Liczba produktów: 6
Sortowanie:
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 14
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, superszerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3. Niezwykle szerokokątna ogniskowa 14 mm i otwór przesłony T3.1 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. Obiektyw da odpowiednik ogniskowej 28 mm, która stanowi idealne wyważenie pomiędzy ultra szerokim kątem i odwzorowaniem bez zniekształceń perspektywy. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
8 299
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 24
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3. Szerokokątna ogniskowa 24mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. W aparatach z matrycą Micro 4/3 ogniskowa 24mm da odpowiednik standardowego 50mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
8 299
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 35
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3. Szerokokątna ogniskowa 35 mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego uniwersalne narzędzie doskonałe do szerokiego zakresu ujęć. W systemie Micro 4/3 ogniskowa 35 mm stanowi ona idealne wyważenie pomiędzy szerokim kątem a teleobiektywem. To doskonałe cechy do rejestrowania spokojnych ujęć pozbawionych niepotrzebnej dynamiki. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
8 299
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
  • Ogniskowa [mm]: 50
  • Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, standardowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3 . Ogniskowa 50mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie filmu. Ogniskowa 50mm w aparatach z matrycą Micro 4/3 da odpowiednik 100mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
8 299
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
4-6 dni
8 299
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Laowa 9 mm T/2.9 Zero-D Cine to obiektyw dostosowany do sensorów Super 35, APS-C i Micro 4/3, co czyni go idealną propozycja dla filmowców stosujących kamery i bezlusterkowce. Jednocześnie instrument ten charakteryzuje się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą, jego wymiary to to zaledwie 54 x 62.4 mm, a waga to tylko 247 g. Dzięki temu świetnie współpracuje z różnego rodzaju systemami stabilizacji, gimbalami czy zestawami operatorskimi. 
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
3 099
Do koszyka

Porady

Jaki obiektyw kupić do filmowania?

 Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.

Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?

Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!

Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?

Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.