Rozbudowany zestaw do streamowania
Zestaw do streamowania oparty o profesjonalnego bezlusterkowca wykorzystującego pełnoklatkową matrycę Canon EOS R. W połączeniu z tym aparatem i dołączonymi w zestawie akcesoriami do filmowania uda Ci się zorganizować wysokiej jakości transmisje, które pozwolą dostarczyć Twoim widzom świetne obrazy wsparte doskonałym dźwiękiem. W zestawie znajduje się uniwersalny, świetny obiektywm Canon RF 24-240 mm f/4-6.3 IS USM, który pozwoli Ci na tworzenie różnorodnych kadrów i zajmowanie się zróżnicowaną tematyką.
Canon EOS R + adapter ef-eos r
Pierwszy pełnoklatkowy aparat bezlusterkowy Canon
Przeznaczenie
Aparat Canon EOS R to doskonały wybór do profesjonalnej fotografii i filmowania. Wygodny w obsłudze dzięki identycznemu chwytowi jak w lustrzankach Canon sprawdzi się w intensywnej pracy. W wytrzymałej, magnezowej obudowie znajduje się pełnoklatkowa, ponad 30-megapikselowa matryca. Do tego reagujący w zaledwie 0,05 sekundy AF z rewolucyjną liczba 5655 punktów oraz cicha migawka gwarantująca skuteczną, dyskretną pracę. Dzięki 10-bitowemu obrazowi 4K w profilu Canon Log aparat EOS R sprawdzi się nawet przy dużych produkcjach filmowych.
Cechy i korzyści
Współpracuje z całą gamą obiektywów Canon
Aparat Canon EOS R posiada nowoczesne, dedykowane szkła z bagnetem RF. Bezstratna pod kątem jakości współpraca możliwa jest również z obiektywami serii EF i EF-S. Wystarczy zastosować opcjonalny adapter. Dzięki niemu użytkownicy Canon EOS będą mogli zostać przy znanych i cenionych obiektywach, które mają w swoim "arsenale".
Do pracy w trudnych warunkach
Sercem aparatu jest sensor o rozdzielczości 30.3 megapikseli, który tworzy obrazy o rzadko spotykanej szczegółowości. Szeroki zakres dostępnych czułości sięgający od 100 - 40 000 ISO pozwala fotografować z krótkimi czasami naświetlania nawet w niesprzyjających warunkach oświetleniowych. Duży rozmiar piksela gwarantuje przy tym niski poziom szumów. Aparat Canon EOS R wyposażono także w wydajną, 5-osiową stabilizację, która pozwala uzyskać płynny obraz pozbawiony drgań, nawet podczas filmowania z ręki.
Ostrość zawsze w punkt
Aparat Canon EOS R wyznacza nowe standardy wśród pełnoklatkowych aparatów. Technologia Dual Pixel CMOS AF gwarantuje szybkie ustawianie ostrości w oparciu o detekcję fazy. Do dyspozycji użytkownika oddano zawrotną liczbę pól AF, wynoszącą aż 5655 (w zależności od obiektywu). Mechanizm automatycznego ustawiania ostrości wykorzystuje aż 80% pikseli w poziomie i 100% pikseli w pionie. Wszystko to umożliwia ustawienie ostrości w konkretnym punkcie w mgnieniu oka oraz płynne śledzenie obiektów podczas filmowania. Skuteczny już od -6EV!
Cicha migawka
Są sytuacje, w których należy zachować ciszę. Wiedzą o tym doskonale fotografowie ślubni oraz miłośnicy dzikiej przyrody. Aby nie dopuścić do stresowania ludzi i płoszenia zwierzyny aparat skonstruowano w taki sposób, aby pracował bezgłośnie.
Doskonała jakość prosto z korpusu
Aparat wyposażono w nowoczesny procesor DIGIC 8 o potężnej mocy obliczeniowej, pozwalającej na wydajną obsługę zaawansowanych funkcji aparatu. Odpowiada on za komunikację z obiektywem, skutkującą szybszym ustawianiem ostrości oraz lepszą jakością zdjęć zapisywanych na karcie pamięci. Wydajność procesora pozwala na ciągłe działanie cyfrowego optymalizatora bez wpływu na komfort korzystania z aparatu. Pozwoli to cieszyć się wysoką kulturą pracy i zaoszczędzić czas na spędzony na obróbce graficznej.
Nowy wymiar prędkości działania
Canon EOS R to aparat zaprojektowany od podstaw, bez odpowiednika wśród jakichkolwiek linii aparatów Canon prezentowanych wcześniej. Zmianom uległa nawet komunikacja aparatu z obiektywem. Aby osiągnąć wyższą prędkość działania zastosowano specjalne, 12-stykowe złącze. Przeprojektowano również bagnet, który w systemie EOS R jest bardzo szeroki, a jego odległość od matrycy niewielka, co pozwala na tworzenie jaśniejszych obiektywów z większym polem widzenia niż w lustrzankach.
Kinematograficzna jakość 4K
Aparat Canon EOS R umożliwia wyprowadzenie 10-bitowego obrazu UHD 4K poprzez złącze HDMI, co gwarantuje bardzo szczegółowy, nieskompresowany, materiał filmowy. Ponadto używając profilu Canon Log można rozszerzyć zakres dynamiczny aż o 800%, zwiększając tym samym możliwości korekcji obrazu w postprodukcji. Jeśli marzysz o kinowych efektach na swoich filmach, wystarczy, że dotkniesz ekranu LCD w dwóch wybranych punktach a Technologia Dual Pixel CMOS AF zadba o atrakcyjnie wyglądającą, płynną zmianę ostrości między jednym a drugim planem.
- Opis produktu na polskiej stronie producenta
- Opis produktu na zagranicznej stronie producenta
- Instrukcja pdf
Masz problem z dobraniem właściwego zestawu produktów? Zastanawiasz się nad kupnem gotowego, niezawodnego zestawu z modyfikatorem, dzięki któremu zyskasz zmiękczone światło i wyeliminujesz cienie na zdjęciach?
Postaw na Zestaw Oświetlenia Ciągłego SUNNY SQ5X7-425 GlareOne! Skutecznie zmienia właściwości światła, jego obszar, intensywność oraz kierunek świecenia i daje niezwykle delikatny, pozwalający ukryć wszelkie mankamenty fotografowanego obiektu (np. ludzkiej skóry), miękki strumień światła.
ZESTAW ZAWIERA:
- A - 1 x Softbox 1 Świetlówkowy 50x70cm - metalizowana powierzchnia refleksyjna odbija maksymalną ilość światła wprost na tkaninę dyfuzyjną i skutecznie zapobiega jego emisji na boki, posiada chropowatą fakturę pomagającą lepiej odbić i rozprowadzić światło aby wypełnić nim całą powierzchnię softboxu. Łatwe składanie softboxu zwiększa jego mobilność oraz ułatwia przechowywanie w przypadku gdy nie mamy stałego miejsca na sprzęt studyjny.
- B - 1 x Świetlówka 85W 5400K - energooszczędne świetlówki foto-wideo GlareOne to idealne źródło światła dla fotografów oraz filmowców używających światła ciągłego. Temperatura barwowa świetlówek 5400°K odpowiada temperaturze barwowej jaką otrzymujemy przy dziennym, naturalnym świetle z zachmurzonym niebem. Nie można pominąć faktu że świetlówki GlareOne posiadają bardzo wysoki współczynnik oddawania barw RA>90, który odpowiedzialny jest za właściwe oddawanie barw tematów fotografowanych lub filmowanych.
POWŁOKI SOFTBOXÓW GLAREONE:
- srebrna - wewnętrzna - metalizowana powierzchnia refleksyjna odbija maksymalną ilość światła wprost na tkaninę dyfuzyjną i skutecznie zapobiega jego emisji na boki, posiada chropowatą fakturę pomagającą lepiej odbić i rozprowadzić światło aby wypełnić nim całą powierzchnię softboxu
- czarna - zewnętrzna - matowa powierzchnia zapobiega odbijaniu promieni emitowanych przez pozostałe źródła światła
ZALETY KWADRATOWYCH I PROSTOKĄTNYCH SOFTBOXÓW GLAREONE:
- modyfikatory światła o bardzo szerokim wachlarzu zastosowań: fotografia produktowa, reklamowa, portretowa, filmowanie wideo
- idealne do doświetlenia fotografowanego / filmowanego obiektu z boku lub z tyłu
- skutecznie ograniczają kąt padania emitowanego światła gwarantując jego idealne ukierunkowanie, bez niepotrzebnych strat w innych kierunkach
- różnorodność dostępnych kształtów i rozmiarów pozwala na dużą swobodę w pracy fotografa
- przystosowane do pracy na 1 świetlówkę 30W, 45W, 85W lub 125W
- możliwość skokowej regulacji mocy - oddzielnie wyłączane, dwie sekcje po dwie świetlówki
- wyposażone w praktyczny uchwyt umożliwiający łatwy montaż do statywów oświetleniowych
- regulacja kąta nachylenia
- uniwersalny system mocowania - mocowanie statywowe 16mm
- rekomendowane także dla początkujących fotografów / filmowców
- wysoka jakość użytych materiałów gwarantująca odpowiednie ukierunkowanie, moc i stabilność temperatury modyfikowanego światła
- solidna konstrukcja doskonale sprawdza się nawet w trudnych warunkach plenerowych
- niewielkie wymiary po złożeniu
- w zestawie pokrowiec chroniący softbox podczas transportu
Energooszczędne świetlówki foto-wideo GlareOne to idealne źródło światła dla fotografów oraz filmowców używających światła ciągłego.
Dzięki pominięciu efektu mocnego błysku, który występuje w fotografii lampami błyskowymi ten typ światła bardzo często wykorzystywany jest przy sesjach z dziećmi lub zwierzętami, które bardzo uczulone są na mocne błyski przez co zachowują się przy nich nienaturalnie
Świetlówki wyposażone są w najbardziej popularny gwint E27, który zamocujemy w standardowych lub fotograficznych oprawach świetlnych. Przewagą oprawek fotograficznych jest możliwości regulacji kąta nachylenia oraz możliwość zamocowania do oprawki, najczęściej używanego modyfikatora światła ciągłego - parasolu.
Czym różni się fotografia światłem ciągłym od światła błyskowego ? Przede wszystkim w świetle ciągłym od razu widzimy efekt oświetlenia, rozłożenie cieni, potrzeby korekcji ustawień źródła światła lub jego modyfikatorów. Ponad to, to naprawdę dobre źródło światła do filmów reklamowych średnich przedmiotów, wywiadów z ujęciami portretowymi oraz wszelkich prezentacji na vlogach, kanałach YouTube.
WSKAŹNIK EKWIWALENTU MOCY ŚWIETLÓWEK GLAREONE DO STANDARDOWYCH ŻARÓWEK:
- świetlówka GlareOne 35W - ekwiwalent żarówki 175W
- świetlówka GlareOne 45W - ekwiwalent żarówki 225W
- świetlówka GlareOne 85W - ekwiwalent żarówki 425W
- świetlówka GlareOne 125W - ekwiwalent żarówki 625W
ZALETY ŚWIETLÓWEK GLAREONE:
- łatwe do opanowania, nawet dla początkujących źródło światła, używane także przez profesjonalistów
- wysoki współczynnik oddawania barw RA>90
- standardowy gwint mocujący E27, możliwość montażu w dowolnej oprawie świetlnej
- duży stopień oszczędności energii - 5 razy większa oszczędność niż w standardowych żarówkach
- niezastąpione w sesjach dziecięcych, pracy ze zwierzętami, fotografii portretowej, produktowej lub w makrofotografii
- niska temperatura pracy, unikamy efektu grzania się oświetlenia jakie występuje w innych źródłach światła ciągłego, to bardzo ważne dla dłuższych sesji, ujęć filmowych
- temperatura barwowa 5400°K, najbardziej zbliżona do zachmurzonego światła dziennego
Statywy glareone
Niezastąpione narzędzie w pracy fotografa
Statywy studyjne GlareOne to solidne, uniwersalne i ekonomiczne rozwiązanie do szeroko rozuminych zastosowań studyjnych. Cięższe z nich utrzymają nawet zaawansowane lampy z dużymi modyfikatorami, małe i lekkie idealnie sprawdzą się do zamocowania oprawek oświetleniowych, blend czy lżejszych lamp.
ZALETY STATYWÓW OŚWIETLENIOWYCH GLAREONE:
- niezbędne w pracy studyjnej oraz sesji w plenerze
- wykonane z wysokiej klasy lekkiego i odpornego na uszkodzenia mechaniczne aluminium
- fantastycznie sprawdzają się we współpracy ze stołami bezcieniowymi, oprawkami oświetleniowymi, lampami błyskowymi
- płynna regulacja wysokości pozwala dopasować wysokość statywu do indywidualnych potrzeb fotografa
- niewielka masa i kompaktowe rozmiary po złożeniu czynią ze statywów GlareOne bezproblemowych kompanów nawet dalekich podróży
- wyposażone w standardowy trzpień 16 mm z gwintem ¼ cala
SPECYFIKACJA STATYWU GLAREONE G-806:
- ilość sekcji: 3
- średnice sekcji: 31 mm, 28 mm, 25 mm
- amortyzacja: sprężynowa
- rozstaw nóg - średnica fi: 110 cm
- wysokość maksymalna: 260 cm
- wysokość minimalna: 113 cm
- wysokość statywu złożonego: 92 cm
- masa: 1,7 kg
- udźwig: 6 kg
- mocowanie akcesoriów: trzpień 16 mm z gwintem ¼ cala
DOSTĘPNE WERSJE STATYWÓW OŚWIETLENIOWYCH GLAREONE:
- statyw oświetleniowy G-801 - 82 cm
- statyw oświetleniowy G-802 - 100 cm z trzpieniem
- statyw oświetleniowy G-803 - 218 cm
- statyw oświetleniowy G-806 - 260 cm
Oprawka glareone do lamp i żarówek
Proste i ekonomiczne rozwiązanie w oświetleniu studyjnym
Przeznaczenie
Pojedyńcza oprawka oświetleniowa pasuje do wszystkich świetlówek, żarówek światła ciągłego i żarwek błyskowych z gwintem E27. Zamocowana na standardowym statywie studyjnym i wyposażona w przewód 2,7 m umożliwia swobodne kreowanie oświetlenia i poruszanie się po planie zdjęciowym. Oprawka do żarówek jest najtańszym rozwiązaniem będącym alternatywą dla profesjonalnych lamp studyjnych.
Cechy i korzyści
Możliwość zamocowania parasolek
Oprawa posiada możliwość zamocowania parasolek studyjnych dzięki czemu możliwe jest uzyskanie równomiernie rozproszonego oświetlenia, idealnego do fotorafii portretowej czy produktowej.
Regulacja kąta nachylenia
Regulacji kąta pochylenia w zakresie +/- 80°. umożliwia wprowadzanie podstawowych zmian w kierunku i rodzaju oświetlenia na sesji. Możesz więc ustawić oprawkę wyżej i skierować światło w dół lub umieścić żródło światła nisko i skierować je ku górze uzyskując przy tym różne schematy oświetlenia.
Stabilne mocowanie
Uchwyt oprawki został wyposażony w 2 otwory na statywy studyjne z trzpieniem 16 mm. Każdy z nich blokowany jest za pomocą śruby dociskowej w uchwycie dolnym. Niweluje ona wszelkie luzy pomiędzy oprawą a trzpieniem statywu gwarantując pewne mocowanie.
Wygodna praca na planie
Na tyle oprawy wbudowany jest włącznik zasilania, znacznie ułatwiający obsługę oprawki - nie musimy poszukiwać włącznika na przewodzie zasilającym. Długość kabla 270 cm zapewnia wygodną obsługę także podczas stosowania z maksymalnie wysuniętym do góry statywem oświetleniowym.
DOSTĘPNE WERSJE OPRAW GLAREONE:
- oprawa pojedyncza GLAREONE
- oprawa podwójna GLAREONE
PARASOL srebrny odbijający 110 cm
Prosty sposób na rozproszenie światła
Przeznaczenie
Parasol GlareOne to prosty i efektywny sposób na rozproszenie światła lampy błyskowej. W zależności od barwy (białe, srebrne, złote) parasole tworzą ciepłe lub chłodne i zawsze rozproszone światło. Parasol GlareOne może być użyty zarówno ze studyjnymi jak i reporterskimi lampami błyskowymi. Idealnie sprawdzi się w fotografii produktowej, portretowej czy reklamowej.
ZALETY SREBRNYCH, ODBIJAJĄCYCH PARASOLEK GLAREONE:
- rekomendowane do lamp błyskowych i oświetlenia ciągłego
- skutecznie odbijają światło doświetlając i wyostrzając kontury fotografowanego obiektu
- w zależności od średnicy i sposobu montażu umożliwiają uzyskanie różnego natężenia światła
- solidna konstrukcja doskonale sprawdza się nawet w trudnych warunkach plenerowych
- zastosowana srebrna warstwa refleksyjna gwarantuje równomierność i stałą temperaturę barwową odbijanego światła
- montowane na statywach fotograficznych, kompatybilne z większością dostępnych na rynku standardowych mocowań i uchwytów lamp
Srebrne parasolki GlareOne dostępne są w czterech rozmiarach: 76 cm, 90 cm, 100 cm i 110 cm.
Wielkość parasola oraz odległość parasola od lampy mają znaczny wpływ na stopień rozproszenia światła. Należy jednak pamiętać, że im większe rozproszenie tym słabsze źródło światła docierającego do obiektu.
Statywy glareone
Niezastąpione narzędzie w pracy fotografa
Statywy studyjne GlareOne to solidne, uniwersalne i ekonomiczne rozwiązanie do szeroko rozuminych zastosowań studyjnych. Cięższe z nich utrzymają nawet zaawansowane lampy z dużymi modyfikatorami, małe i lekkie idealnie sprawdzą się do zamocowania oprawek oświetleniowych, blend czy lżejszych lamp.
ZALETY STATYWÓW OŚWIETLENIOWYCH GLAREONE:
- niezbędne w pracy studyjnej oraz sesji w plenerze
- wykonane z wysokiej klasy lekkiego i odpornego na uszkodzenia mechaniczne aluminium
- fantastycznie sprawdzają się we współpracy ze stołami bezcieniowymi, oprawkami oświetleniowymi, lampami błyskowymi
- płynna regulacja wysokości pozwala dopasować wysokość statywu do indywidualnych potrzeb fotografa
- niewielka masa i kompaktowe rozmiary po złożeniu czynią ze statywów GlareOne bezproblemowych kompanów nawet dalekich podróży
- wyposażone w standardowy trzpień 16 mm z gwintem ¼ cala
SPECYFIKACJA STATYWU GLAREONE G-803:
- ilość sekcji: 3
- średnice sekcji: 25mm, 22mm, 19mm
- rozstaw nóg - średnica fi: 76cm
- wysokość maksymalna: 218cm
- wysokość minimalna: 93cm
- wysokość statywu złożonego: 79cm
- masa: 1kg
- udźwig: 3kg
- mocowanie akcesoriów: trzpień 16mm z gwintem ¼ cala
DOSTĘPNE WERSJE STATYWÓW OŚWIETLENIOWYCH GLAREONE:
- statyw oświetleniowy G-801 - 82 cm
- statyw oświetleniowy G-802 - 100 cm z trzpieniem
- statyw oświetleniowy G-803 - 218 cm
- statyw oświetleniowy G-806 - 260 cm
Świetlówka 85W (5400K) E27
Energooszczędne źródło światła ciągłego do fotografii i filmu
Przeznaczenie
Świetlówki GlareOne są przeznaczone do szerokiej gamy produktów studyjnych opartych o światło ciągłe. Idealnie sprawdzą się z lampami światła ciągłego, oprawkami czy zestawami z modyfikatorem. Dzięki dużej oszczędności energii sprawdzą się również podczas długiego użytkowania, np. podczas filmowania.
Cechy szczególne
Idealne do użytku z dziećmi lub zwięrzetami
Dzięki pominięciu efektu mocnego błysku, który występuje w fotografii lampami błyskowymi ten typ światła bardzo często wykorzystywany jest przy sesjach z dziećmi lub zwierzętami, które są bardzo uczulone na mocne błyski a przez to zachowują się przy nich nienaturalnie.
Neutralna barwa światła
Temperatura barwowa świetlówek 5400°K odpowiada temperaturze barwowej jaką otrzymujemy przy dziennym, naturalnym świetle z zachmurzonym niebem. Ma to szczególne znaczenie przy mieszaniu światła zastanego z dodatkowym oraz dla zachowania naturalnych kolorów.
Współczynnik oddawania barw RA>90
Nie można pominąć faktu że świetlówki GlareOne posiadają bardzo wysoki współczynnik oddawania barw RA>90, który odpowiedzialny jest za właściwe oddawanie barw tematów fotografowanych lub filmowanych.
Standardowe mocowanie
Świetlówki wyposażone są w najbardziej popularny gwint E27, który zamocujemy w standardowych lub fotograficznych oprawach świetlnych. Przewagą oprawek fotograficznych jest możliwości regulacji kąta nachylenia oraz możliwość zamocowania do oprawki, najczęściej używanego modyfikatora światła ciągłego - parasolu.
Niska temperatura pracy
Dzięki świetlówkom unikamy efektu grzania się oświetlenia jakie występuje w innych źródłach światła ciągłego, to bardzo ważne dla dłuższych sesji, ujęć filmowych
Czym różni się fotografia ze światłem ciągłym od światła błyskowego ?
Przede wszystkim w świetle ciągłym od razu widzimy efekt oświetlenia, rozłożenie cieni, potrzeby korekcji ustawień źródła światła lub jego modyfikatorów. Ponadto, to naprawdę dobre źródło światła do filmów reklamowych średnich przedmiotów, wywiadów z ujęciami portretowymi oraz wszelkich prezentacji na vlogach czy kanałach YouTube.
WSKAŹNIK EKWIWALENTU MOCY ŚWIETLÓWEK GLAREONE DO STANDARDOWYCH ŻARÓWEK:
- świetlówka GlareOne 35W - ekwiwalent żarówki 175W
- świetlówka GlareOne 45W - ekwiwalent żarówki 225W
- świetlówka GlareOne 85W - ekwiwalent żarówki 425W
- świetlówka GlareOne 125W - ekwiwalent żarówki 625W
DOSTĘPNE WERSJE ŚWIETLÓWEK GLAREONE:
- świetlówka GlareOne 35W
- świetlówka GlareOne 45W
- świetlówka GlareOne 85W
- świetlówka GlareOne 125W
Rode Link FilmMaker Kit to kompletne rozwiązanie bezprzewodowego nagrywania dźwięku dla ambitnego filmowca. W zestawie znajduje się mikrofon krawatowy, odbiornik RX-CAM montowany na kamerze, bezprzewodowy nadajnik przypaskowy TX-BELT oraz kabel TRS z gwintem. FilmMaker Kit to wygodne w użyciu urządzenie, które pozwala rejestrować dźwięk najwyższej jakości.
Sprzęt wykorzystuje cyfrową transmisję 2,4Ghz (Seria II) i 128-bitowe szyfrowanie. Zapewnia silny sygnał w odległości nawet 100m, gdyż monitoruje na bieżąco częstotliwości i przełącza się między nimi, aby zachować siłę sygnału. Odbiornik RX-CAM wyposażony jest w wyświetlacz OLED na którym można odczytać wszystkie niezbędne informacje: poziom sygnału, poziom naładowania baterii (w odbiorniku i nadajniku), wyciszeniu i aktywny kanał. Urządzenie można zamontować w standardowej stopce aparatu, na gwincie 3/8" lub przy pomocy klipsa do paska. Nadajnik TX-BELT montuje się do ubrania zintegrowanym klipsem, a mikrofon łączymy kablem, który dzięki gwintowanemu gniazdu zapobiega przypadkowemu odpięciu się.
DANE TECHNICZNE
- Typ transmisji - 2,4 GHz
- Zakres dynamiki systemu - 112dB
- Zasięg -100 m
- Pasmo przenoszenia - 35 Hz - 22 kHz
- Maksymalny poziom wyjściowy - 1v Rms (2,8 v P-p)
- Maksymalny poziom wejściowy - 1v Rms (2,8 v P-p)
- Maksymalna latencja - 4 ms
Odbiornik (RX-CAM)
- Zasilanie - Baterie 2 x AA lub MicroUSB
- Antena Wewnętrzna
- Złącze wyjściowe - Blokowane złącze TRS 3,5 mm - Dual Mono
- Impedancja wyjściowa - 300Ω
- Wymiary - 111 mm x 65 mm x 52 mm
- Waga - 190g
Nadajnik (TX-BELT)
- Zasilanie - Baterie 2 x AA lub MicroUSB
- Antena Wewnętrzna
- Złącze wyjściowe - Blokowane gniazdo TRS 3,5 mm
- Impedancja wyjściowa - 300Ω
- Wymiary - 111 mm x 65 mm x 40 mm
- Waga - 190g
Mikrofon krawatowy
- Zasada działania - Ciśnieniowo-gradientowy
- Aktywna elektronika - konwerter impedancji JFET
- Kapsuła - 0,10"
- Orientacja względem osi - Przednia
- Pasmo przenoszenia - 60Hz - 18kHz
- Impedancja wyjściowa - 3000Ω
- Maksymalny poziom SPL - 110 dB SPL (dla 1 kHz, 1% THD przy obciążeniu 1 KΩ)
- Maksymalny poziom wyjściowy - 189,0 dBu (dla 1 kHz, 1% THD przy obciążeniu 1 KΩ)
- Czułość - -33,5dB, 1V/Pa (21,00mV przy 94 dB SPL) +/- 2 dB przy 1kHz
- Równoważny poziom szumów, A-ważone - 25dB-A
- Waga - 1,00 g
- Wymiary - 12,00 mm (Wys.) x 4,5 mm (Szer.) x 4,5 mm (Gł.)
Najnowszy 3-sekcyjny statyw 638/F z serii Videomate, wyposażony w szybkozłączkę QB-6RL oraz poziomicę. Maksymalna wysokość robocza wynosi 171cm, minimalna wysokość 138,5cm, natomiast po złożeniu statyw osiąga długość 67cm. W zestawie ze statywem dołączono pokrowiec niezbędny podczas transportu.
Obiektyw Canon RF 24-240mm F4-6.3 IS USM
obiektyw do fotografii podróżniczej
Przeznaczenie
Canon RF 24-240mm F4-6.3 IS USM jest idealnym towarzyszem podróży - praktycznym zarówno pod względem swoich rozmiarów, jak i wydajności. Jest to obiektyw o wszechstronnym zastosowaniu. Jego uniwersalny, niezwykle szeroki zakres ogniskowych powoduje, że sprawdzi się on w niemal każdej codziennej sytuacji. Doskonały do fotografii turystycznej, krajobrazowej oraz portretowej i rodzinnej. Obiektyw dedykowany jest dla zaawansowanych fotografów amatorów i osób nagrywających wideo. Dzięki wbudowanej stabilizacji zapewnia obraz bez niepożądanych drgań.
Mocowanie RF - nowa generacja obiektywów
Zaprezentowany niedawno system EOS R wraz z mocowaniem obiektywów RF, przenosi technologie obrazowania Canon na wyższy poziom. Wprowadzone na rynek we wrześniu 2018 r. mocowanie obiektywu RF umożliwiło zastosowanie zupełnie nowej konstrukcji, pozwalającej na umieszczenie dużych elementów optycznych jeszcze bliżej matrycy. Dzięki temu światło trafia bezpośrednio na sensor, bez żadnych przeszkód.
Mocowanie RF przyspiesza komunikację pomiędzy korpusem a obiektywem, a także pomaga osiągnąć najszybszą (dla systemu aparatów bezlusterkowych z pełną klatką) na świecie prędkość autofokusa. Dodatkowo niewielka odległość pomiędzy mocowaniem obiektywu a matrycą oraz duża średnica mocowania (54mm), zaowocowało stworzeniem nowej generacji optyki, która zapewnia idealny balans pomiędzy niewielkimi rozmiarami a wysoką jakością obrazu.
Kompaktowa i lekka konstrukcja
Canon RF 24-240 mm f/4-6.3 IS USM to obiektyw z 10-krotnym zoomem, który pomimo swoich ogromnych możliwości zachowuje mobilność. Jest to instrument, który sprawdzi się w każdej podróży, umożliwiając wykonywanie szerokich kadrów i dużych zbliżeń. Dodatkowo sprawdzi się w trakcie filmowania.
Wysoka jakość obrazu
Obiektyw gwarantuje uzyskanie zdumiewających obrazów, które cechują się wysoką rozdzielczością i świetnymi wynikami od krawędzi do krawędzi. Jakość jest imponująca nawet przy przymknięciu przysłony. Zaawansowana konstrukcja obejmująca 21 elementów w 15 grupach i 7-listkowa przysłona zapewniają ostre i wyraziste obrazy bogate w piękne rozmycia tła, cechujące się wyjątkową subtelnością.
Optyczna stabilizacja obrazu nawet z 5-stopniową efektywnością
Obiektyw Canon RF 24-240 mm f/4-6.3 IS USM został zaprojektowany do współpracy z aparatami z serii EOS R, przy czym zarówno korpus, jak i instrument optyczny wykorzystują rozwiązania zdecydowanie redukujące wibracje. Stabilizacja działa efektywnie zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Dzięki 5-stopniowej efektywności działania uzyskasz płynne ujęcia i ostre obrazy nawet przy długich czasach naświetlania. Co więcej Canon RF 24-240 mm f/4-6.3 IS USM to pierwszy obiektyw tego producenta, który został wyposażony w funkcję Dynamic IS dla pełnoklatkowych aparatów.
Szybki, płynny i cichy silnik AF Nano USM
Obiektyw wykorzystuje system Canon Nano USM, który łączy tradycyjny pierścień USM AF i ma niewielki silnik ultradźwiękowy, który został zaprojektowany tak, aby działać niezwykle szybko, płynnie, precyzyjnie i niemal bezgłośnie. Dodatkowo takie rozwiązanie zapewnia bardzo swobodne korzystanie z ręcznego ustawiania ostrości.
Minimalny dystans ostrzenia wynoszący 50 cm (dla szerokiego kąta) i 78 cm (dla tele)
Podejdź bliżej i wykonuj swobodnie upragnione kadry. Minimalny dystans ostrzenia wynoszący 50 cm (dla szerokiego kąta) i 78 cm (dla tele) z maksymalnym powiększeniem wynoszącym około 0,26x pozwala na zarejestrowanie szczegółowych i ostrych obrazów z niemal dowolnej odległości. Niezależnie od tego czy w trakcie podróży filmujesz czy fotografujesz model ten zapewni Ci ostre obrazy przy minimalnym zniekształceniu.
Funkcjonalny pierścień sterujący
Obiektyw Canon RF 24-240 mm f/4-6.3 IS USM zawiera pierścień sterujący, który pozwala na bezpośrednią regulacją wielu ustawień, takich jak np. czas otwarcia migawki, przysłonę, kompensację ekspozycji itp. Pierścień ten ma charakterystyczną, łatwo rozpoznawalną powierzchnię, dzięki czemu można go bez przeszkód obsługiwać skupiając się na scenie i bez odrywania oka od wizjera.
Doskonała komunikacja z aparatem
Szybkie przetwarzanie danych i sprawną komunikację pomiędzy aparatem a obiektywem zapewnia 12-pinowe łączenie. Takie rozwiązanie przyspiesza pracę systemu AF, zwiększa skuteczność stabilizacji obrazu itp.
Zestaw do streamowania oparty o profesjonalnego bezlusterkowca wykorzystującego pełnoklatkową matrycę Canon EOS R. W połączeniu z tym aparatem i dołączonymi w zestawie akcesoriami do filmowania uda Ci się zorganizować wysokiej jakości transmisje, które pozwolą dostarczyć Twoim widzom świetne obrazy wsparte doskonałym dźwiękiem. W zestawie znajduje się uniwersalny, świetny obiektywm Canon RF 24-240 mm f/4-6.3 IS USM, który pozwoli Ci na tworzenie różnorodnych kadrów i zajmowanie się zróżnicowaną tematyką.