Liczba produktów: 473
Sortowanie:
10/10 (2 opinie) Czytaj opinie
Chroni wnętrze nieużywanego korpusu aparatu przed kurzem i zabrudzeniem.
9.8/10 (4 opinie) Czytaj opinie
Pokrywka przeznaczona do ochrony soczewki, gwintu oraz elementów elektronicznych znajdujących się z tyłu obiektywu. Kompatybilna z obiektywami z mocowaniem Sony E.
9.2/10 (9 opinii) Czytaj opinie
Zapasowa przykrywka do obiektywu z przednim gwintem na filtr o średnicy 49 mm. Pozwala chronić powierzchnię obiektywu przed porysowaniem, kurzem i kroplami deszczu.
9.1/10 (10 opinii) Czytaj opinie
Zapasowa przykrywka do obiektywu z przednim gwintem na filtr o średnicy 55 mm. Pozwala chronić powierzchnię obiektywu przed porysowaniem, kurzem i kroplami deszczu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
45
Do koszyka
5/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Zapasowa przykrywka do obiektywu z przednim gwintem na filtr o średnicy 72 mm. Pozwala chronić powierzchnię obiektywu przed porysowaniem, kurzem i kroplami deszczu.
10/10 (3 opinie) Czytaj opinie
Hoya Fusion Antistatic CIR-PL ma wszystko, czego możesz oczekiwać od filtra polaryzacyjnego klasy premium: skutecznie polaryzuje światło, jest całkowicie neutralny kolorystycznie, ma lekką, nisko profilową oprawkę i antystatyczną powłokę sprawiającą, że utrzymanie filtra w czystości jest zaskakująco proste. Staranny proces produkcyjny odbywa się w Japonii, a 18-warstwowa, antyrefleksyjna powłoka Super Multi Coating gwarantuje transmisję światła na poziomie 99,8%.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Filtr NDx400 HMC o średnicy 82 mm pozwala na bezpieczne fotografowanie tarczy słońca lub innych bardzo jasnych źródeł światła oraz na uzyskiwanie wyjątkowo długich czasów ekspozycji, mających na celu całkowite rozmycie poruszających się obiektów.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Kenko Celeste to seria filtrów opracowanych z myślą o profesjonalistach, stawiających najwyższe wymagania przed tego typu akcesoriami. Zapewniają znakomite parametry optyczne, posiadają niebrudzącą się powłokę ASC i oferują nisko profilowaną ramkę, której budowa zapobiega winietowaniu oraz powstawania refleksów. W filtrach Celeste zastosowano 18-warstwową powłokę antyrefleksyjną, dzięki której poziom odbicia światła wynosi 0,2%, co stanowi niezwykle niski współczynnik jak na filtry UV.
1-2 dni
174
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny filtr UV eliminuje niekorzystne efekty promieniowania ultrafioletowego. Dodatkowo pełni funkcję osłony przedniej soczewki obiektywu, chroniąc ją przed zarysowaniami, uszkodzeniami, a także drobinami kurzu, pyłu i piasku. Posiada cienką, aluminiową ramkę, dzięki której może być z powodzeniem używany z ultra szerokokątnymi obiektywami, bez ryzyka, że na zdjęciach będzie widoczny niekorzystny efekt winietowania.
1-2 dni
45
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Uniwersalny filtr UV eliminuje niekorzystne efekty promieniowania ultrafioletowego. Dodatkowo pełni funkcję osłony przedniej soczewki obiektywu, chroniąc ją przed zarysowaniami, uszkodzeniami, a także drobinami kurzu, pyłu i piasku. Posiada cienką, aluminiową ramkę, dzięki której może być z powodzeniem używany z ultra szerokokątnymi obiektywami, bez ryzyka, że na zdjęciach będzie widoczny niekorzystny efekt winietowania.
1-2 dni
45
Do koszyka
10/10 (1 opinia) Czytaj opinie
Zapasowa przykrywka do obiektywu z przednim gwintem na filtr o średnicy 67 mm. Pozwala chronić powierzchnię obiektywu przed porysowaniem, kurzem i kroplami deszczu.
Na zamówienie Sprawdź kiedy będzie
58
Do koszyka
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.
0/10 (0 opinii) Napisz opinię
Zestaw trzech filtrów szarych o gęstości ND 8, 64 i 1000. Filtry neutralnie szare (ND) to jedne z najbardziej pożądanych, cenionych i podstawowych rodzajów filtrów fotograficznych. Fotografom gwarantują one precyzyjną kontrolę ilości światła przechodzącego przez obiektyw, by uzyskać większą twórczą kontrolę nad ekspozycją. Natomiast filmowcom filtry te ułatwiają ustawić czas otwarcia migawki w celu dopasowania do liczby klatek na sekundę przy jednoczesnym zachowaniu ostrości materiału filmowego.