Liczba produktów: 389
Sortowanie:
9/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Pokrywka typu Snap-On, na obiektyw o średnicy 49 mm. Osłania przednią soczewkę obiektywu, chroniąc przed kurzem, piaskiem lub zarysowaniem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Pokrywka typu Snap-On, na obiektyw o średnicy 67 mm. Osłania przednią soczewkę obiektywu, chroniąc przed kurzem, piaskiem lub zarysowaniem.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Pokrywka typu Snap-On, na obiektyw o średnicy 58 mm. Osłania przednią soczewkę obiektywu, chroniąc przed kurzem, piaskiem lub zarysowaniem.
9.5/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Pokrywka typu Snap-On, na obiektyw o średnicy 55 mm. Osłania przednią soczewkę obiektywu, chroniąc przed kurzem, piaskiem lub zarysowaniem.
9.7/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Pokrywka typu Snap-On, na obiektyw o średnicy 62 mm. Osłania przednią soczewkę obiektywu, chroniąc przed kurzem, piaskiem lub zarysowaniem.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Pokrywka typu Snap-On, na obiektyw o średnicy 72 mm. Osłania przednią soczewkę obiektywu, chroniąc przed kurzem, piaskiem lub zarysowaniem.
9/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Pokrywka typu Snap-On, na obiektyw o średnicy 77 mm. Osłania przednią soczewkę obiektywu, chroniąc przed kurzem, piaskiem lub zarysowaniem.
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Pokrywka typu Snap-On, na obiektyw o średnicy 82 mm. Osłania przednią soczewkę obiektywu, chroniąc przed kurzem, piaskiem lub zarysowaniem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Pokrywka typu Snap-On, na obiektyw o średnicy 43 mm. Osłania przednią soczewkę obiektywu, chroniąc przed kurzem, piaskiem lub zarysowaniem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Pokrywka typu Snap-On, na obiektyw o średnicy 46 mm. Osłania przednią soczewkę obiektywu, chroniąc przed kurzem, piaskiem lub zarysowaniem.
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Pokrywka typu Snap-On, na obiektyw o średnicy 52 mm. Osłania przednią soczewkę obiektywu, chroniąc przed kurzem, piaskiem lub zarysowaniem.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Filtr zapewniający marzycielski efekt w Twoich filmach wideo. Jego gęstość wynosi 20% (1). Został wykonany przy pomocy wysokiej jakości szkła optycznego i mikro warstw NanoBlack. Można go używać z filtrami ND (sprzedawane oddzielnie).
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
369
Do koszyka
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Hoya Fusion Antistatic CIR-PL ma wszystko, czego możesz oczekiwać od filtra polaryzacyjnego klasy premium: skutecznie polaryzuje światło, jest całkowicie neutralny kolorystycznie, ma lekką, nisko profilową oprawkę i antystatyczną powłokę sprawiającą, że utrzymanie filtra w czystości jest zaskakująco proste. Staranny proces produkcyjny odbywa się w Japonii, a 18-warstwowa, antyrefleksyjna powłoka Super Multi Coating gwarantuje transmisję światła na poziomie 99,8%.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Filtr NDx400 HMC o średnicy 82 mm pozwala na bezpieczne fotografowanie tarczy słońca lub innych bardzo jasnych źródeł światła oraz na uzyskiwanie wyjątkowo długich czasów ekspozycji, mających na celu całkowite rozmycie poruszających się obiektów.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.