Filtry, pokrywki (Kenko, Hoya)
Dobrej jakości filtr UV, który pozwoli wyeliminować fale krótsze niż 370 nm. Idealnie nadaje się do fotografowania krajobrazów, a także na zimowe wypady w plener, kiedy jest dużo śniegu. Ponadto taki filtr spełnia funkcję ochronną - dzięki niemu nie zarysujesz ani nie zabrudzisz szkła obiektywu.
Hoya Fusion Antistatic CIR-PL ma wszystko, czego możesz oczekiwać od filtra polaryzacyjnego klasy premium: skutecznie polaryzuje światło, jest całkowicie neutralny kolorystycznie, ma lekką, nisko profilową oprawkę i antystatyczną powłokę sprawiającą, że utrzymanie filtra w czystości jest zaskakująco proste. Staranny proces produkcyjny odbywa się w Japonii, a 18-warstwowa, antyrefleksyjna powłoka Super Multi Coating gwarantuje transmisję światła na poziomie 99,8%.
Kenko Celeste to seria filtrów opracowanych z myślą o profesjonalistach, stawiających najwyższe wymagania przed tego typu akcesoriami. Zapewniają znakomite parametry optyczne, posiadają niebrudzącą się powłokę ASC i oferują nisko profilowaną ramkę, której budowa zapobiega winietowaniu oraz powstawania refleksów. W filtrach Celeste zastosowano 18-warstwową powłokę antyrefleksyjną, dzięki której poziom odbicia światła wynosi 0,2%, co stanowi niezwykle niski współczynnik jak na filtry UV.
Filtry RealPro MC zostały stworzone zgodnie z najwyższymi standardami jakości oraz poparte długoletnim doświadczeniem firmy Kenko w tworzeniu znakomitych filtrów fotograficznych. Seria RealPro MC jest odpowiedzią na wysokie wymagania i specyficzne potrzeby, zarówno amatorów jak i profesjonalistów. Zostały wyposażone w wysokiej jakości szkło optyczne ze specjalną niebrudzącą się powłoką oraz charakteryzujące się niezwykłą przepuszczalnością światła, cienką ramę eliminującą efekt winietowania na zdjęciach i dodatkowo posiadającą wyżłobienia ułatwiające przykręcanie filtra oraz specjalnie lakierowaną, tak aby eliminować niepożądane refleksy świetlne.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.