Obiektywy do filmowania (Sony, Tokina)
- Ogniskowa [mm]: 18-110
Obiektyw filmowy do zastosowań profesjonalnych. Został zaprojektowany z myślą o aparatach APS-C z mocowaniem Sony E. Szeroki zakres ogniskowych i stała wartość przysłony sprawiają, że jest on niezwykle uniwersalnym urządzeniem. Wykorzystanie najwyższej jakości optyki (G Lens) sprawiło, że obiektyw 18-110 mm f/4.0 E PZ G OSS może być użyty do nagrywania filmów w rozdzielczości 4K. System kompensacji drgań pozwala na nagrywanie stabilnych filmów z ręki.
- Stabilizacja tak/nie: brak
- Średnica filtra [mm]: 95
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
28-135 f/4 FE PZ G OSS to doskonała konstrukcja stworzona z myślą o profesjonalnym filmowaniu i fotografowaniu. Dzięki zastosowaniu cichego silnika SSM oraz stałej jasności docenią go wszyscy profesjonaliści.
- Ogniskowa [mm]: 16-35
Zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny SELC1635G pozwala w całości ukazać własną wizję. Finezyjna konstrukcja optyczna i najlepsze technologie gwarantują niezawodność i wysoki standard w pełnoklatkowych produkcjach filmowych, dokumentalnych i innych.
- Ogniskowa [mm]: 50 - 135
Parafokalny obiektyw przeznaczony do filmowania charakteryzujący się stałym światłem T3.0. Rozdzielczość obiektywu umożliwi współpracę z jakościami powyżej 4K. Obiektyw wyposażony jest w mocowanie Canon EF.
Parafokalny obiektyw przeznaczony do filmowania charakteryzujący się stałym światłem T3.0. Rozdzielczość obiektywu umożliwi współpracę z jakościami powyżej 4K.
Tokina 16-28 T3 Cine bazuje na znakomitych parametrach optycznych wersji fotograficznej popularnego obiektywu AT-X PRO FX 16-28 - jednego z najostrzejszych i najjaśniejszych szerokokątnych zoomów zaprojektowanych dla formatu FF. Wersja filmowa współpracuje z przetwornikami formatu APS-C, Super 35 mm oraz mniejszymi. Posiada szereg udogodnień zwiększających komfort filmowania, m.in. pierścienie zębate kompatybilne z systemem follow-focus oraz płynną regulacją przysłony.
Tokina 16-28 T3 Cine bazuje na znakomitych parametrach optycznych wersji fotograficznej popularnego obiektywu AT-X PRO FX 16-28 - jednego z najostrzejszych i najjaśniejszych szerokokątnych zoomów zaprojektowanych dla formatu FF. Wersja filmowa współpracuje z przetwornikami formatu APS-C, Super 35 mm oraz mniejszymi. Posiada szereg udogodnień zwiększających komfort filmowania, m.in. pierścienie zębate kompatybilne z systemem follow-focus oraz płynną regulacją przysłony.
Specjalna wersja szerokokątnego obiektywu o doskonałych parametrach przeznaczona do filmowania lustrzankami. Wyposażona w specjalne zębatki doskonale współpracuje z systemem follow focus.
Specjalna wersja szerokokątnego obiektywu o doskonałych parametrach przeznaczona do filmowania lustrzankami. Wyposażona w specjalne zębatki doskonale współpracuje z systemem follow focus.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.