Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Sigma 24mm F3.5 DG DN z linii Contemporary z mocowaniem L-mount dopasowany jest do możliwości i ergonomii bezlusterkowców. Produkowany w Japonii, oferuje najwyższą jakość optyczną wśród obiektywów tej marki. Całkowicie metalowa konstrukcja oraz bryzgoszczelna obudowa zapewniają bezpieczeństwo pracy w każdych warunkach.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 52
- Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw szerokokątny o stałej ogniskowej 30 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych
Klasyczna ogniskowa 35 mm umożliwia wykorzystanie tego obiektywu w wielu różnych ujęciach fotograficznych i wideo. Należy do linii I, która łączy w sobie bezkompromisową, kompaktową obudowę i świetną jakość obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewkę SLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelnienia umożliwiają swobodne korzystanie z tego obiektywu nawet w wymagającym środowisku.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 55
- Do matryc: Micro 4/3
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano element ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Zmiennoogniskowy ultrateleobiektyw o zaawansowanej konstrukcji optycznej obejmujące szereg specjalnego rodzaju soczewek takich jak np. FLD czy SLD. Posiada optyczną stabilizację obrazu o skuteczności 4 stopni EV. Szczelna i solidna konstrukcja pozwalają na realizowanie w trudnym terenie zdjęć przyrodniczych czy sportowych.
Sigma S 500 mm f/5.6 DG OS HSM L-mount to ultra teleobiektyw o lekkiej, kompaktowej i mobilnej konstrukcji, który umożliwia fotografowanie i filmowanie z ręki. Posiada silnik AF liniowy HLA, algorytm OS2 w stabilizacji optycznej, elementy refrakcyjne czy uszczelnioną konstrukcję i powłokę o właściwościach oleo i hydrofobowych.
TTArtisan 35mm F1.4 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach systemu Micro 4/3. Zapewnia szerokokątną ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Szerokokątny obiektyw filmowy o kącie widzenia 65°, który oferuje jasność T1.9. Koła zębate 0,8 MOD, kompaktowa i lekka konstrukcja oraz gwint filtra 49 mm ułatwiają filmowanie tym obiektywem.
Wyjątkowo kompaktowy i lekki obiektyw do makrofotografii, który zapewnia powiększenie 2,5-5x, co pozwala na swobodne rejestrowanie obiektów o różnych rozmiarach. Światłosiła f/2.8 ułatwia pracowanie przy niedostatecznej ilości światła. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 8 elementów rozmieszczonych w 6 grupach.
Obiektyw filmowy z 2-krotnym powiększeniem, które zapewnia świetne ujęcia makro. Ostrość można ustawiać także na nieskończoność, co pozwala na użycie go także podczas innych ujęć, np. portretowych. Lekka i miniaturowa konstrukcja ułatwia użytkowanie go z gimbalami, dronami itp.
Jeden z najszerszych obiektywów rektilinearnych do formatu Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 121,9°. Jego kompaktowa budowa sprawia, że świetnie sprawdzi się podczas filmowania i fotografowania dronem. Jasność wynosi tylko T2.1, a minimalny dystans ostrzenia to 9 cm. Standaryzowane koła zębate na pierścieniach przysłony i ogniskowania pozwalają na łatwe zastosowanie różnych systemów follow focus.
Obiektyw makro o współczynniku powiększenia 0,1-2x, który wykorzystuje opatentowaną konstrukcję optyczną składającą się z 9 elementów rozmieszczonych w 7 grupach. 14-listkowa, niemal kołowa przysłona zapewnia piękny, naturalnie wyglądający efekt bokeh. Metalowa obudowa jest gwarancją bardzo dużej wytrzymałości.
Ultraszerokokątny obiektyw przeznaczony do aparatów i kamer z mocowaniem Micro 4/3. Cechą, która go wyróżnia, jest fakt, iż posiada on kąt widzenia sięgający 113 stopni (APS-C) przy dużym otworze względnym f/2.8 i jednoczesnym doskonałym odwzorowaniu linii prostych - tzw. obiektyw rektilinearny. Pomimo zaawansowanej konstrukcji i doskonałych parametrów optycznych Venus Optics udało się zachować niezwykle kompaktowe rozmiary obiektywu, które sprawiają, że obiekty idealnie pasuje do bezlusterkowców i gimbali.
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Jeszcze lżejsza wersja opracowana specjalnie z myślą o fotografowaniu i filmowaniu dronami.
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia korzystanie z gimbali, sliderów i filmowanie z ręki.
Jeden z najszerszych obiektywów do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąt widzenia 110°. Jednocześnie cechuje się niemalże zerową dystorsją, co sprawia, że doskonale sprawdzi się podczas fotografowania i filmowania architektury, wnętrz czy nocnego nieba. Kompaktowa i lekka konstrukcja ułatwia korzystanie z gimbali, sliderów i filmowanie z ręki.
Uniwersalny obiektyw makro o wyjątkowej skali odwzorowania 2:1, ogniskowej 100 mm, minimalnym dystansie ostrzenia 24,7 cm i światłosile f/2.8. Świetnie sprawdzi się nie tylko w makrofotografii, ale również np. w portrecie. Jest to konstrukcja apochromatyczna, doskonale minimalizująca aberracje.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Obiektyw o niemalże zerowej dystorsji, który pokrywa sensor pełnoklatkowy i zapewnia kąt widzenia 130,4° i światłosiłę f/2.8. Mobilna konstrukcja wykorzystuje 2 szkła asferyczne i 3 szkła ED, ważąc przy tym tylko 420 g. Wersja z 14-listkową przysłoną i w pełni manualnym ustawianiem ostrości.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.