Obiektywy do filmowania (Tokina, Samyang)
- Ogniskowa [mm]: 85 mm
Zaawansowany obiektyw filmowy z protokołem i/Technology o rozdzielczości 8K o jasności T1.3 i ogniskowej 85 mm. Posiada tytanową przednią część tubusu. Kąt obrotu pierścienia ostrości wynosi 300 stopni. Świecący w ciemności font opisujący skale i naniesienie ich po obu stronach obiektywu ułatwia sterowanie obiektywem w trakcie filmowania.
- Ogniskowa [mm]: 85
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem Micro 4/3. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Ogniskowa [mm]: 85
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem Canon EF. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. W lustrzankach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie teleobiektywem 136mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
- Ogniskowa [mm]: 85
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Stałoogniskowy teleobiektyw kinematograficzny z mocowaniem Sony E. Ogniskowa 85mm i otwór przesłony T1.5 czynią z niego narzędzie bardzo przydatne w zbliżeniach i bliskich planach. Ogniskowa 85mm da naturalne odwzorowanie twarzy znajdującej się w kadrze. W bezlusterkowcach z matrycą APS-C z kolei instrument będzie teleobiektywem 127mm. Zaawansowana konstrukcja optyczna pozwala rejestrować obraz z wyjątkową ostrością już od najszerszego otworu przesłony.
Obiektyw z linii Samyang Wideo o udoskonalonej konstrukcji posiada 9-listkową przysłonę i uszczelnioną budowę. Wielowarstwowe, powlekane elementy skutecznie redukują refleksy i wady optyczne. Standardowe pierścienie ułatwiają korzystanie z systemów follow focus czy konfigurowanie zestawu operatorskiego.
II-ga generacja obiektywów Cine, która została wzbogacona o uszczelnienia uodparniające na trudne warunki pogodowe, wartości ogniskowych zapisane po obu stronach tubusu, elegancki design i 9-listkową przysłonę. Zachowuje znakomitą optykę wykorzystującą elementy specjalne i powłokę Ultra Multi-Coated a także zapewnia pokrycie pełnoklatkowego sensora. Oferuje wtedy kąt widzenia 28.4 stopni dla matryc FF.
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 35 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Obiektyw filmowy z linii Cine AF, która wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Oferuje ogniskową 45 mm i jasność T1.9, a także obsługę rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Zestaw obejmujący 3 obiektywy z linii Samyang V-AF, adapter MF i twardą walizkę typu hardcase. Obiektywy filmowe z linii Cine AF wyróżniają się kompaktowymi rozmiarami i niską wagą. Obsługują rozdzielczości do 8K. Przednia dioda LED informuje o tym, czy trwa nagrywanie.
Parafokalny obiektyw przeznaczony do filmowania charakteryzujący się stałym światłem T3.0. Rozdzielczość obiektywu umożliwi współpracę z jakościami powyżej 4K. Obiektyw wyposażony jest w mocowanie Canon EF.
Parafokalny obiektyw przeznaczony do filmowania charakteryzujący się stałym światłem T3.0. Rozdzielczość obiektywu umożliwi współpracę z jakościami powyżej 4K.
Tokina 16-28 T3 Cine bazuje na znakomitych parametrach optycznych wersji fotograficznej popularnego obiektywu AT-X PRO FX 16-28 - jednego z najostrzejszych i najjaśniejszych szerokokątnych zoomów zaprojektowanych dla formatu FF. Wersja filmowa współpracuje z przetwornikami formatu APS-C, Super 35 mm oraz mniejszymi. Posiada szereg udogodnień zwiększających komfort filmowania, m.in. pierścienie zębate kompatybilne z systemem follow-focus oraz płynną regulacją przysłony.
Tokina 16-28 T3 Cine bazuje na znakomitych parametrach optycznych wersji fotograficznej popularnego obiektywu AT-X PRO FX 16-28 - jednego z najostrzejszych i najjaśniejszych szerokokątnych zoomów zaprojektowanych dla formatu FF. Wersja filmowa współpracuje z przetwornikami formatu APS-C, Super 35 mm oraz mniejszymi. Posiada szereg udogodnień zwiększających komfort filmowania, m.in. pierścienie zębate kompatybilne z systemem follow-focus oraz płynną regulacją przysłony.
Specjalna wersja szerokokątnego obiektywu o doskonałych parametrach przeznaczona do filmowania lustrzankami. Wyposażona w specjalne zębatki doskonale współpracuje z systemem follow focus.
Specjalna wersja szerokokątnego obiektywu o doskonałych parametrach przeznaczona do filmowania lustrzankami. Wyposażona w specjalne zębatki doskonale współpracuje z systemem follow focus.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.