Obiektywy do filmowania
Samyang 20mm T1,9 VDSLR został stworzony z myślą o filmowaniu wnętrz i krajobrazów. Dzięki transmisji przysłony T1,9 obiektyw umożliwia uzyskanie wysokiej jakości obrazu, nawet przy małej ilości światła i krótkim czasie naświetlania. Ponadto możliwe jest tworzenie niezwykle plastycznych ujęć o zachwycającej, małej głębi ostrości. Niska waga zwiększa komfort podczas fotografowania i filmowania.
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Nikon F. Szerokokątna ogniskowa 24mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. W lustrzankach z matrycą APS-C ogniskowa 24mm da klasycznie reporterskie 35mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Stałoogniskowy, standardowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Nikon F. Ogniskowa 50mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie filmu. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. W lustrzankach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie krótkim teleobiektywem. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.