Obiektywy do bezlusterkowców
- Średnica filtra [mm]: 55
- Do matryc: APS-C
Uniwersalny zoom do bezlusterkowców z matrycami formatu APS-C. Oferuje stałą światło siłę f/2.8, silnik krokowy AF, maksymalne powiększenie 1:2.8 z minimalnym dystansem ostrzenia wynoszącym 12,1 cm. Świetnie sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Obiektyw o szerokokątnej ogniskowej 23 mm dla matryc APS-C i jasności f/1.4, który wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: pełnoklatkowych
Stałoogniskowy obiektyw szerokokątny Sigma 24mm F3.5 DG DN z linii Contemporary z mocowaniem L-mount dopasowany jest do możliwości i ergonomii bezlusterkowców. Produkowany w Japonii, oferuje najwyższą jakość optyczną wśród obiektywów tej marki. Całkowicie metalowa konstrukcja oraz bryzgoszczelna obudowa zapewniają bezpieczeństwo pracy w każdych warunkach.
- Średnica filtra [mm]: 52
- Do matryc: APS-C
Wszechstronny obiektyw, który zapewnia kąt widzenia odpowiedni dla fotografii podróżniczej, ulicznej, reportażowej, portretowej itp. W połączeniu ze światło siłą f/1.4 stanowi obiektyw, który poradzi sobie w wielu wymagających sytuacjach. Obiektyw ten posiada 9-listkową, kołową przysłonę, która zapewnia subtelny, naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Klasyczna ogniskowa 35 mm umożliwia wykorzystanie tego obiektywu w wielu różnych ujęciach fotograficznych i wideo. Należy do linii I, która łączy w sobie bezkompromisową, kompaktową obudowę i świetną jakość obrazu. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje soczewkę SLD i 3 soczewki asferyczne. Uszczelnienia umożliwiają swobodne korzystanie z tego obiektywu nawet w wymagającym środowisku.
Obiektyw o klasycznej ogniskowej 50 mm i jasności f/2, który wyróżnia się całkowicie metalową obudową i kompaktowymi rozmiarami. Oferuje wewnętrzny system ogniskowania oparty o ultra cichy i płynny silnik krokowy AF. Model ten sprawdzi się doskonale zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania.
Obiektyw o stałej ogniskowej 56 mm i przysłonie f/1.4 jest rozszerzeniem oferty Sigmy w segmencie optyki dla aparatów bezlusterkowych. Wysoka jasność i 9-listkowa przysłona przydadzą się szczególnie w fotografii portretowej, ale obiektyw sprawdzi się dobrze również w innych zastosowaniach, zwłaszcza przy braku dostatecznej ilości światła.
Lekki i kompaktowy obiektyw należący do linii Contemporary I, która wyróżnia się bezkompromisową jakością obrazu. W obiektywie tym zastosowano element ze szkła SLD i soczewkę asferyczną, co przekłada się na świetne korygowanie aberracji i innych zakłóceń. Całkowicie metalowa obudowa zapewnia bardzo wytrzymałą konstrukcję. Krokowy silnik AF pozwala na wykorzystanie tego obiektywu także w trakcie filmowania.
Sigma S 500 mm f/5.6 DG OS HSM L-mount to ultra teleobiektyw o lekkiej, kompaktowej i mobilnej konstrukcji, który umożliwia fotografowanie i filmowanie z ręki. Posiada silnik AF liniowy HLA, algorytm OS2 w stabilizacji optycznej, elementy refrakcyjne czy uszczelnioną konstrukcję i powłokę o właściwościach oleo i hydrofobowych.
Zaawansowany teleobiektyw z linii Sports, który zapewnia pełną mobilność. Wykorzystuje system AF z podwójnym napędem liniowym HLA i stabilizację obrazu o wydajności do 7,5 EV. Zaawansowana konstrukcja optyczna obejmuje 6 soczewek FLD, 2 soczewki SLD i 3 soczewki asferyczne. Zminimalizowany efekt oddychania sprawia, że model ten świetnie sprawdzi się także w czasie filmowania.
Obiektyw szerokokątny z mocowaniem Canon M świetnie sprawdzający się w fotografii krajobrazowej, wnętrzarskiej, architektury czy ulicznej. Posiada precyzyjny mechanizm ręcznego ustawiania ostrości i 10-listkową przysłonę, która zapewnia subtelny efekt bokeh.
TTArtisan 35mm F1.4 został zaprojektowany specjalnie z myślą o aparatach z matrycą APS-C. Zapewnia szerokokątną ogniskową i światło siłę f/1.4, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
TTArtisan 50mm F1.2 oferuje standardową ogniskową i światło siłę f/1.2, dzięki czemu gwarantuje obrazy o wyjątkowej plastyce. Wyróżnia się niezwykle zaawansowaną konstrukcją, 10-listkową przysłona i ergonomiczną budową, dzięki czemu gwarantuje płynną i komfortową pracę.
Obiektyw o ogniskowej 28 mm i jasności f/1.2, który wyróżnia się zaawansowaną konstrukcją optyczną obejmującą 2 elementy o ultrawysokiej refrakcji (UHR) i 2 elementy o bardzo niskiej dyspersji (ED). Doskonale sprawdza się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Jego waga wynosi tylko 562 g.
Laowa 65mm f/2,8 2x Ultra Macro APO to obiektyw zaprojektowany z myślą o makrofotografach wykorzystujących w swojej pracy aparaty z sensorami APS-C. Pozwala uzyskać 2-krotne powiększenie i jednocześnie oferuja znakomitą jakość obrazu. Świetnie uzupełnia się z bezlusterkowcami dzięki kompaktowej konstrukcji i niskiej wadze.
Laowa 65mm f/2,8 2x Ultra Macro APO to obiektyw zaprojektowany z myślą o makrofotografach wykorzystujących w swojej pracy aparaty z sensorami APS-C. Pozwala uzyskać 2-krotne powiększenie i jednocześnie oferuja znakomitą jakość obrazu. Świetnie uzupełnia się z bezlusterkowcami dzięki kompaktowej konstrukcji i niskiej wadze.
Venus Optics Laowa 90 mm f/2.8 Ultra Macro APO to apochromatyczny makro obiektyw o powiększeniu 2:1 z minimalnym dystansem ogniskowania 20,5 cm i wewnętrznym ogniskowaniem. Posiada 3 szkła o bardzo niskiej dyspersji i cechuje się znakomitą korektą aberracji chromatycznych. 13-listkowa przysłona zapewnia naturalny i piękny efekt bokeh.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.