Obiektywy do bezlusterkowców
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: Micro 4/3
Teleobiektyw Olympus M.Zuiko Digital ED 100-400mm F5.0-6.3 dedykowany do aparatów OM-D i PEN. Potężna ogniskowa 200-800 mm (ekwiwalent pełnej klatki) w kompaktowej i lekkiej wersji połączona z systemem uszczelnień, z którego słynie Olympus, skierowana jest do osób szukających mobilności i komfortu użytkowania. Połączenie wysokiej rozdzielczości z wydajną stabilizacją obrazu daje w rezultacie ostre, najwyższej jakości zdjęcia, niezależnie od okoliczności i warunków w jakich przebiega sesja. Jest doskonałym wyborem dla fotografów sportu, przyrody i dzikiej natury.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: Micro 4/3
M.ZUIKO DIGITAL ED 12-100 mm 1:4.0 IS PRO to doskonałej jakości obiektyw o wszechstronnym zastosowaniu. Zoom o krotności 8.3x obejmuje zakres ogniskowych doskonale sprawdzający się zarówno przy szerokich kadrach jak i zbliżeniach detali. Zastosowana w obiektywie stabilizacja obrazu współpracuje z 5-osiową stabilizacją z aparatu pozwalając na wydłużenie czasu naświetlania nawet o 6.5 wartości EV. Stała jasność na poziomie f/4.0 docenią głównie osoby zajmujące się filmowaniem.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 77
- Do matryc: Micro 4/3
Profesjonalny teleobiektyw o ogniskowej 300 mm (odpowiednik 600 mm dla matryc pełnoklatkowych) przeznaczony do aparatów z mocowaniem Micro 4/3. Wyróżnia się doskonałą jasnością f/4.0 oraz wbudowaną stabilizacją, która współpracuje ze stabilizacją w korpusach aparatów OM-D i PEN. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób oczekujących ogromnej ogniskowej połączonej z najwyższą jakością. Wszystko to w niewielkiej, ważącej zaledwie 1270gram konstrukcji.
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 62
- Do matryc: Micro 4/3
Świetna wydajność optyczna w porównaniu z obiektywami o długości ogniskowej 180 mm. Doskonałe możliwości fotografowania w zbliżeniu z maksymalnym powiększeniem x4. Odporność na pył, kurz i zachlapania - klasa ochrony IP53; swoboda fotografowania w każdych warunkach. Wbudowana stabilizacja obrazu ułatwiająca fotografowanie z ręki.
Standardowy obiektyw o ogniskowej 25 mm (odpowiednik 50 mm dla matryc pełnoklatkowych) znakomicie sprawdzający się w niemal każdym rodzaju fotografii. Kąt widzenia obiektywu jest zbliżony do kąt widzenia ludzkiego oka przez co daje bardzo naturalna perspektywę. Obiektyw obsługuje wymianę sygnałów cyfrowych z wysoką prędkością 240 klatek na sekundę. Dzięki temu współpracuje z szybką i precyzyjną technologią autofokusu Depth From Defocus aparatu LUMIX G.
Lekki i poręczny teleobiektyw typu zoom dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Sprawdzi się w fotografii portretowej, sportowej, przyrodniczej czy podróżniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwi fotografowanie w słabym oświetleniu oraz filmowanie.
TTartisan Tilt 50 mm f/1.4 to wszechstronny obiektyw, który dzięki funkcji Tilt daje możliwość pochylenia osi optycznej w celu zmaksymalizowania głębi ostrości. głębię ostrości - jest to bardzo przydatne szczególnie w fotografii produktowej, ponieważ pozwala uzyskać selektywną ostrość oraz efekt miniatury. Możesz także wyłączyć funkcję Tilt i używać go jako zwykłego obiektywu o ogniskowej 50 mm i przysłonie f/1.4.
Obiektyw Canon 16 mm f/2.8 STM z mocowaniem RF to małe i niedrogie szkło z dużym otworem przysłony. Idealnie sprawdzi się w rękach wszelakich twórców - vlogerów, fotografów, filmowców. Polecany dla osób poszukujących szerokiego kąta do aparatów pełnoklatkowych z serii Canon R, który zainspiruje ich do wypróbowania nowych gatunków i stylów tworzenia. Canon 50 mm f/1.8 posiada klasyczną ogniskową, która pozwala na wykorzystanie go w wielu rodzajach fotografii, np. w street photo, w fotografii dziecięcej, portretowej, podróżniczej, fotoreportażu, dokumencie czy w fotografii ślubnej.
3 stałoogniskowe obiektywy o dużej światłosile, które razem dają wszechstronne kąty widzenia, umożliwiające realizację wielu różnych ujęć fotograficznych czy wideo. Wszystkie są napędzane silnikami AF STM, zapewniającymi ultra cichą, precyzyjną i szybką pracę, umożliwiając nie tylko skuteczne robienie zdjęć, ale również nagrywanie wideo.
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
Stałoogniskowy obiektyw o kącie widzenia zbliżonym do ludzkiego oka. Wyróżnia się doskonałymi parametrami optycznymi, w tym doskonałą jasnością f/1.8 pozwalającą na fotografowanie w słabym oświetleniu oraz piękne rozmycie tła. Znakomicie sprawdzi się przy fotografii portretowej lub codziennym fotografowaniu.
Szerokokątny obiektyw o bardzo dużej jasności. Charakteryzuje się jedynym w swoim rodzaju mechanizmem błyskawicznego nastawienia ostrości, z którego możemy korzystać zarówno podczas filmowania, jak i fotografowania (MSC). Ponadto dodatkowa powłoka ZERO (Zuiko Extra-low Reflection Optical) niweluje wypalenia i efekt duszków. Jest doskonałym rozwiązaniem w tzw. street photo, w sytuacjach słabego oświetlenia albo wszędzie tam gdzie chcemy rozmyć tło.
Doskonały optycznie stałoogniskowy obiektyw o jasności f/1.2. Wyróżnia się rewolucyjną rozdzielczością, ultra szybkim systemem AF oraz uniwersalnością zastosowań. Doskonale sprawdzi się w warunkach ultra słabego oświetlenia jak również wszędzie tam, gdzie zależy nam na płytkiej głębi ostrości.
Szerokokątny obiektyw o jasności f/1.7 z funkcją makro, który spełnia rygorystyczne standardy Leica. Jego minimalny dystans ostrzenia wynosi 9,5 cm. Oferuje kompaktową budowę i uszczelnioną konstrukcję odporną na działanie niskich temperatur, kurzu i wilgoci. Sprawdzi się także świetnie podczas filmowania.
Uniwersalny obiektyw do aparatów z matrycą Micro 4/3, który zapewnia kąty widzenia odpowiadające ogniskowym 24-70 mm dla formatu pełnoklatkowego. Został opracowany wraz z Leica i zapewnia doskonałą jakość obrazu. O ostre kadry dba stabilizacja obrazu O.I.S. Uszczelniona konstrukcja zapewnia odporność na kurz i wilgoć, a także niskie temperatury.
Druga, poprawiona wersja obiektywu szerokokątnego dedykowanego do aparatów systemu micro 4/3. Wyróżnia się kompaktowymi rozmiarami, wagą i dużą jasnością f1,7 pozwalającą na używanie w słabym oświetleniu.
LUMIX G VARIO 100-300 mm f/4.0-5.6 II POWER O.I.S. to uniwersalny teleobiektyw typu zoom o bardzo długich ogniskowych i kompaktowych wymiarach. Łączy duże przybliżenie z mobilnością dzięki czemu doskonale sprawdzi się w fotografii podróżniczej, sportowej czy przyrodniczej. Wbudowana stabilizacja ułatwia fotografowanie bez konieczności użycia statywu. Solidna uszczelniana obudowa sprawdzi się w terenie, nawet w trudnych warunkach atmosferycznych.
Uniwersalny obiektyw typu standardowy zoom o dużej jasności i wysokich parametrach optycznych. Dedykowany do aparatów systemu micro 4/3. Szybki, cichy AF oraz wbudowana stabilizacja i uszczelniana obudowa sprawiają, że jest modelem wybieranym przez zawodowców.
Obiektyw Laowa 4 mm f/2,8 Fisheye zapewnia wyjątkowe pole widzenia wynoszące 210 stopni i może tworzyć obrazy o okrągłym polu widzenia (dla aparatów MFT). Dzięki temu możliwe jest stworzenie zdjęć panoramicznych 360 stopni na podstawie tylko 2-3 zdjęć. Obiektyw jest przy tym niezwykle kompaktowy - waży zaledwie 135 g.
Obiektyw typu rybie oko zapewniający charakterystyczne zniekształcenia perspektywy, które pozwalają na kreatywną ekspresję. Oferuje kąt widzenia równy 178 stopni i jasność f/2.8. Jego konstrukcja optyczna składa się z 11 elementów w 8 grupach, w tym z elementu Hoya o ultra niskiej dyspersji. Minimalny dystans ostrzenia to tylko 17cm.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.