Obiektywy do filmowania
Samyang 35 mm T1.5 CF XEEN Canon EF to lekki i kompaktowy, profesjonalny obiektyw filmowy, którego konstrukcja została wykonana m.in. z włókna węglowego. Zapewnia wydajność 8K, pozwalającą na wykorzystanie go w profesjonalnych produkcjach filmowych.
- Ogniskowa [mm]: 35
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Szerokokątna ogniskowa 35 mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego uniwersalne narzędzie doskonałe do szerokiego zakresu ujęć. W lustrzankach z matrycą APS-C ogniskowa 35 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Ogniskowa [mm]: 50
Zaawansowany obiektyw filmowy o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 50 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
- Ogniskowa [mm]: 50 mm
Obiektyw z linii Samyang Wideo o udoskonalonej konstrukcji posiada 9-listkową przysłonę i uszczelnioną budowę. Wielowarstwowe, powlekane elementy skutecznie redukują refleksy i wady optyczne. Standardowe pierścienie ułatwiają korzystanie z systemów follow focus czy konfigurowanie zestawu operatorskiego.
Zaawansowany obiektyw filmowy z protokołem i/Technology o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 85 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. W lustrzankach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie teleobiektywem 136mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Obiektyw z linii Samyang Wideo o udoskonalonej konstrukcji posiada 9-listkową przysłonę i uszczelnioną budowę. Wielowarstwowe, powlekane elementy skutecznie redukują refleksy i wady optyczne. Standardowe pierścienie ułatwiają korzystanie z systemów follow focus czy konfigurowanie zestawu operatorskiego.
Zestaw obejmujący 3 obiektywy z linii Samyang V-AF, adapter MF i twardą walizkę typu hardcase. Obiektywy filmowe z linii Cine AF wyróżniają się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Obsługują rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Zestaw 3 obiektywów filmowych makro obejmujący 3 ogniskowe - 24 mm T2, 35 mm T2 i 50 mm T2. Posiadają bezstopniowy pierścień przysłony. Zbliżone wymiary ułatwiają korzystanie z obiektywów wraz z zestawem operatorskim.
Zestaw 3 obiektywów filmowych makro obejmujący 3 ogniskowe - 24 mm T2, 35 mm T2 i 50 mm T2. Posiadają bezstopniowy pierścień przysłony. Zbliżone wymiary ułatwiają korzystanie z obiektywów wraz z zestawem operatorskim.
Obiektyw filmowy o 3-krotnym zoomie optycznym i stałej jasności T3.2. Obejmuje zakres ogniskowych od szerokiego kąta do krótkiego tele. Został opracowany z myślą o pracy z matrycami pełnoklatkowymi i większymi.
Parafokalny obiektyw przeznaczony do filmowania charakteryzujący się stałym światłem T3.0. Rozdzielczość obiektywu umożliwi współpracę z jakościami powyżej 4K. Obiektyw wyposażony jest w mocowanie Canon EF.
Parafokalny obiektyw przeznaczony do filmowania charakteryzujący się stałym światłem T3.0. Rozdzielczość obiektywu umożliwi współpracę z jakościami powyżej 4K.
Laowa OOOM 25-100 mm T2.9T Cine to pierwszy profesjonalny obiektyw zmiennoogniskowy przeznaczony dla profesjonalnych filmowców od tego producenta. Konstruktorzy starali znaleźć kompromis pomiędzy stylem vintage a nowoczesnością i wysoką jakością obrazu, który zachwyca ostrością i naturalnym odzwierciedleniem kolorów. Film nie jest przekontrastowany, ale nie jest też zbyt płaski. Szeroki zakres ogniskowych 25-100 mm zapewnia uniwersalność pracy i pozwala tworzyć zróżnicowane kadry.
Obiektyw Venus Optics Laowa 28-75 mm FF T2.9 Ranger do Arri PL Canon EF zapewnia uniwersalny zakres zoomu i stałą jasność. Jest wolny od efektu oddychania i dzięki parafokalności umożliwia łatwe pracowanie z ostrością. Jego lekka konstrukcja i wiele profesjonalnych rozwiązań ułatwiają pracę na planie zdjęciowym.
Obiektyw Venus Optics Laowa 75-180 mm FF T2.9 Ranger do Arri PL Canon EF zapewnia uniwersalny zakres zoomu i stałą jasność. Jest wolny od efektu oddychania i dzięki parafokalności umożliwia łatwe pracowanie z ostrością. Jego lekka konstrukcja i wiele profesjonalnych rozwiązań ułatwiają pracę na planie zdjęciowym.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.