Obiektywy do bezlusterkowców (Panasonic, Hasselblad, Voigtlander)
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Do matryc: APS-C
Voigtlander Nokton 50 mm f/1,2 zapewnia jasność f/1.2. W połączeniu z matrycą APS-C aparatu z serii FujiFilm X oferuje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej 75 mm dla formatu pełnoklatkowego. 12-listkowa przysłona gwarantuje naturalnie wyglądający efekt bokeh.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 50 mm jest jednym z najpopularniejszych wyborów profesjonalnych fotografów. Niniejszy instrument optyczny firmy Voigtlander przeznaczony jest do aparatów z mocowaniem Leica M. 10-listkowa przysłona i światło f/1.5 pozwalają uzyskać atrakcyjny wygląd nieostrości. Świetny wybór do fotografii portretowej, krajobrazowej oraz do filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 49
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
Obiektyw o ogniskowej 50 mm jest jednym z najpopularniejszych wyborów profesjonalnych fotografów. Niniejszy instrument optyczny firmy Voigtlander przeznaczony jest do aparatów z mocowaniem Leica M. 10-listkowa przysłona i światło f/1.5 pozwalają uzyskać atrakcyjny wygląd nieostrości. Świetny wybór do fotografii portretowej, krajobrazowej oraz do filmowania.
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica [mm]: 77
- Do matryc: Micro 4/3
Wysokiej klasy manualny obiektyw o standardowej ogniskowej dla użytkowników aparatów należących do systemu micro 4/3. Nokton 60 mm został zaprojektowany dla osób oczekujących wysokiej jakości obrazu, dużej światłosiły i stosunkowo długiej ogniskowej, a także preferujących tradycyjne - manualne ustawianie ostrości. Z uwagi na fakt, iż ogniskowa 60 mm wraz z aparatem micro 4/3 jest ekwiwalentem 120 mm (dla formatu 35 mm) obiektyw ten świetnie sprawdzi się w fotografii portretowej i produktowej.
Klasyczna portretówka o ogniskowej 75 mm i jasności f/1.5, która pokrywa sensor pełnoklatkowy. Oferuje klasyczną konstrukcję optyczną obejmującą 7 soczewek rozmieszczonych w 6 grupach i 1 element obustronnie asferyczny oraz 3 soczewki o anormalnej dyspersji. 12-listkowa przysłona i płynnie lub skokowo działająca przysłona gwarantują pełną kontrolę nad bokeh. Całkowicie metalowy korpus wyróżnia się wytrzymałością.
Klasyczna portretówka o ogniskowej 75 mm i jasności f/1.5, która pokrywa sensor pełnoklatkowy. Oferuje klasyczną konstrukcję optyczną obejmującą 7 soczewek rozmieszczonych w 6 grupach i 1 element obustronnie asferyczny oraz 3 soczewki o anormalnej dyspersji. 12-listkowa przysłona i płynnie lub skokowo działająca przysłona gwarantują pełną kontrolę nad bokeh. Całkowicie metalowy korpus wyróżnia się wytrzymałością.
Szerokokątny obiektyw o ogniskowej 35 mm i bardzo dobrych parametrach optycznych. Wysoka jasność pozwala na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz płytką głębię ostrości. Marka Voigtlander jest bardzo popularna wśród profesjonalistów i zaawansowanych amatorów.
Obiektyw opracowany z myślą o aparatach z matrycami APS-C z serii Nikon Z. Oferuje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 35 mm dla formatu FF i jasność f/1.2. 12-listkowa, kołowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh. Metalowe pierścienie ostrości i przysłony gwarantują precyzyjne, wygodne nastawy.
Obiektyw opracowany z myślą o aparatach z matrycami APS-C z serii Nikon Z. Oferuje kąt widzenia odpowiadający ogniskowej ok. 50 mm dla formatu FF i jasność f/1.2. 12-listkowa, kołowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh. Metalowe pierścienie ostrości i przysłony gwarantują precyzyjne, wygodne nastawy.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Voigtlander Nokton I Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego aluminiowy tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II 50 mm f/1,5 to udoskonalona wersja kultowego obiektywu o klasycznej ogniskowej i wyjątkowej światłosile. Seria Nokton zdobyła uznanie za sprawą niepowtarzalnej plastyki obrazu. Model ten to połączenie ducha tradycyjnej fotografii na film światłoczuły i zaawansowanych rozwiązań ery cyfrowej. Fotografowanie tym obiektywem to nie tylko pewność uzyskania świetnych obrazów, ale również wyjątkowy komfort i przyjemność pracy z obrazem. Całkowicie metalowy korpus i tradycyjna stylistyka zapewniają wyjątkowe doznania podczas obsługi tego obiektywu.
Nokton II Vintage Line 28 mm f/1.5 do Leica M oferuje ogniskową 28 mm i jasność f/1.5. Jego mosiężny tubus skrywa m.in. 2 elementy obustronnie asferyczne i 2 soczewki o anormalnej. Obiektyw ten jest w stanie pokryć sensory pełnoklatkowe.
Obiektyw Nokton 35 mm f/1.2 charakteryzuje się dość szerokim kątem widzenia wynoszącym 61,9 stopni, co predysponuje go do używania wszędzie tam, gdzie chcemy pokazać nie tylko pierwszy plan, ale również kontekst sytuacji. Właśnie z tego powodu ogniskowa 35 mm jest częstym wyborem fotografów ulicznych czy fotoreporterów. Poza tym świetnie nadaje się także do fotografii krajobrazowej czy portretowej.
Obiektyw Nokton 40 mm f/1.2 charakteryzuje się dość szerokim kątem widzenia wynoszącym 55 stopni, co predysponuje go do używania wszędzie tam, gdzie chcemy pokazać nie tylko pierwszy plan, ale również kontekst sytuacji. Właśnie z tego powodu ogniskowa 40 mm jest częstym wyborem fotografów ulicznych czy fotoreporterów. Poza tym świetnie nadaje się także do fotografii portretowej czy również przy małej ilości światła.
Nokton 50 mm f/1.2 to uniwersalny obiektyw, który charakteryzuje się bardzo wysoką rozdzielczością optyczną oraz doskonałym poziomem korekcji. Klasyczne 50mm jest jedną z najpopularniejszych ogniskowych przy fotografii portretowej, reportażowej czy też ulicznej. Przysłona f/1.2 umożliwi pracę w trudnych warunkach oświetleniowych oraz odseparowanie fragmentu od reszty obrazu. Mała głębia ostrości i piękny bokeh znajdą swoje zastosowanie w fotografii studyjnej, produktowej a nawet przy krajobrazie.
Voigtlander Color Skopar 21 mm f/3,5 charakteryzuje się zaawansowaną optyką - odpowiedzialni za niego inżynierowie wykazali się ogromem technologicznej i technicznej finezji. Wyrafinowana konstrukcja obejmuje 9 elementów w 8 grupach. Obiektyw wykorzystuje elementy asferyczne, co pozwoliło na uzyskanie dużego otworu względnego, przy jednoczesnym ograniczeniu rozmiarów instrumentu. Co więcej elementy asferyczne gwarantują obrazy wolne od zniekształceń i pomagają w eliminacji aberracji chromatycznej.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.