Obiektywy do filmowania
- Ogniskowa [mm]: 11
Irix Cine 11 mm T4.3 wyróżnia się ultraszerokim kątem widzenia. Prostoliniowe odwzorowanie obrazu w połączeniu z dużym polem obrazowym obejmującym pełną klatkę (przekątna 43,3 mm) pozwala na uzyskanie zdumiewających, szerokokątnych ujęć, np. dla panoramicznych scen o kącie widzenia aż 123 stopnie poziomo w formacie wide-screen 2.39:1. To daje dostęp do wyjątkowych form ekspresji, umożliwiając uzupełnić materiały o zaskakujące ujęcia.
- Ogniskowa [mm]: 150
Irix Cine 150mm T3.0 Macro 1:1 to wysokiej jakości obiektyw filmowy, który umożliwia wykorzystanie potencjału jakości 8K. Jego zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 12 soczewek umieszczonych w 9 grupach. Wśród nich można znaleźć 4 elementy ze szkła o wysokim współczynniku refrakcji (HR) i 3 ze szkła niskodyspersyjnego (ED). Takie rozwiązanie gwarantuje niezwykle wysoką rozdzielczość obiektywu i praktyczną eliminację aberracji chromatycznej oraz dystorsję na poziomie zaledwie 0,1%.
- Ogniskowa [mm]: 45
Irix Cine 45 mm T1.5 to pełnoklatkowy obiektyw filmowy, który oferuje ogniskową 45 mm i wartość transmitancji T1.5. Został zaprojektowany tak, aby umożliwić realizację materiałów w jakości Ultra HD 8K. Jego konstrukcja obejmuje 11 soczewek rozmieszczonych w 9 grupach, wśród których można znaleźć elementy ze szkła o wysokim stopniu refrakcji, niskodyspersyjny i asferyczne. Dzięki tym parametrom instrument zapewnia perfekcyjny obraz, charakteryzujący się wyjątkową ostrością i pozbawiony zniekształceń geometrycznych. Dodatkowo model ten cechuje się 9-listkową, zaokrągloną przysłoną, która gwarantuje delikatny, subtelny efekt bokeh. Regulacja jasności odbywa się płynnie w zakresie od T1.5 do T22. Obiektyw ten pozwala na dostrzeżenie nawet najdrobniejszych szczegółów, imponując przy tym jakością obrazu.
- Ogniskowa [mm]: 24
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy, szerokokątny obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Nikon F. Szerokokątna ogniskowa 24mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie doskonałe do ujęć architektury, wnętrz i krajobrazu. W lustrzankach z matrycą APS-C ogniskowa 24mm da klasycznie reporterskie 35mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Samyang 35 mm T1.5 CF XEEN PL to lekki i kompaktowy, profesjonalny obiektyw filmowy, którego konstrukcja została wykonana m.in. z włókna węglowego. Zapewnia wydajność 8K, pozwalającą na wykorzystanie go w profesjonalnych produkcjach filmowych.
Stałoogniskowy, standardowy obiektyw kinematograficzny z mocowaniem Nikon F. Ogniskowa 50mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w niemal każdej dziedzinie filmu. Ogniskowa 50 mm da naturalne odwzorowanie perspektywy zbliżone do ludzkiego wzroku. W lustrzankach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie krótkim teleobiektywem. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Obiektyw filmowy o 3-krotnym zoomie optycznym i stałej jasności T3.2. Obejmuje zakres ogniskowych od szerokiego kąta do krótkiego tele. Został opracowany z myślą o pracy z matrycami pełnoklatkowymi i większymi.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.