Obiektywy do bezlusterkowców: szerokokątne (Sony, MeiKe)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Makroobiektyw o współczynniku powiększenia 1:1, który powstał specjalnie dla aparatów Sony z matrycą APS-C. Wykorzystuje zaawansowaną optykę, która obejmuje soczewki asferyczne i szkło ED. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 2,4 cm, co gwarantuje pełną swobodę w czasie komponowania ujęć. Mechanizm wewnętrznego ogniskowania sprawia, że obiektyw zachowuje niezmienną długość w czasie działania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Canon EF-M. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.8 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Fuji FX. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.8 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: CX
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/2.8 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw do aparatów z mocowaniem Nikon 1. Maksymalne otwarcie przesłony wynoszące f/1.7 pozwala na zrobienie ostrych zdjęć nawet przy małej ilości światła, bez potrzeby używania statywu lub lampy błyskowej. Ponadto obiektyw oferuje rewelacyjną plastykę obrazu dzięki 9 listkowej przesłonie, która gwarantuje uzyskanie pięknego efektu bokeh na zdjęciach.
Sony E 16 mm f/2.8 Pancake to wyjątkowo kompaktowy obiektyw szerokokątny dedykowany do aparatów z matrycą APS-C. Jego konstrukcja idealnie wpisuje się w kompaktowość bezlusterkowych rozwiązań Sony. Obiektywy tego typu są ulubionym rozwiązaniem fotografów ulicznych. Kompaktowe rozmiary obiektywu sprawiają, że możesz mieć aparat przy sobie wszędzie gdzie tylko potrzebujesz.
Sony E 20 mm f/2.8 jest wyjątkowo płaskim i lekkim obiektywem szerokokątnym dedykowanym do aparatów z matrycą APS-C. Został skonstruowany z myślą o jak największej mobilności tworząc wraz z aparatem zestaw, który można mieć zawsze przy sobie. Wyjątkowo niska waga (tylko 69 gram) sprawia, że idealnie sprawdzi się podczas całodziennych wypraw z aparatem. W połączeniu z szerokim kątem widzenia jest idealnym obiektywem do fotografii ulicznej, wakacyjnej czy krajobrazowej.
FE 28 mm f/2.0 to szerokokątny obiektyw stałoogniskowy o wysokiej jasności. Jest doskonałym uzupełnieniem podstawowego obiektywu zmiennoogniskowego. Duży otwór przysłony pozwala na fotografowanie w słabym oświetleniu bez konieczności używania wysokiej czułości ISO. Dziewięciolistkowa przysłona daje bardzo przyjemny w odbiorze efekt bokeh (rozmycie tła). Niewielkie wymiary oraz waga sprawiają, że jest to doskonały wybór dla miłośników tzw. fotografii ulicznej.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.