Obiektywy do filmowania
- Ogniskowa [mm]: 14
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, superszerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Sony E. Niezwykle szerokokątna ogniskowa 14 mm i otwór przesłony T3.1 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć ciasnych wnętrz oraz dynamicznych scen. W aparatach z matrycą APS-C ogniskowa 14 mm pomimo przeliczniku x1,5 również da bardzo szeroki kąt - odpowiednik 21 mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Ogniskowa [mm]: 50 mm
Kompaktowy, wytrzymały obiektyw filmowy dla początkujących użytkowników korzystających z aparatów z matrycą APS-C, oferujący jasność T1.05 i 12-listkową przysłonę. Jego konstrukcja składa się z 7 soczewek rozmieszczonych w 5 grupach.
Promocja
Obiektyw FujiFilm MK-X 18-55 mm T2.9
- Ogniskowa [mm]: 18-55
Obiektyw do filmowania oferujący 3 pierścienie zgodne z 0,8 MOD i bezklikową przysłonę. Jest kompatybilny z matrycami Super 35 mm i formatem 4K. Dzięki średnicy przedniego elementu wynoszącej 85 mm może być łączony ze standardowymi Matte Boxami.
- Ogniskowa [mm]: 50-135
Obiektyw do filmowania oferujący 3 pierścienie zgodne z 0,8 MOD i bezklikową przysłonę. Jest kompatybilny z matrycami Super 35 mm i formatem 4K. Dzięki średnicy przedniego elementu wynoszącej 85 mm może być łączony ze standardowymi Matte Boxami.
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Sony E. Szerokokątna ogniskowa 24mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. W aparatach z matrycą APS-C ogniskowa 24mm da klasycznie reporterskie 35mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 24 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Stałoogniskowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Sony E. Szerokokątna ogniskowa 35 mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego uniwersalne narzędzie doskonałe do szerokiego zakresu ujęć. W aparatach z matrycą APS-C ogniskowa 35 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Stałoogniskowy, standardowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Sony E. Ogniskowa 50mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie filmu. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. W aparatach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie krótkim teleobiektywem. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 75 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem Sony E. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. W bezlusterkowcach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie teleobiektywem 127mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 35 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy z niemieckiego szkła optycznego Schott.
Obiektyw anamorficzny z neutralną flarą, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, wykonaną przy użyciu włókna węglowego obudowę, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy ze szkła optycznego. Jest krótszy niż smartfon, co sprawia, że umożliwia stworzenie bardzo kompaktowego zestawu operatorskiego czy korzystanie z niego z dronami i gimbalami.
Obiektyw anamorficzny, który pozwala na uzyskanie prawdziwie kinowego efektu. Oferuje solidną, aluminiową konstrukcją, 2 ergonomiczne pierścienie ustawiania ostrości i przysłony, a także zaawansowaną konstrukcję optyczną wykorzystująca elementy ze szkła optycznego. Jest krótszy niż smartfon, co sprawia, że umożliwia stworzenie bardzo kompaktowego zestawu operatorskiego czy korzystanie z niego z dronami i gimbalami.
Ultraszeroki obiektyw rektilinearny o polu widzenia 123°, który został opracowany specjalnie z myślą o formacie Super 35. Posiada konstrukcję typu Zero-D o skutecznej redukcji dystorsji beczkowatej, co pozwala na zastosowanie go w trakcie filmowania architektury i wnętrz. Pierścienie ostrości i przysłony z zębatkami 0,8 MOD oraz bezstopniowa regulacja przysłony zapewniają profesjonalne rozwiązania podczas filmowania.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.