Obiektywy do bezlusterkowców (Sony, Viltrox)
Promocja
Obiektyw Sony FE 24-50 mm f/2.8 G
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Sony FE 24-50 mm f/2.8 G to uniwersalny zoom o stałej jasności f/2.8, który należy do linii premium G. Oferuje 2 silniki liniowe AF, wewnętrzne ogniskowanie, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję i konstrukcję optyczną wykorzystującą 4 soczewki asferyczne i 2 soczewki ED. Wyróżnia się kompaktową i lekką konstrukcją.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
FE 16-25 mm f/2.8 G to kompatkowy i lekki szerokokątny zoom o światłosile f/2.8, który należy do zaawansowanej linii premium G. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje 2 silniki liniowe AF, 11-listkową przysłonę, uszczelnioną konstrukcję, krótki dystans minimalnego ostrzenia czy specjalne elementy optyczne.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 67
- Do matryc: APS-C
Obiektyw zaprojektowany z myślą o fotografowaniu i filmowaniu bezlusterkowcami z matrycami APS-C. Posiada silnik AF STM i jest zgodny z Eye AF. Jego konstrukcja jest odporna na działanie pyłu i kurzu, a kompaktowa budowa ułatwia wykorzystanie go z gimbalami.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Jasny obiektyw f/1.8 do fotografii krajobrazowej, astro, wnętrzarskiej i architektury z 4 soczewkami ED i 3 soczewkami asferycznymi. Posiada powłokę wielowarstwową HD Nano, elektroniczną przysłonę i wewnętrzne ogniskowanie. Silnik STM zapewnia precyzyjne, ciche i szybkie ostrzenie, co sprawia, że obiektyw ten świetnie sprawdzi się podczas filmowania.
Uniwersalny jasno zoom opracowany specjalnie dla aparatów z sensorem APS-C, dla których daje zakres kątów widzenia odpowiadających uniwersalnemu zoomowi reporterskiemu. Pomimo kompaktowej i lekkiej budowy zapewnia jakość obrazu, do której przyzwyczaiła linia G. Silnik liniowy XD doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Obiektyw oferuje stałą jasność f/2.8, przełącznik AF/MF, programowalny przycisk blokady czy uszczelnienia i przednią soczewkę pokrytą fluorem.
Szerokokątny i jasny obiektyw, który doskonale sprawdzi się w każdych, również nietypowych warunkach: nocą, w niedostatecznym oświetleniu, ciasnych pomieszczeniach itp. Przeznaczony do pełnoklatkowych aparatów Sony z bagnetem E, np. serii Sony Alpha. Współpracuje również z aparatami Sony APS-C. Wyposażony w silnik krokowy autofokusa sprawnie ustawia ostrość. Posiada szereg soczewek i powłok udoskonalających jakość obrazu, kontrast, ostrość i wierność kolorów.
Viltrox AF 27 mm f/1.2 Sony E to obiektyw o ogniskowej 27 mm, który z matrycą APS-C daje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 40 mm dla matrycy pełnoklatkowej. Dzięki temu staje się obiektywem zapewniającym pole widzenia zbliżone do standardowej ogniskowej, co sprawia, że jest niezwykle uniwersalnym narzędziem. Zastosowano w nim wysokiej jakości, zaawansowaną optykę, która obejmuje 5 soczewek HR, 2 elementy ED i wielowarstwowe powłoki Nano HD. Cichy silnik AF STM pozwala na używanie tego obiektywu także podczas filmowania.
Obiektyw do matryc APS-C, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jasność f/1.8 i 7-listkowa przysłona zapewniają piękny efekt bokeh i możliwość swobodnej pracy w każdych warunkach oświetleniowych. Zminimalizowany efekt oddychania gwarantuje płynne ujęcia.
Obiektyw do matryc APS-C, który sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Oferuje jasność 1/4 i 7-listkową przysłonę, co zapewnia miękki, nastrojowy efekt bokeh. 2 silniki liniowe AF zapewniają precyzyjne i błyskawiczne ustawianie ostrości. Zredukowany efekt oddychania gwarantuje płynne ujęcia.
Sony E 16 mm f/2.8 Pancake to wyjątkowo kompaktowy obiektyw szerokokątny dedykowany do aparatów z matrycą APS-C. Jego konstrukcja idealnie wpisuje się w kompaktowość bezlusterkowych rozwiązań Sony. Obiektywy tego typu są ulubionym rozwiązaniem fotografów ulicznych. Kompaktowe rozmiary obiektywu sprawiają, że możesz mieć aparat przy sobie wszędzie gdzie tylko potrzebujesz.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i jasności f/1.2, który należy do linii premium G-Master. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, 3 soczewki XA i powłoki Sony Nano AR II. 11-listkowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Ultra jasny tele obiektyw f/1.2 o ogniskowej 70 mm należący do linii Pro. Oferuje konstrukcję optyczną wykorzystującą 16 elementów rozmieszczonych w 11 grupach, silnik AF STM i zminimalizowany efekt oddychania. Aluminiowy tubus, metalowe styki, bagnet z mosiądzu i uszczelniona konstrukcja zapewniają długotrwałą, satysfakcjonującą pracę.
Obiektyw szerkokątny do matryc APS-C, który świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Posiada elektrycznie sterowany zakres zoomu i skutecznie zredukowany efekt "oddychania". 2 silniki linowe zapewniają błyskawiczne i precyzyjne działanie systemu AF. Uszczelniona konstrukcja pozwala na stosowanie go nawet w wymagającym środowisku.
Sony E 20 mm f/2.8 jest wyjątkowo płaskim i lekkim obiektywem szerokokątnym dedykowanym do aparatów z matrycą APS-C. Został skonstruowany z myślą o jak największej mobilności tworząc wraz z aparatem zestaw, który można mieć zawsze przy sobie. Wyjątkowo niska waga (tylko 69 gram) sprawia, że idealnie sprawdzi się podczas całodziennych wypraw z aparatem. W połączeniu z szerokim kątem widzenia jest idealnym obiektywem do fotografii ulicznej, wakacyjnej czy krajobrazowej.
E 24 mm f/1.8 ZA Carl Zeiss Sonnar T jest bardzo poręcznym obiektywem dedykowanym do aparatów z matrycą APS-C. Ogniskowa 24 mm w matrycach APS-C ma kąt widzenia zbliżony dla ogniskowej 35 mm w aparatach pełnoklatkowych dlatego też jest bardzo popularnym i wszechstronnym rozwiązaniem. Obiektyw doskonale sprawdzi się w fotografii reporterskiej, ulicznej, ślubnej, portretowej czy krajobrazowej. Duża jasność f/1,8 pozwoli na fotografowanie nawet w słabych warunkach oświetleniowych.
Makroobiektyw o współczynniku powiększenia 1:1, który powstał specjalnie dla aparatów Sony z matrycą APS-C. Wykorzystuje zaawansowaną optykę, która obejmuje soczewki asferyczne i szkło ED. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 2,4 cm, co gwarantuje pełną swobodę w czasie komponowania ujęć. Mechanizm wewnętrznego ogniskowania sprawia, że obiektyw zachowuje niezmienną długość w czasie działania.
Szerokokątny obiektyw do sensorów pełnoklatkowych o jasności f/1.8 z silnikiem AF STM, który doskonale sprawdzi się zarówno do fotografowania, jak i filmowania. Jest kompatybilny z systemem Eye AF. Oferuje złącze USB, które umożliwia aktualizowanie oprogramowania. Wielowarstwowe powłoki i zaawansowana konstrukcja optyczna gwarantują znakomitą jakość obrazów.
Obiektyw o standardowej ogniskowej (format 35 mm) i światłosile f/1.8, który oferuje zaawansowaną konstrukcję optyczną obejmującą 2 elementy o wysokiej przezroczystości, 2 elementy asferyczne, element o bardzo niskiej dyspersji i powłokę HD Nano. Silnik krokowy AF STM i wewnętrzne ogniskowanie gwarantują świetne efekty zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Zaawansowany obiektyw filmowy z zębatkami 0,8 MOD kompatybilnymi z systemami Follow Focus. Oferuje jasność T1.5, 14-listkową przysłonę czy 2 elementy ze szkła ED oraz 2 elementy o wysokim współczynniku załamania światła. Całkowicie metalowa obudowa z mosiężnymi elementami zapewnia wytrzymałość.
Obiektyw wideo do matryc APS-C, który oferuje rozwiązania kluczowe podczas filmowania. Posiada pierścienie z zębatkami 0,8 MOD, które umożliwiają korzystanie z systemów Follow Focus. Jasność T1.5 i 14-listkowa przysłona zapewniają znakomity, plastyczny obraz.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.