze HDMI: tak -
ZnacznikiMożliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa oraz znacznik prostokątny i określony przez użytkownika. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały.
Wizjer elektroniczny (EVF)
-
Wbudowany wizjer elektronicznyKolorowy wizjer EVF OLED o przekątnej 0,5 cala, 5,76 mln punktów
-
Opcjonalne akcesoria EVFND.
Wejścia/wyjścia
-
Wejście audio1 wejście mikrofonowe 3,5 mm
1 wbudowany mikrofon monofoniczny
(wejście XLR dostępne za pośrednictwem akcesorium TASCAM CA-XLR2d-C) -
Wyjście słuchawkowe1 wyjście stereo 3,5 mm
-
Wyjście wideo do monitoraNie
-
HDMI1 port micro-HDMI (dostępne wyjście 8K RAW)7
-
USB1 port USB-C (3.2 Gen1) do zasilania, ładowania i komunikacji (wyjście wideo UVC / aplikacja Content Transfer Mobile)
-
Wyjście SDINie
-
Używanie sygnału kodu czasowego1 port DIN 1.0/2.3 (wejście/wyjście)
-
GenlockNie
-
Synchronizacja1 port synchronizacji lampy błyskowej
-
Wyjście DCNie
-
Wejście DCTak, za pomocą adaptera prądu stałego DR-E6C
-
Złącze zdalnego sterowania1 złącze typu N3
-
Złącze sterowania bezprzewodowegoDostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
-
Złącze obiektywuNie
-
Złącze EthernetDostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
-
Strumieniowa transmisja IP / FTPTak, dostępne za pośrednictwem akcesorium WFT-R10
Protokół: UDP, RTP i RTP+FEC -
Tablice LUT użytkownikówTak, wbudowane tablice LUT / funkcja asystenta podglądu do monitorowania obrazu na ekranie LCD / EVF / wyświetlaczu podłączonym do złącza HDMI.
Niestandardowe tablice LUT można stosować bezpośrednio do nagrań wewnętrznych za pomocą funkcji Look File (zgodność z plikami .cube z siatką 17 lub 33). -
Złącze wideoNie
-
Domyślne ustawienia przycisków funkcyjnych
- One-Shot AF
- Powiększenie
- DISP
- Menu
- Tryb Push Auto Iris
- Blokada AF
- Menu z możliwością przypisania przycisku
- Informacje o panelu wyświetlacza
- Blokada przycisków
- (nieprzypisany)
- FUNC
- (nieprzypisany)
- Ustawienie balansu bieli
-
Przyciski przypisywane przez użytkownika13 przycisków z możliwością przypisania (numerowane) na korpusie kamery. Ponad 80 opcji za pośrednictwem menu
Inne informacje
-
Kontrolka nagrywaniaTak
-
Pokrętło CUSTOM3 elektroniczne pokrętła + multi-sterownik
Ekspozycja
-
Pomiar ekspozycjiTryb wideo:
standardowy, praca pod światło, oświetlenie punktowe
Tryb zdjęć:
wielosegmentowy, skupiony, punktowy, centralny punktowy, połączony z punktem AF, centralnie ważony uśredniony -
Korekta ekspozycjiTak
-
Tryb automatycznej ekspozycjiTak (tryb wideo: Auto Iris / ISO)
-
Tryb Push Auto IrisTak
-
Blokada ekspozycjiTak
-
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniemTak
-
Czułość ISOTryb wideo:
od ISO 100 do ISO 25 600 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
* Po rozszerzeniu zakresu czułości
Tryb zdjęć:
od ISO 100 do ISO 51 200 / 102 400* (z dokładnością do 1 lub 1/3 stopnia)
* Po rozszerzeniu zakresu czułości -
System autofokusaTryb wideo:
Dual Pixel CMOS AF, AF z wykrywaniem oczu, EOS iTR AF X
Tryb zdjęć:
Dual Pixel CMOS AF II -
Rozmiary ramki AFDuży; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
Mały; ekwiwalent mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazu
Cały obszar; wielkość odpowiadająca około 80% powierzchni matrycy -
Tryby automatycznej regulacji ostrościTryb One-Shot AF, ciągły AF, ciągły AF: tylko bliskie ustawienie ostrości
-
Funkcja AF z wykrywaniem twarzyPriorytet twarzy / AF tylko z wykrywaniem twarzy, wyostrzanie oczu
-
Prowadnica regulacji ostrościWsparcie ręcznej regulacji ostrości w przypadku obiektywów zgodnych z mocowaniem RF lub EF oraz obiektywów Cine Servo firmy Canon
-
Ustawienie wzmocnieniaOd -6 dB do 42 dB / 54 dB* (z normalną lub dużą dokładnością)
* Po rozszerzeniu zakresu czułości
Migawka
-
Tryby kontroliTryb wideo:
Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (Krótkie czasy); Slow (Długi)
Tryb zdjęć:
Mechaniczna, elektroniczna 1. kurtyna, elektroniczna -
Czas naświetlaniaTryb wideo:
Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień
Tryb zdjęć:
30-1/8000 s (z dokładnością do 1/2 lub 1/3 stopnia)
tryb Bulb (pełny zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania) -
Kąt migawkiOd 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
-
Długa ekspozycja (SLS)1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
-
Regulacja częstotliwości skanowaniaOd 24,00 Hz8 do 250,40 Hz
Niestandardowy tryb obrazu
-
Zapisane konfiguracjeTryb wideo:
C1: BT.709 Wide DR (BT.709 Gamut)
C2: Canon Log 3 (Cinema Gamut)
C3: PQ (BT.2020 Gamut)
C4: HLG (BT.2020 Gamut)v
C5. BT.709 Standard (BT.709 Gamut)
C6. EOS Standard (BT.709 Gamut)
C7. EOS Neutral (BT.709 Gamut)
Od USER8 do USER20 (Wide DR / BT.709 Gamut)
Tryb zdjęć:
Automatyczny / standardowy / portrety / krajobrazy / wyraźne szczegóły / neutralny / dokładny / monochromatyczny / zdefiniowany przez użytkownika (x3) -
Matryca kolorówOBRAZ NIESTANDARDOWY: faza matrycy kolorów, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
-
Ustawienie czerni referencyjnejOd -50 do +50
-
Główny poziom czerniRegulacja dla każdego kanału RGB od -50 do +50 oraz Master Black od -50 do +50
-
Poziom gamma czerniRegulacja poziomu od -50 do +50, zakres od -20 do +50 oraz punkt od -20 do +50
-
Nasycenie ciemnych obszarówRegulowane: od -50 do +50
-
Punkt przegięciaPunkt od -50 d +109, nachylenie od -35 do +50, nasycenie od -10 do +10
-
OstrośćAdjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
-
Redukcja szumówWył., wł. - trzy opcje: automatyczny (WŁ./WYŁ.) / filtr przestrzenny (1-12) / korelacja klatek (1-3)
-
Szczegółowe odwzorowanie skóryWył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. 32 stopnie
-
Selektywna redukcja szumówWył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność.
-
Matryca kolorów (ustawienia użytkownika)Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
-
Balans bieliAWB, nastawa użytkownika 01 (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K/ od -20 CC do +20 CC), światło dzienne, wolfram, ustawienia (A/B)
-
Korekcja kolorówWybór obszaru / weryfikacja dwóch obszarów
-
Poziom konfiguracjiOd -50 do +50, wł./wył.
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS
-
Wi-Fi (opcjonalne akcesorium innego producenta)Tryb wideo:
Wymaga akcesorium WFT-R10
Obsługa Browser Remote / Content Transfer Mobile / IP Streaming
Tryb zdjęć:
Wbudowana bezprzewodowa sieć LAN (IEEE802.11a/b/g/n/ac; 5 GHz / 2,4 GHz), z obsługą Bluetooth 4.2
Obsługa EOS Utility / Camera Connect / image.canon -
Informacje GPS (moduł dodatkowy)Wymaga akcesorium GP-E2
Szerokość/długość geograficzna/wysokość n.p.m., uniwersalny czas koordynowany (UTC)
Balans bieli
-
AutomatycznaTak
-
Zaprogramowane ustawieniaTryb wideo:
Światło dzienne (5400 K), żarówka (3200 K), kelwiny (2000-15 000 K, z dokładnością do 100 K), zestaw A, zestaw B
Tryb zdjęć:
Automatyczny balans bieli, światło dzienne, miejsca ocienione, pochmurny dzień, światło żarówek, światło fluorescencyjne, lampa błyskowa, ustawienia skali Kelvina, nastawa własna -
Przesunięcie balansu bieliTryb wideo:
Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Tryb zdjęć:
Od -9 do +9 (niebieski/bursztynowy)
Od -9 do +9 (purpurowy/zielony)
Balans czerni
-
Regulacja balansu czerniTak
Używanie sygnału kodu czasowego
-
System zliczaniaRegen, RecRun, Free Run, External, Hold (w przypadku niektórych prędkości nagrywania dostępna jest opcja pomijania klatek)
-
Ustawienie wartości początkowejWybór "00:00:00:00", ustawienie, kasowanie
Dźwięk
-
Format nagrywaniaCinema RAW Light lub XF-AVC: liniowe PCM (24 bity / 48 kHz / 4 kanały)
MP4: MPEG-2 AAC-LC (16 bitów, 48 kHz, 2 kanały) / liniowe PCM (16 bitów, 48 kHz, 4 kanały)
Klatka operatorska Handheld KIT Black Mamba Cage [3891]
Klatka operatorska z górnym uchwytem ręcznym do Canon EOS R5C
Stwórz profesjonalny zestaw operatorski ze swoją kamerą Canon EOS R5C. Wytrzymała, inspirowana naturą klatka operatorska Black Mamba świetnie zabezpiecza sprzęt i zapewnia wiele punktów mocowania dodatkowych akcesoriów wideo. W połączeniu z górnym uchwytem ręcznym stanowi znakomitą bazę do stworzenia profesjonalnego zestawu operatorskiego.
SmallRig Black Mamba 3890 - Klatka operatorska do Canon R5C
Klatka operatorska z szeroką płytą bazową
Zestaw obejmujący klatkę operatorską SmallRig 3890 do aparatu Canon EOS R5C i szeroką płytę bazową, śruby oraz klucz imbusowy.
Stanowi świetną bazę dla każdego profesjonalisty, chcącego swobodnie pracować z wideo. Klatka operatorska zapewnia aparatom dodatkową ochronę i umożliwia zamocowanie akcesoriów wideo, takich jak uchwyty, mocowania na monitory podglądowe itp. Dzięki niej stworzysz profesjonalny zestaw operatorski.
Stabilne i bezpieczne mocowanie aparatu
Klatkę mocuje się do aparatu za pomocą śruby 1/4'' i 2 kołków. Podkładki antypoślizgowe zapobiegają jego przekręcaniu i zabezpieczają sprzęt przed zarysowaniem.
Konstrukcja typu Black Mamba
Klatka operatorska w wersji Black Mamba odróżnia się od tradycyjnej klatki specjalną konstrukcją wokół gripu. Wyraźne kontury zapewniają pełny dostęp do elementów sterujących aparatu, ułatwiając jego obsługę.
Otwory gwintowane i mocowania na akcesoria
Klatka jest wyposażona w otwory gwintowane 1/4'' i 3/8'', które pozwalają mocować różne akcesoria wideo. Przykładowo można ją wykorzystać z rękojeścią boczną SmallRig 2093, uchwytem górnym Smallrig 1984 czy ramieniem Magic Art z podwójną głowicą kulową SmallRig 2070 itp. Górny otwór ARRI 3/8'' pozwala np. na zamocowanie uchwytu SmallRig 2165, a zimna stopka daje kolejny punkt mocowania np. mikrofonów bądź świateł LED. Klatka posiada szynę NATO. Klatka operatorska posiada także mocowania paska na szyję czy naramiennego.
Zintegrowana płytka Arca Swiss
Klatka operatorska SmallRig posiada zintegrowaną płytkę mocowania zgodną z Arca Swiss. Dzięki temu z łatwością zamontujesz ją na statywie i innych akcesoriach.
Uchwyt górny smallrig “Black Mamba" [3786]
Górna rączka z dodatkowymi mocowaniami na akcesoria
Górna rączka utrzymana w stylistyce linii SmallRig Black Mamba, która idealnie pasuje do klatek operatorskich należących do tej serii. Charakteryzuje się wyjątkowym kształtem, gładkimi liniami i designem retro. Ergonomiczna rękojeść zapewnia komfortowy i pewny chwyt, ułatwiając wykonywanie ujęć z niskiej perspektywy czy przenoszenie sprzętu na planie zdjęciowym. Dodatkowe punkty mocowania akcesoriów umożliwiają rozbudować zestaw operatorski.
Mocowanie do klatek operatorskich za pomocą ARRI
Rączka wykorzystuje mocowanie do klatek operatorskich ARRI 3/8'', które jest wsparte bolcami blokującymi. Dzięki nim rączka po zamocowaniu pozostaje na swoim miejscu i nie przekręca się. To daje Ci gwarancję bezpiecznego mocowania i wygodnej pracy z klatką operatorską.
Wiele punktów mocowania akcesoriów
Rączka posiada wiele otworów gwintowanych i punktów montażowych, które umożliwiają łatwe mocowanie dodatkowych akcesoriów, takich jak np. lampa LED czy uchwyt na monitor podglądowy. Masz do dyspozycji złącze typu zimna stopka, 2 mocowania ARRI 3/8'' z otworami lokalizacyjnymi i 4 otwory gwintowane 1/4''. Złącze typu zimna stopka posiada specjalne zabezpieczenie zapobiegające przypadkowemu wysunięciu się zamocowanego sprzętu.
Lekka i wytrzymała konstrukcja
Do skonstruowania tej rączki zastosowano wytrzymałe i lekkie aluminium, a także silikonowe wykończenia dla zwiększenia komfortu użytkowania. Nawet w ciągu całodziennej pracy na planie zdjęciowym będziesz odczuwać wygodę użytkowania zestawu operatorskiego.
SmallRig adapter Compact Battery Mounting System do akumulatorów V-Mount [4064B]
Wygodny montaż typu V-mount
SmallRig Compact V-Mount Battery Mounting System 4064B to kompaktowe, lekkie i wygodne rozwiązanie montażowe typu "wszystko w jednym" dla akumulatorów V-mount. Zestaw zawiera płytkę baterii V-mount, płytkę szybkiego zwalniania Arca-Swiss i płytkę V-mount. Płytkę bazową można rozciągnąć, aby dopasować ją do aparatów bezlusterkowych / lustrzanek cyfrowych o różnych rozmiarach.
Wygoda instalacji i regulacji
Beznarzędziowa instalacja i regulacja sprawiają, że proces ten jest szybki i oszczędza czas. Oprócz klatki z wbudowanym mocowaniem typu Arca, może bezpośrednio obsługiwać kamery i gimbale z serii DJI RS za pomocą płytki szybkiego zwalniania Arca-Swiss. Wbudowane otwory gwintowane 1/4"-20 i płytka V-Mount zapewniają więcej rozwiązań w zakresie zasilania poprzez dołączenie płytki adaptera baterii Professional Edition (3168), zacisku montażowego do przenośnych powerbanków BUB2336 itp.
I z ręki i ze statywu
Odłączana płytka typu Arca w dolnej części umożliwia szybkie przełączanie między fotografowaniem z ręki i ze statywu oraz jest wymienna z innymi płytkami szybkiego zwalniania. Obrotowa konstrukcja płytki baterii V-Mount pozwala na obrót o 90° do tyłu, ułatwiając korzystanie z ekranu i przyjmuje tłumienie, aby zapobiec upadkowi urządzenia. Składana konstrukcja płytki V-Mount zwiększa kompaktowość i przenośność. Dołączona płyta tylna V-Mount ze stopu aluminium może zastąpić plastikową płytę V-Mount z tyłu innych baterii V-mount.
akumulator patona Protect V-Mount V99-PD100 99Wh, 14.8V, 13A, 2x DC, D-TAP, USB-C USB-A [13855]
Z ogniwami LG w ognioodpornej i wyjątkowo żaroodpornej obudowie
Akumulator V-Mount Protect zapewnia wyjątkowo wydajne i bezpieczne działanie. Sercem akumulatora są ogniwa LG o wysokiej jakości wykonania i świetnej stabilności. Zostały zamknięte w ognioodpornej i żaroodpornej obudowie, pozwalającej na intensywne użytkowanie akumulatorów. Akumulator powstał specjalnie z myślą o ekstremalnym, ciągłym użytkowaniu.
Obudowa o ogromnej wytrzymałości
Obudowa akumulatora została wykonana z materiału V1, który wytrzymuje nagrzanie się do temperatury 90°C bez odkształceń. Urządzenia z serii Patona Protect to przełomowe rozwiązanie na rynku akumulatorów, łączące w sobie wyjątkowo bezpieczne działanie, wydajność i długowieczność. Sprawdzą się na każdym wymagającym, profesjonalnym planie zdjęciowym. Na bokach obudowy znajdują się zabezpieczenia chroniące urządzenie podczas upadku i wstrząsów. Zapewnia to zwiększone zabezpieczenie przed uszkodzeniami.
Prosta obsługa
Akumulator posiada wejście USB-C PD 100, pozwalające na pełne naładowanie ogniw czasie 2,5-3,5 godziny. Możesz więc bardzo sprawnie odzyskać zapas energii. Wyświetlacz OLED daje dostęp do wszystkich najważniejszych parametrów. Z łatwością oszacujesz, ile pozostało jeszcze energii czy w jakim trybie działają ogniwa. Baterię możesz wykorzystać jako power bank, zasilając laptopy, smartfony, aparaty cyfrowe, lampy fotograficzne, kamery sportowe itp.
Kabel zasilajacy patona Premium PD100W USB-C 50 cm USB2.0 / 480MBPS [1732]
Z obsługą funkcji Power Delivery 100 W
Kabel Patone Premium umożliwia zarówno ładowanie urządzeń, jak i przesyłanie danych. Dzięki obsłudze funkcji Power Delivery 100 W możesz bardzo sprawnie zasilać urządzenia. Solidne złącza, dopracowana konstrukcja końcówek i efektywny oplot gwarantują świetną obsługę transferu i zasilania.
Power Delivery 100 W i szybki transfer danych
Funkcja Power Delivery 100 W przesyła energię elektryczną z dużą mocą, umożliwiając szybkie i efektywne ładowanie urządzeń. Dodatkowo kabel zapewnia szybki transfer danych z prędkością do 480 Mbps w oparciu o USB 2.0. Kabel umożliwi sprawne przesłanie danych pomiędzy urządzeniami i łatwe ich zasilenie. Może być używany ze smartfonami, tabletami, komputerami, aparatami, kamerami czy akumulatorami ładowanymi bezpośrednio przez USB-C.
Długość 50 cm i solidna konstrukcja
Długość 50 cm świetnie sprawdza się do ładowania urządzeń, gdyż ogranicza plątanie się kabla na biurku. Kabel ma także małe gabaryty po zwinięciu, co ułatwia jego zabieranie w podróż. Konstrukcja przewodu to 80 żył od 0,08mm 2 + 16 żył od 0,08mm 4, co gwarantuje wydajne i stabilne zasilanie oraz przesyłanie danych.
adapter patona Premium GaN PD65W Adapter 2xUSB-C 1xUSB-A PD3.0 QC3.0 [2542]
Moc 65 W i 2 porty USB-C PD
Ładuj błyskawicznie swoje urządzenia dzięki uniwersalnemu adapterowi GaN 65 W PD 3.0 QC 3.0 z 2 wyjściami USB-C. Akcesorium łączy w sobie kompaktową konstrukcję, niską wagę i bardzo bezpieczne działanie. Została stworzona z myślą o profesjonalistach, poszukujących niezawodnych źródeł zasilania.
Technologia GaN
Ładowarki i powerbanki GaN są mniejsze niż ich krzemowe odpowiedniki. Wynika to z faktu, że takie urządzenia nie wymagają stosowania tak wielu komponentów jak w przypadku krzemowych akcesoriów. Co więcej, jako że generują mniej ciepła, to mniej energii jest w ten sposób tracone. Zwiększona wydajność produktów GaN pozwala również na współpracę mocniejszych urządzeń z mniejszymi zasilaczami/powerbankami. Ładowarki GaN stanowią więc istotny postęp - zajmują mniej miejsca, często oferują więcej portów i mogą szybciej ładować sprzęt.
Wysoka jakość wykonania
Seria Patona Premium wyróżnia się wysoką, bezkompromisową jakością wykonania. Przekłada się to zarówno na doskonałą wydajność adaptera, jak i jego ultra bezpieczną pracę. Elektroniczne zabezpieczenia chronią przed przegrzaniem, przeładowaniem, przeciążeniem itp. Zastosowano tutaj sprawdzone tworzywa sztuczne, które gwarantują długotrwałe, satysfakcjonujące użytkowanie. Z tym adapterem Twoje sprzęty pozostaną bezpiecznie i optymalnie naładowane.
Kamera Canon EOS R5C z pełnoklatkową matrycą 8K umożliwiająca filmowanie 8K w 30 i 60 kl/s (tylko z zasilaczem) bez ograniczeń czasowych, filmowanie 4K z szybkością do 120 kl./s, robienie zdjęć w rozdzielczości 45 MP. Zapewnia system Dual Pixel CMOS AF, formaty nagrywania HDR, wewnętrzny zapis profesjonalnych 12-bitowych plików RAW, XF-AVC i inne niebywałe zalety systemu Canon Cinema EOS. Posiada system aktywnego chłodzenia. Produkt objęty programem Try&Buy.