Obiektywy do filmowania
- Ogniskowa [mm]: 35
Obiektyw anamorficzny z neutralną flarą, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, wykonaną przy użyciu włókna węglowego obudowę, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy ze szkła optycznego. Jest krótszy niż smartfon, co sprawia, że umożliwia stworzenie bardzo kompaktowego zestawu operatorskiego czy korzystanie z niego z dronami i gimbalami.
- Ogniskowa [mm]: 35
Obiektyw anamorficzny z niebieską flarą, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, wykonaną przy użyciu włókna węglowego obudowę, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy ze szkła optycznego. Jest krótszy niż smartfon, co sprawia, że umożliwia stworzenie bardzo kompaktowego zestawu operatorskiego czy korzystanie z niego z dronami i gimbalami.
- Ogniskowa [mm]: 35
Obiektyw anamorficzny z neutralną flarą, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, wykonaną przy użyciu włókna węglowego obudowę, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy ze szkła optycznego. Jest krótszy niż smartfon, co sprawia, że umożliwia stworzenie bardzo kompaktowego zestawu operatorskiego czy korzystanie z niego z dronami i gimbalami.
- Ogniskowa [mm]: 35
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy ze szkła optycznego. Jest krótszy niż smartfon, co sprawia, że umożliwia stworzenie bardzo kompaktowego zestawu operatorskiego czy korzystanie z niego z dronami i gimbalami.
Zestaw 3 obiektywów filmowych makro obejmujący 3 ogniskowe - 24 mm T2, 35 mm T2 i 50 mm T2. Posiadają bezstopniowy pierścień przysłony. Zbliżone wymiary ułatwiają korzystanie z obiektywów wraz z zestawem operatorskim.
Zestaw 3 obiektywów filmowych makro obejmujący 3 ogniskowe - 24 mm T2, 35 mm T2 i 50 mm T2. Posiadają bezstopniowy pierścień przysłony. Zbliżone wymiary ułatwiają korzystanie z obiektywów wraz z zestawem operatorskim.
Obiektyw filmowy o 3-krotnym zoomie optycznym i stałej jasności T3.2. Obejmuje zakres ogniskowych od szerokiego kąta do krótkiego tele. Został opracowany z myślą o pracy z matrycami pełnoklatkowymi i większymi.
Obiektyw filmowy o 3-krotnym zoomie optycznym i stałej jasności T3.2. Obejmuje zakres ogniskowych od szerokiego kąta do krótkiego tele. Został opracowany z myślą o pracy z matrycami pełnoklatkowymi i większymi.
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
Lekkie, szybkie obiektywy z przysłoną T1.2 obsługujące format APS-C/S-35. Wszystkie trzy obiektywy charakteryzują się znakomitymi parametrami optycznymi, kompaktowymi rozmiarami i spójnym rozmiarem, pozycją przekładni, tonacją kolorystyczną i gwintem filtra 67 mm.
Zestaw 3 obiektywów do matryc APS-C/S35 i ogniskowych 24 mm, 35 mm i 55 mm. Mają światłosiłę T1.2 i gwint filtra 67 mm. Udało się w nich skutecznie zminimalizować efekt oddychania. Wyróżniają się mocną budową ze stopu aluminium i kompaktową konstrukcją oraz niską wagą.
Zestaw 3 obiektywów do matryc APS-C/S35 i ogniskowych 24 mm, 35 mm i 55 mm. Mają światłosiłę T1.2 i gwint filtra 67 mm. Udało się w nich skutecznie zminimalizować efekt oddychania. Wyróżniają się mocną budową ze stopu aluminium i kompaktową konstrukcją oraz niską wagą.
Obiektyw filmowy do zastosowań profesjonalnych. Został zaprojektowany z myślą o aparatach APS-C z mocowaniem Sony E. Szeroki zakres ogniskowych i stała wartość przysłony sprawiają, że jest on niezwykle uniwersalnym urządzeniem. Wykorzystanie najwyższej jakości optyki (G Lens) sprawiło, że obiektyw 18-110 mm f/4.0 E PZ G OSS może być użyty do nagrywania filmów w rozdzielczości 4K. System kompensacji drgań pozwala na nagrywanie stabilnych filmów z ręki.
28-135 f/4 FE PZ G OSS to doskonała konstrukcja stworzona z myślą o profesjonalnym filmowaniu i fotografowaniu. Dzięki zastosowaniu cichego silnika SSM oraz stałej jasności docenią go wszyscy profesjonaliści.
Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny SELC1635G pozwala w całości ukazać własną wizję. Finezyjna konstrukcja optyczna i najlepsze technologie gwarantują niezawodność i wysoki standard w pełnoklatkowych produkcjach filmowych, dokumentalnych i innych.
Parafokalny obiektyw przeznaczony do filmowania charakteryzujący się stałym światłem T3.0. Rozdzielczość obiektywu umożliwi współpracę z jakościami powyżej 4K. Obiektyw wyposażony jest w mocowanie Canon EF.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.